Материалдар / «Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру кезінде мектеп түлектері мен ата-аналарға психологиялық көмек»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру кезінде мектеп түлектері мен ата-аналарға психологиялық көмек»

Материал туралы қысқаша түсінік
психолог, сынып жетекші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2020
882
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Ломоносов атындағы орта мектеп»КММ









Тақырыбы: «Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру кезінде мектеп түлектері мен ата-аналарға психологиялық көмек»





Педагог – психолог: Молжигитова А.Д.





















2019-2020 оқу жылы

Тақырыбы: : «Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру кезінде мектеп түлектері мен ата-аналарға психологиялық көмек»

Мақсаты: Қорытынды аттестаттауда және ЖОО түсу үшін ҰБТ-ны сәтті тапсыру үшін ата-аналар мен педагог-психологтардың байланыс күшін және түлектердің емтиханға дайындығын ұтымды ұйымдастыруда мазасыздық пен қобалжу деңгейін төмендету.



Кезеңдері

Жүру барысы

Ата-ана іс әрекеті

ресурстар

1

Ұйымдастыру

4-мин

«Жүректен жүрекке»

Сәлеметсіздерме бугінгі күндеріңіз жақсы өтсін деп ары қарай бір-біріне жүрекшені сыйлайды

Сәлемдесуді жалғастырады

2

Теориялық бөлім 10-мин

«Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім – жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады.
 «Н.Ә.Назарбаев»


«Философ және көбелек»

Аңыз-жұмбақ


Өздеріне керегін түртіп алу








Жұмбақтың жауабын табу, талқылау


3


«Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсырудан қандай үміт күтесіз» сауалнама























4

Практикалық бөлім

Бейне ролик

6-мин




4-жағдаят

10-мин











































































































Байқампаздық жаттығуы


5-мин









Арман терегі




5-мин







Тренинг:

Ақ қағаз

2-мин


Қорытынды


1-мин





«Психолог және ата-ана»

«ҰБТ туралы көрініс»
Тұрсынбек Қабатов





2.Алдарындағы карточкалар арқылы жағдаяттар

1- жағдаят

Балаңыз байқау сынағында математика сабағынан орындаған жұмысын көрсетіп, Қараңызшы, мен «5» алдым»- дейді. Сіздің жауабыңыз?

Алдымен бала келбетін көрсетейік:

Бала:

қуанады, мақтанады, көңіл-күйі көтеріледі.

Ал, ата-ана жауабы:

«5» алдым дейсің бе? Саған біреу көмектесті ме?

Мен айтпадым ба, талаптанған сайын жақсы деген баға аласың деп.

Ниет қойсаң қолыңнан бәрі келеді.

Осы жолы саған ризамын балам…

Жарайсың! Мен сен үшін өте қуаныштымын.

Менің жапырағымды жайқалтар тамырымсың.


Ал, керісінше, бала «2 алғанда ата-ана мен бала келбетін салыстырсақ:

Бала:— қорқады, жылайды, көңіл-күйі түседі.

Ата-ана:

Неге оқымайсың? Ақылсызсың! Мені ұятқа қалдырасың! Ештеңе сатып әпермеймін! Қолыңнан ештеңе келмейді,- деп айтамыз көбіміз.

Бірақ:

Балаға көмектесу керек. Мақтау керек – Мақтамаймыз. Сену керек – Сенбейміз. Уақытымыз жоқ деп ерінеміз. Мұғаліммен байланыста болмаймыз.

Ал, осы «Бірақты» жойсақ, бала екісін де жояды, талаптану деңгейі де көтеріледі.

Әрбір баланың іс-әрекеті, мінезі, тәрбиесі, отбасындағы ата-анасының жағымды өнегелі істерінен қалыптасады. Яғни, баланың бас ұстазы -ана ана!


2- жағдаят

ҰБТ. Айтулы күн жақындаған сайын мектеп бітіруші баланың ұйқысы қашып, мазасыздана бастады. Ең алдымен ол мектептің, ата-анасы мен өзінің абыройын ойлады. Осыған дейін тер төгіп дайындаған еңбегінің еш кеткенін қаламайды. Оның үстіне ата-анасы баласына тым жоғары талап қойып отыр. ҰБТ күні ол төмен ұпай жинады. Баланың ата-анасы ретінде балаға қандай көмек көрсетесіз? Оның төмен ұпай жинаған себебі

3- жағдаят

Балаңыз 11 сынып оқушысы. Ол мамандық таңдауға қатысты өз шешімін жасап қойған. «Болашақ дәрігермін» дейді. Ал сіз болсаңыз балаңыздың медицинаға еш қабілеті жоқ екенін нақты білесіз. Тәжірибелі, ересек, жанашыр адам ретінде сіз балаңызға қалай кеңес берередіңіз? Оның өз бейімділігіне қарай мамандық таңдауына қалай бағыттар едіңіз? 4- жағдаят

Сіздің 16 жасар қызыңыз және 2 жасар ұлыңыз бар. Сіз екі мезгіл жұмыс жасайсыз. Қызыңыз биыл 11 сыныпқа келді. Алдында ҰБТ күтіп тұр. Әдетте, уй шаруасын тындырып, баланы да бағатын үлкен қызыңыздың күн тәртібін енді сіз қалай өзгертесіз? Қызыңызға өзіңіздің тарапыңыздан қандай қолдау көрсетіп, оның алдында күтіп тұрған емтиханға дайындалуына қалай жағдай жасайсыз?


Мақсаты: Ата-ананың бала тәрбиесіне байқампаздығын анықтау.
Мысалы, көйлегінің түсі қандай?
Қандай сырға таққан? және т.б.




Арман терегін іліп қою










Екі ақ қағазды беріп қайшынын көмегінсіз бала бейнесін жасату


Отбасын бақыт жағалауын бетке алып, өмір айдынында жүзіп келе жатқан қайыққа теңесек, оның қос ескегін әке мен ана дер едік. Сондықтан ата-ананың үлкен мақсаты- өз баласын үлкен әріппен жазылатын Азамат етіп тәрбиелеу. Сіздің балаңыз-еліміздің ертеңгі болашағы.

Бейне роликты көріп өз ойларымен бөлісіу жеткізу.



Сұрақтарға жауап беру арқылы өздерін сол жағдайға қою сол жағдайдын шешімін табу





































































































Екі ата-ана бір-біріне арқаларын түйістіріп отырады. Ата-аналарға сұрақтар қою арқылы байқампаздықтарын анықтайды.


Әрбір ата-ана өз баласына деген жылы лебізін, арман, тілектерін стикерге жазып, «Арман терегіне» іледі


Алдарындағы ақ қағаздан өз балаларын жасау.

Бугінгі өткен тренинг сабақтан қандай әсер алғанын бөлісу

ТұрсынбекҚабатов ҰБТ Әзіл Әлемі - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=u4u2DtpJIek
















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!