Материалдар / Қожа Ахмет Ясауи «Даналық кітабының» идеясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қожа Ахмет Ясауи «Даналық кітабының» идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үдерісіндегі басты элемент – сабақ, қысқа мерзімдік жоспар жасау барысында, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту үшін қандай жұмыс түрін пайдаланатынымды ойластырдым және 7 модульді кіріктіруге негіздедім. Негізгі мақсатым: тақырыптың мән-мағынасын ашу. Орыс тіліндегі сөздік қоры артып, күнделікті сөйлеу жүйесінде қолдандыра білуге үйрету. Оқушылардың қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту. Өзінің және өзгенің даралығын бағалауға баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2019
1315
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қожа Ахмет Ясауи «Даналық кітабының» идеясы

Мұғалім: Қиясова Ж. М.

СЫНЫП: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарманың идеясын біледі;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың идеясы мен пафосын анықтай алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша алады.

Бағалау критерийі

  • әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;

Тілдік мақсаттар

Түйінді сөздер мен фразалар:

Даналық кітабы, тақырып, идеясы т.б.

Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология

Менің байқағаным,...

Менің  ойымша,...

Мен ойлаймын...

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы.

Алдыңғы білім

Қожа Ахмет Ясауи «Даналық кітабы» философиялық мәні терең шығарма

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту

Миға шабуыл

«Бір минут» жаттығуы

«Бір минут» жаттығуына өз еркімен шыққан оқушы еш дайындықсыз бір минут бойы «Даналық кітабынан» үйренген ғибратын қазіргі өмірмен байланыстырып, тоқтамастан шешен тілмен сөйлеуі тиіс. Осылай үш оқушыны шығаруға болады.

ІІ Мағынаны тану кезеңі

Мағынаны тану

3-тапсырма. Үзіндімен жұмыс.

1.Қайырымдылық ұғымын насихаттайтын үзіндіні таңдайды.

2.Үзіндінің мәнін түсіндіреді. Мәнісі мынада: ...

3.Мысал келтіреді.

4.«Қайырымдылық – ізгілік дәні» тақырыбындағы

ойын әсерлі жеткізу үшін үзінділердегі метафора не өзге ұқсастықты қолданады.

4 -тапсырма.

Маңыздылық пирамидасы

«Даналық кітабы»ақындыізгілік дәнін себуші тұлға ретінде танытады.

Ақынның жастарды адам баласының мінезі мен бойында кездесетін кемшіліктерден аулақ болуға үндейтініне көз жеткізеді.


Сабақтың ортасы


Оқушылар топта берілген пікірді басшылыққа алып, Йасауи хикметтерінің маңызын түсіндіреді.



1.Хикметтер кім үшін маңызды? Сұрақты талқылайды.

Өзің үшін..........................

Жастар үшін....................

Адамзат үшін..................


2. Өздерінің пікірлерін парақтарға жазып, пирамида құруға ұсынады.

3. Оқушылар берілген сұраққа ең маңызды жауапты дайындайды.

4. Топ өздерінің шешімдерін айтады. Басқа топпен салыстырады, өзгертулер енгізеді.


Дескриптор

  • әдеби шығарманың идеясы мен пафосын анықтайды.

  • ұлттық мүдде тұрғысынан мәнін ашады;

Ахмет Йассауи хикметтері, Абай өлеңдері мен 17 қара сөзі





Пафос (гр. pathos — сезім, құмарлық), құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт мағынасында қолданылған. Әдебиетке тән негізгі сипаттардың бірі – оның идеялылығы.

Сабақтың аяғы


Рефлексия

ПОПС формуласы

«Ахмет Йасауи –ақын,ойшыл,бүкіл түркі жұртының рухани атасы, білімпаз ғалым»,-деген тұжырымға «ПОПС формуласы» бойынша қорытынды жасайды .

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен,

мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен ... қорытынды шешімге келдім.



Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!