Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын
сұрау: түсінік
айту
«Допты қағып ал» әдісі
-
Туынды неге «Жау тылындағы бала» деп
аталды?
-
Неге Серік Аннаның қамқорлығында
қалды?
-
Серіктің орыс әйелін «мама» деу себебі
неде?
-
Жамал қайтыс болғаннан кейін Серікке кімдер
көмектесті?
-
Ойын баласы Серіктің ерте есеюіне не себеп
болды?
-
Серік пен Боряға қандай ерліктері үшін алғыс
жарияланғанын айтып беріңдер.
-
«Партизан» сөзін қалай
түсінесіз?
-
Серіктің мінезінің қырын аша түсетін сөздерді
анықта.
– Бара беруіңе болады, деп, сол
жағына әскери адамша оқыс бұрылып кетіп бара жатқан Серіктің
соңынан қарап қала берді. Серіктің ерлігі, тапқырлығы, қырағылығы
оны бұрыннан да қатты сүйсіндіріп жүретін. Әлгіндегі сөзі,
қимылы тағы да ұнай түсті, сондықтан бала тілегін қалай да
орындауға бел байлады.
9.Жамал мен Анна Ивановнаның ұқсастықтарын
тап.
Жамал
|
Анна Ивановна
|
Шекарадан өтіп кеткен жау зәулім биік үйлерге оқ
атуы мүмкін. Сонда қайтпек? Жап-жас баласының ендігі күндері немен
шектелмек? Әрі ойлап, бері ойлап, шеше мен бала елге қарай жол
тартты.
|
Анна Ивановна екі баланы бауырына қысып, бұтақты
жуан талды паналап тұр. Не істеу керек? Ендігі бір ойы, осы туған
селосына жеткісі келді. Қалған бір тілім нанды екі балаға бөліп
берді де, жолға әзірленді.
|
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру
|
Оқушылар оқып келген үзінділері бойынша мазмұнын
айтады.
Оқушылар допты қағып алып, сұраққа жауап береді.
Қосымша өз пікірлерін ортаға салады.
Ықтимал жауабы:
8.
Ерлігі, тапқырлығы,
қырағылығы.
9.
Екеуі де балажан,
қамқор.
|
Дескриптор
-үй
тапсырмасын оқиды
Дескриптор
-
өз пікірлерін білдіреді
-сұраққа жауап береді
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс.
1-тапсырма. Қаза тапқан анасының жанында
отырған Серікті әкесімен бір полкте қызмет атқарған комиссардың
әйелі Анна Ивановна өзінің Борис деген ұлымен бірге ертіп алады.
Оқиға желісі ары қарай олардың майданда көрген қиыншылықтары мен
екі баланың партизандар тапсырмасын қалай орындағаны жайлы
баяндалады.
Сол орындалған тапсырмалардың
бірнешеуін баяндап беріңіз. Кейіпкерлердің қандай тұлғалық
болмыстары көрініс табады.
Жеке жұмыс
2-тапсырма. Берілген оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
Серік біраз ойланып отырды да, әкесіндей жақсы
көретін командиріне «Белое озеро» оқиғасын түгел айтып берді. «Не
дер екен» дегендей, Иван Кузьмичке қарақаттай қара көзін сұраулы
пішінмен қадай қойды. Серіктің көкейтесті ойын түсіне қойған
командир:
–
Оларды босатып, отрядқа алып келеміз. Оған сен де
барасың. Гриша Спижевойдың тобын лагерьге келісімен жіберемін, –
деді.
...Сол күні Григорий
Спижевой-дың тобы жорықтан келді де, ертеңінде түс ауа «Белое
озероға» шығып кетті. Топ
алдында қарт партизан Семен Григорьевич Власенконың жанында Серік те кетіп
бара жатты.
|
Оқиға желісі ары қарай не болғаны, екі баланың
қандай тапсырмалар орындағаны жайлы баяндайды.
Кейіпкерлердің көрініс тапқан тұлғалық
болмыстарын ажыратады, талдайды.
Оқушылар берілген оқиға желісін дамытып
жазады.
Өзіндік көзқарасын білдіреді.
|
Дескриптор
-
қандай тапсырмалар орындағаны
жайлы баяндайды
-
тұлғалық болмыстарын ажыратады,
Дескриптор
-оқиға желісін дамытып жазады;
-өзіндік көзқарасын білдіреді.
Қалыптастырушы
бағалау : «Екі жұлдыз,бір тілек»
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: «Соңғы сөйлемді мен айтамын»
әдісі
Шығарманы оқи
келе мен мынадай қорытынды шешімге келдім
....
Үйге тапсырма: 4-тапсырма,
138-бет
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|