Уақыты : 05.01.2017 | Бейсенова Г.С
|
Сабақ тақырыбы: | Қазақ тілі сабағында жаңа әдіс-тәсілдердің түрлерін қолдану |
Жалпы мақсаты: | Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету. |
Оқу нәтижелері: | Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытын-дылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекет-тесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады. |
Көрнекі-ліктер: | презентация, флипчарт, маркер, стикер, смайликтер |
Тапсырма-лар | Коучтің әрекеті | Тыңдаушылар әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Тренинг | «Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді | Шеңберде тұрған қа-тысушы қасындағы көршісіне өзінің жа-ғымсыз қасиетін са-тып, оның жақсы қа-сиетін сатып алады. Мысалы, «Мен ерін-шектігімді сізге са-тып, сіздің еңбекқор-лығыныңызды сатып аламын» | Мадақтау | Интернеттен алынған материалдар |
Топқа бөліну | Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. | Топқа бөліну | Мадақтау | үшбұрыш, квадрат, зиг-заг, шеңбер |
Ой жүгірту | «Миға шабуыл» стратегиясыСіздер сабақта қандай әдіс-тәсілдерді жиі қолданасыздар? | Топпен жұмыс. Мұғалімдер қолда-нып жүрген әдіс-тәсілдерді флип-чартқа түсіреді, қор-ғайды | Мадақтау | Флипчарт |
| «Ыстық орындық» әдісіТопқа мәтін таратылады
| Әр топ мәтін бойын-ша екі сұрақтан дайындайды. | Мадақтау | А4 парағы, орындық |
| «Автор орындығы» әдісі
«Еске түсіру» әдісі
Сергіту сәті «Австралия жаңбыры»
«Стоп кадр» әдісі «Сен сұлу» мультфильмінен үзінді | «Жаңа жыл» тақыры-бына бес сөйлеммнен тұратын әңгіме құ-растырады
Қатар отырған мұға-лімдер бір-біріне те-ріс қарап отырады да, парталасының аты кім, көзінің түсі қан-дай, киімі қандай, аяқ киімі қандай, егер қыз бала болса юбка-сының түсі қандай, құлағында сырғасы бар ма, осы сияқты белгілерді айтып шы-ғады. Бұл ойын бала-лардың бір-бірін жақ-сы тануға, қарым-қа-тынасын реттеуге көмектеседі. Бала-лардың есте сақтау қабілеті, бақыла-ғыштығы жақсарады
сергіту сәтін жасайды
Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау ар-қылы мультфильмнің жалғасын құрасты-рады | Мадақтау
Мадақтау | А .....парағы, орындық
мультфильм, интербелсен- ді тақта
|
Кері байланыс | «Екі жұлдыз,бір тілек» | Коучингтен қандай әсер алғанын түсіндіреді | Мадақтау |
|
Рефлексия | «Сандық, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі | Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бо-йынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыз-дар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бү-гіні ақпараттың ішін-де әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, ет-тартқышқа салыңыз-дар (жазыңыздар) |
| стикерлер |