Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау: Өткен тақырыпты қайталау,
сұрақтар қою
Қызығушылықты ояту
Қ.Қайсенов жайлы видео көрсету, өмірі мен
шығармашылығы жайлы қысқаша ақпарат беру.
1:15-2:00 мин. және 5:53-7:00
https://www.youtube.com/watch?v=-_wvPhPcSxM
Сөзмаржан. Шығармамен таныспас бұрын «Тыл» сөзінің
мағынасын түсіндіру.
Тыл.Тылның сөзінің
анықтамасы
Тыл
— соғыс қимылдары жүріп жатқан ауданнан басқа
аумақ
Тыл
— армия мен флотты техникамен қамтамасыз ететін
күш
Тыл
— әскер шебінің артқы бөлігі
«Жау тылындағы бала» шығармасы жайлы қысқаша
түсініктеме.
https://www.youtube.com/watch?v=xNe5x3st2Vg
Сол баланың өмірі туралы жолдастарыммен
әңгімелесіп, оқиғаның ұзын-ұрғасын баяндап бергенімде:
«Жазсаңшы,осыны, балаларға мұндай жағдайды білудің өзі бір сабақ
емес пе? Жаз,оқысын замандастарың»,-дейтін
еді.
Жалғасы.Содан бері көп уақыт өтсе де,бірақ оқиға
барған сайын ойыма ұялап, әңгіменің айтылар толғағы жиілеп, жанымды
мазалай берді. Сөйтіп,енді сол бір қиын-қыстау күндерден бері
есімде жүрген оқиғаның ізіне түскелі отырмын
. Қасым
Қайсенов.
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатын таныстыру
|
«Көксерек» тақырыбы бойынша бір-біріне сұрақ қою,
сұрақтарға жаап беру.Үй тапсырмасын тексерту.
Жазушы Қ.Қайсенов жайлы видео
ақпаратпен танысып, оның өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұмат
алады. Жазушыға ұатысты өз пікірлерін
білдіреді.
«Тыл» сөзінің мағынасын
анықтап,
«Жау тылындағы бала» шығармасы жайлы қысқаша
түсініктемені тыңдайды. Шығарма мазмұны не туралы екенін
ұғынады.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын оқиды
-сұраққа жауап береді
Дескриптор
- өз пікірлерін білдіреді
-сұраққа жауап береді
|
1:15-2:00
5:53-7:00
https://www.youtube.com/watch?v=-_wvPhPcSxM
https://www.youtube.com/watch?v=dkDbNf2fiUA
|
Сабақтың ортасы
|
Топпен жұмыс.
«ДЖИГСО»
әдісі
1-тапсырма. Повесттен берілген үзінді
топтарға бөліп беру. Үзіндіні мұқият оқыңыз. Мазмұнын тобыңызбен
талқылаңыз. Белгіленген уақыт біткен соң келесі топқа барып баяндап
беріңіз. Төрт топтан 1 оқушы шығып,
мәтін желісіне толықтай шолу
жасаңыздар.
Жұптық жұмыс
2-тапсырма. Шығарманың тақырыбын, идеясын
анықтап, оқиғалар тізбегін жазыңыз.
Шығарманың тақырыбы қандай?
Идеясы қандай?
Оқиғалар
тізбегі.....................
.....................................................
Жеке жұмыс
3-тапсырма. Шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдаңыз.
Ойтүрткі сұрақ:
Шығарма қалай басталды?
Кейіпкерлері кім?
Олардың тағдыры қандай болды?
Шығармада көтерілген негізгі мәселе
не?
|
Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін
оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі.
Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін
құрастырады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ
мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.
Оқушылар жұбымен ақылдаса
отырып, шығарманың тақырыбы мен идеясын
анықтайды. Оқиғалар тізбегін
жазады,
Оқиғаның басталуы, кейіпкерлермен танысу, негізгі
проблема мен жағдайды анықтайды. Шиеленістің шешілуі,
кейіпкерлердің тағдырының айқындалуына назар
аударады.
|
Дескриптор
-
мәтінді топтарында
талқылайды.
-
мәтін бөліктерін
құрастырады
- мәтін желісін бірлесе отырып
аяқтайды
Дескриптор
-
тақырыбын
анықтайды.
-идеясын анықтайды.
-оқиғалар тізбегін
жазады
Дескриптор
-
шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдайды
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия «БББ»
Білемін
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
Үйге тапсырма: оқу
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|