1.Ұйымдастыру
кезеңі
Балалардың сабаққа қатысуын
тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау.
Сабақтың оқушылармен бірлесе
атқарылар жұмыс бағытын анықтау.
1 -тапсырма:
Сызбаны қолданып
анықтаңыз: (5мин)
●Е
● ● ●
А О В
G
H
● ●
а) АОН бұрышына сыбайлас
болатын бұрышты
b) ВОG бұрышына сыбайлас
болатын бұрышты
c) бұрышына вертикаль болатын
бұрышты
d) бұрышына вертикаль болатын
бұрышты
Дескриптор Білім
алушы
2.Ширату
жаттығулары.(ИЯ немесе ЖОҚ
стратегиясы (5мин)
1.Сыбайлас бұрыштардың бір
бұрышы тік,ал екіншісі сүйір бұрыш болып табылады.
(Ж)
2.Вертикаль бұрыштар тең
(И)
3.Бұрышты қақ бөлетін
сәуле-медиана ма? (Ж)
4. .Сыбайлас бұрыштардың бір
бұрышы сүйір,ал екіншісі доғал бұрыш болып табылады
(И)
5.Егер бұрыштар тең болса,олар
вертикаль бұрыштар бола ма? (Ж)
6.Жазыңқы бұрыштың градустық
өлшемі1800-қа
тең.(И)
Дескриптор Білім
алушы
|