Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын
сұрау:
8-тапсырма,
186-бет.
Қызығушылықты ояту
«Ғибратты сөз» айдарында
берілген қанатты сөзге талдау жасап, себебі мен салдарын
анықтаңыз.
Ойтүрткі сұрақ:
-Қалай ойлайсың, жалғыз отырғанда да тамақтану
әдебін сақтаудың маңызы қандай?
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру
|
Оқушылар орындап келген тапсырмаларын
тексертеді.
Оқушылар қанатты сөзге талдау
жасап, ашадамның тамақтану әдебін сақтамайтын себебін
айтады.
Оқушылар өз ойын білдіреді. Себебін дәлелдеп
айтады.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын оқиды
Дескриптор
- қанатты сөздің мазмұнын
түсінеді
-өз көзқарасын білдіреді
|
|
Сабақтың ортасы
|
Сыныппен жұмыс.
1-тапсырма. 187-бет. «Дәмдінің бәрі
пайдалы емес» мәтінін тыңдап, деректер мен көзқарастарды ажыратып
жаз.
-
-
Ойтүрткі сұрақ:
1.Автор неліктен дәмдінің
барлығын жей берудің зиянды екенін
айтқан?
2.Көңіл күй одағайларын қандай
сөздермен ауыстыруға болады?
Жұптық жұмыс
3-тапсырма.
187-бет. Мәтінді оқып, онда айтылған
салт-дәстүрлердің маңыздылығына қатысты проблемалық үш сұрақ
құрастыр.
Оқылым мәтіні бойынша,
сұрақтарға жауап бер.
1. Неліктен мәтінге «Дастарқан
тәрбиесі» деген тақырып берілген?
2. Дастарқан әдебін сақтау
тамақтанып отырғандарға қалай әсер
етеді?
Есте сақта!
Көңіл күй одағайлары туралы
түсінік.
Жеке жұмыс
5-тапсырма.
189-бет. «Паһ,шіркін!»,«Мәссаған!»,
«Бәрекелді!» одағайларын қатыстырып, оқылым мәтінінің мазмұнын
толықтыратын үш сөйлем құра.
|
Оқушылар QR код арқылы мәтінді
тыңдап, деректер мен көзқарастарды
ажыратады. Тыңдалған мәтін бойынша екі сұраққа жауап
береді.
Дерек-өзгермейтін ақпарат,
ал көзқарас-біреулердің айтуымен өзгеріп
кетуі мүмкін пікір.
Оқушылар мәтінді оқып, онда
айтылған салт-дәстүрлердің маңыздылығына қатысты проблемалық үш
сұрақ құрастырады.
«Неліктен?». «Қалай?», «Қандай?» деген сұрау
есімдіктерін қолданады.
Оқушылар ережемен танысады.
Одағайды қатыстырып, оқылым мәтінін 3сөйлеммен
қорытындылайды.
|
Дескриптор
-
кем дегенде 2 дерек
келтіреді
-кем дегенде екі көзқарасқа мысал
келтіреді
-проблемалық сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор
-
проблемалық үш сұрақ
құрастырады
-екі сұраққа жауап береді
-мәтіннен мысал келтіреді
Дескриптор
-
үш сөйлем
құрайды.
-«Паһ,шіркін!», «Мәссаған!»,
«Бәрекелді!» одағайларын
қатыстырады
|

|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
«Бағдаршам»
Үйге тапсырма: 6-тапсырма,
189-бет.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|