Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Қоғамның әлеуметтік құрылымы"
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Адам.Қоғам.Құқық пәніне деген қызығушылығын арттыру, білімдері мен шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Әлеуметтік құрылым, әлеуметтік қауымдастық сөздерінің мәнін білуге;
Әлеуметтік таптарды жіктей және мағынасын ашып талдай білуге үйрету;
Қоғамның әлеуметтік таптарына оқушылардың көзқарасын білу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қоғамның әлеуметтік құрылымы(Адам.Қоғам.Құқық, 9 – сынып)Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Адам.Қоғам.Құқық пәніне деген қызығушылығын арттыру, білімдері мен шығармашылық қабілеттерін дамыту;Әлеуметтік құрылым, әлеуметтік қауымдастық сөздерінің мәнін білуге;Әлеуметтік таптардыжіктей және мағынасын ашыпталдайбілуге үйрету;Қоғамның әлеуметтік таптарына оқушылардың көзқарасын білу.Әдісі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту мен оқуды бағалау, АКТ қолдану.Оқыту нәтижесі: Әлеумет, әлеуметтік қоғамдастық сөздерінің мағынасын түсінеді. Әлеуметтік топтар мен таптардың жіктелуін, олардың қоғамдағы үлесі және әлеуметтік қамсыздандырылуы туралыбіледі.Көрнекілігі: бейнежазба, интербелсенді тақта арқылы слайдтыпайдалану.Сабақтың барысы:Сыныпмозайка құрастыру арқылы топқа бөлінді. Топтың атын өздері «Тұлпар», «Тарлан», «Бавария» деп атаған.Сабақты «Қазақстанның ең бай адамдары» аттыбейнежазбаны көрсету арқылы оқушылардың сабаққа зейінінаударып, бейнежазбаға ауызшаталдаужасайотырып сабақтың тақырыбы анықталды.АКТ қолдана отырып тақырыпқа байланыстыслайт көрсетілді.Оқушылардың өз бетіменорындауына топтарға «Қоғамның әлеуметтік құрылымын» бейнелеугетапсырмаберілді. Бұл қатынас арқылы оқушылар жаңа сабақта бұрыннан білетіні мен бүгінгі білгенінеталдаужасайотырып, жүріп жатқан процеске әр оқушы тартылды, өз беттерімен оқуға мүмкіндік туғызылған орта қалыптасты.Оқулықты және өз білімдерінпайдаланаотырып әлеуметтік таптардың жіктелуін, олардың материалдық қамсыздандырылуы, қоғамдағы үлесі туралы мәліметтерді топпенбірлесеотырып қағаз бетіне сөзбен немесесуретпенбейнелеп түсірді. Берілгенуақыттан соң әр топ өз тапсырмаларын ортаға шығып қорғады. Тапсырманы қорғауға байланысты әңгімелесу (диалог) жүргізілді.
Суретте: Оқушылардың топтық жұмысы және тапсырманы қорғау сәті.
Суретте: Оқушылардың орындаған жұмысыБағалау: Критерийлер бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды.
Әлеумет сөзінің мағынасын ашу.
Әлеуметтік топ, таптардың жіктеп, ажырату, оларға түсініктеме беру.
Әлеуметтік таптардың материалдық қамсыздандырылуы.
Әлеуметтік таптардың қоғамдағы үлесі.
Әлеуметтік қатынастар сөзінің мағынасын ашу.
Тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі.
Берілгенкритерийлербойынша 1-3 балл аралығында оқушылар өздерін бағалады.Рефлексияныоқушының өз көзқарасы бойынша сабақтан алған танымдық, эмоционалдық деңгейін анықтау мақсатында керібайланысретінде жүргізілді.
Суретте: Бағалау ағашы рефлексиясындағы оқушының жұмысы.Түйін:Топтағы бірлескен оқу арқылы оқушылар өз бетімен жаңа тақырыпты игерді, бір-бірімен тығыз ынтымақтастықта болды, бірлесіп жұмыс жасады. Пікір-талас, ой талқы, өз идеяларынталдау арқылы олардың ой-өрісі кеңейгенін, мысалдаркелтіреотырып әлеуметтік таптардысалыстыра алғанын байқадым. Топтағы бірлескен жұмыс және оқушылардың бірлескен сұхбаты арқылы тұйық оқушылардың да белсенділігіартты, қарым-қатынас достыққа, сыйластыққа ұласты. Бір–бірінің идеяларын қолдап, суреттерді сөйлете алу дағдысы қалыптасты. Әңгімелесу барысында өздерінің қабілеттерімен, дарынды және таланттылығымен, көшбасшылық қасиеттерімен ерекшеленетін оқушылар да шықты.Дерек көздер:Адам.Қоғам.Құқық, авторлары: Жүкешев Қ., Сапарғалиев Ғ., Асанбекова Г., Мектепбаспасы, 2009,Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлердің біліктілігінарттыру курсының бағдарламасы «Мұғалімге арналған нұсқаулық».Googleсайтынан «Қазақстанның ең бай адамдары» бейнежазбасы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз