Сабақтың
басы
|
Қызығушылықты
ояту
Миға
шабуыл
«Бір минут»
жаттығуы
«Бір минут» жаттығуына өз
еркімен шыққан оқушы еш дайындықсыз бір минут
бойы «Даналық
кітабынан» үйренген ғибратын қазіргі өмірмен
байланыстырып, тоқтамастан шешен тілмен
сөйлеуі тиіс. Осылай үш оқушыны шығаруға
болады.
ІІ Мағынаны тану
кезеңі
Мағынаны
тану
3-тапсырма. Үзіндімен
жұмыс.
1.Қайырымдылық ұғымын
насихаттайтын үзіндіні таңдайды.
2.Үзіндінің мәнін түсіндіреді.
Мәнісі мынада: ...
3.Мысал
келтіреді.
4.«Қайырымдылық – ізгілік
дәні» тақырыбындағы
ойын әсерлі жеткізу үшін
үзінділердегі метафора не өзге ұқсастықты
қолданады.
4
-тапсырма.
Маңыздылық
пирамидасы
«Даналық
кітабы»ақындыізгілік дәнін себуші
тұлға ретінде танытады.
Ақынның жастарды адам баласының мінезі мен
бойында кездесетін кемшіліктерден аулақ болуға үндейтініне көз
жеткізеді.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқушылар топта берілген
пікірді басшылыққа алып, Йасауи хикметтерінің маңызын
түсіндіреді.
1.Хикметтер кім үшін маңызды?
Сұрақты талқылайды.
Өзің
үшін..........................
Жастар
үшін....................
Адамзат
үшін..................
2. Өздерінің пікірлерін
парақтарға жазып, пирамида құруға
ұсынады.
3. Оқушылар берілген сұраққа
ең маңызды жауапты дайындайды.
4. Топ өздерінің шешімдерін
айтады. Басқа топпен салыстырады, өзгертулер
енгізеді.
Дескриптор
|
Ахмет Йассауи хикметтері, Абай
өлеңдері мен 17 қара сөзі
Пафос (гр. pathos — сезім, құмарлық),
құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт
мағынасында қолданылған. Әдебиетке тән негізгі сипаттардың бірі –
оның идеялылығы.
|
Сабақтың
аяғы
|
Рефлексия
ПОПС
формуласы
«Ахмет Йасауи
–ақын,ойшыл,бүкіл түркі жұртының рухани атасы, білімпаз
ғалым»,-деген тұжырымға «ПОПС формуласы» бойынша қорытынды жасайды
.
Бірінші
сөйлем «Менің ойымша,...
»
Екінші
сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін ... »
Үшінші
сөйлем «Оны мен мына
фактілермен,
мысалдармен дәлелдей
аламын … »
Соңғы
сөйлем «Осыған байланысты мен
... қорытынды шешімге келдім.
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|