Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ҚМЖ Театрдағы Абай бейнесі. Болымды, болымсыз сөйлемдер 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ҚМЖ Театрдағы Абай бейнесі. Болымды, болымсыз сөйлемдер 8-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Театрдағы Абай бейнесі. Болымды, болымсыз сөйлемдер 8-сынып,
Ғаламтор, журнал, оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.
Авторына сілтеме жасайды.
Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
Дарынды балаларға арналған үш
тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 "Экономика және бизнес"
арнаулы лицейі" КММ
Бөлім:
8
Синтаксис. Театр өнері мен
мәдениеті
Сабақтың
тақырыбы
Театрдағы Абай
бейнесі
Болымды, болымсыз
сөйлемдер
Педагогтің аты -
жөні
Кабдыгалиева Нургуль
Ахметжановна
Күні
20.04.2022
Сынып
8
Г
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
8.2.7.1 ғаламтор,
энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме
жасау;
8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу
мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай
қолдану.
Сабақтың
мақсаты
Ғаламтор, журнал,
оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде
қолданады.
Авторына сілтеме
жасайды.
Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты
мен құрылымдық ерекшелігіне сай
қолданады.
Зерттеу
тақырыбы
Қазақ тілі сабағында "Сұрақтар
топтамасы" әдісі 8Г сынып оқушыларының оқу сауаттылығының артуына
қалай әсер етеді?
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Басы
1
мин.
4
мин.
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
бөлу
2.Жаңа сабақтың
тақырыбы,сабақтың оқу мақсаты,бағалау
критерийітаныстырылады.
Ойтүрткі
“Тарихта ізі қалған дара тұлғалармен кездесудің киелі орны –
театр сахнасы”
Қазақ әдебиетінің
классигі
Ғабит
Мүсірепов
"Кезбе тілші" әдісі
/Өткен сабақ пен жаңа
сабақты байланыстыру/
Оқушылар Абайдың әндері
жазылған кеспе қағаздарарқылы топқа
бөлінеді.
1-топ:"Көзімнің қарасы"
2-топ:"Желсіз түнде жарық
ай"
3-топ:Сегіз аяқ
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийімен
танысады.
Оқушылардың арасынан
бір тілші шығып, интервью алады.
Жарайсың! Өте
жақсы!
1,2-слайд
Ортасы
Мәтінді
оқу
3
мин.
Мәтінді топ ішінде
талқылау
1
мин.
Орындау
Әр топқа 1 мин. (3
мин)
Тапсырманы топ ішінде
орындау
5
мин.
Айтылым
5
мин
5
минут
6
мин.
Оқылым
1-тапсырма,
А
Интернет, журнал,
оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде қолданып, авторына
сілтеме жасаңдар.
/ Интернет, журнал,
оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде астын сызып
көрсету./
Жазылым
ӘМәтін мазмұнына сай Сұрақтарды пайдаланып, “Жіңішке”,“Жуан”
сұрақтар дайындаңдар.
1-топ:“Жіңішке”
сұрақтар
Кім...?
Не...?
Қашан...?
Мүмкін...?
Болады...?
Қалай
атады...?
Солай
ма...?
Келісесіз
бе...?
Дұрыс
па...?
2-топ:“Жуан” сұрақтар
Үш түрде түсіндір,
неліктен...?
Неге осылай екенін
түсіндір...?
Неліктен осылай
ойлайсыз...?
Бұлардың өзгешелігі
неде...?
Егер басқаша болса
ше?
Тілдік
бағдар
Болымды, болымсыз
сөйлемдер
Болымды
сөйлем–ойлаған ойдың,
іс-әрекеттің орындалғанын не орындалатынын хабарлайтын
сөйлем.
Болымсыз
сөйлем–ойлаған ойдың,
іс-әрекеттің болмайтынын, орындалмағанын хабарлайтын сөйлем.
Болымсыз сөйлем болымды сөйлем негізінде жасалады, бірақ оған
қарама-қарсы мағынаны білдіреді. Сонымен бірге айтылған ойға
стильдік реңк, эмоционалды-экспрессивті сипат
береді.
1.Торсанның бейітіне ешкім келіп Құран оқымайды
екен.
Болымсыз сөйлемдер
-ма/-ме тұлғалы болымсыз етістіктердің баяндауыш қызметінде не
баяндауыш құрамында жұмсалуы арқылы жасалады.
2.Бірақ оның не екенін, қандай адамдар екенін Демегүл
түсінген емес.Есім мен есімшелі баяндауыштардың
құрамындаемескөмекші етістігінің жұмсалуы арқылы
жасалады.
3.Сол сәттен бастап жас босанған анаға салмақ түсірген
жоқ. “жоқ”сөзі баяндауыш қызметінде немесе күрделі баяндауыштың
құрамында айтылуы арқылы жасалады.
4.Бұрын осы балалар тумай тұрған кезде қалай өмір сүріп
келгені белгісіз.-сыз/-сізформалы сын есімдер баяндауыш қызметінде жұмсалуы арқылы
жасалады.
5.Жүрегінде ешкімге алдырмайтын, түкпірге тыққан бір қатты
беріш бар.Сөйлем құрамындаешкім, ештеңе, ешбір, дәнеңе,
түкт.б. болымсыз
есімдіктер жұмсалуы арқылы болымсыздық мән күшейе
түседі.
6.Ол заманнан бұл ел біржола безініп
болған.Сөйлем құрамында
болымсыздық мағына беретін сөздердің(безу, қашу,
тайсақтау, кері кету, жоғалу, ғайып болу, бой тарту
т.б.)жұмсалуы арқылы
жасалады.
ВТест сұрақтарына жауап
беріңдер.
Дескриптор 1-топ.
-Интернеттен алынған
деректерді дәлел ретінде
қолданады.
-Авторына сілтеме
жасайды.
Дескриптор
2-топ.
-Журналдан алынған
деректерді дәлел ретінде
қолданады.
-Авторына сілтеме
жасайды.
Дескриптор 3-топ.
-Оқулықтан алынған
деректерді дәлел ретінде
қолданады.
-Авторына сілтеме
жасайды.
Дескриптор
2 жіңішке сұрақтар
құрастырады.
2 жуан сұрақтар
құрастырады.
Дескриптор
Болымсыз сөйлемге тән
қатарды анықтайды.
Жай сөйлем түріне
табады.
Жай сөйлем қатарын
ажыратады.
Жай сөйлемнің болымсыз
түрін көрсетеді.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз