Білу және түсіну.
1. Ой қозғау.
- Балалар, төрт түлікке нелер жатады? Олардың
төлдері қалай аталады?
-
Тыңдалым.
Төрт тағанда бойы бар,
Момындық дұрыс ойы бар.
Кербезденіп жүрмейді,
Айналдырған тоны бар.
Бұл
қай жануар? (қой)
(Себебін айтады.)
-
Олай болса сабақтың тақырыбын
болжап көрейікші.
- Дұрыс айтасыңдар.
«Қошақаны қойдың.
Қой» деп
аталады.
Сабақтың мақсаты
айқындалады.
3.
Мақал-мәтелдерді түсініп оқы
Мал
өсірсең қой өсір,
Өнімі оның көл-көсір.
Қойдың сүті қорғасын,
Қойды ұрған оңбасын.
Тұжырым:
Қой – халқымызда дәулеттің ұйытқысы. Қойдың
қи-тезегіне дейін береке. Ол өзіне төсеніш, жерге тыңайтқыш,
малшы-шопандарға қысқы- жазғы отын. Бір сөзбен айтқанда, қой тұнып
тұрған қазына.
Оқылым.
4.
«Қой» мәтінін оқып беру. (түсініксіз сөздерді белгілеуді
ескерту.)
Аңыраған –
қой мен қозының бөлінген кезі.
Жамыраған –
қой мен қозының табысқан кезі.
1.
Хормен оқыту.
2.
Жұппен оқыту.
3.
Жеке оқыту.
4.
Өлеңді талдау.
-
Өлең неше шумақтан тұрады?
-
Әр шумақ неше тармақтан тұрады? (1- шумақ 4 тармақ, 2-шумақ 3
тармақтан тұрады.)
-
Өлеңдегі ұйқас сөздерді тап. (маңыраған, жамыраған, аңыраған, сүті
бар, жануар.)
-
Қойды сипаттай алдық па?
– Оның пайдасын түсіндік пе?
Топпен жұмыс.
1-топ. Тапсырма: қойдың жүнінен жасалатын
заттарды тауып ата
2-топ. Тапсырма: ұйқасын
тап.
3-топ: Тапсырма: төрт түліктің пірлерін
ата.
4-
топ: Тапсырма: 5 жолды өлең құрастырыңдар.
5-топ: Тапсырма: сүт өнімдерін
ата.
ҚБ: Топтар бір-бірін бағдаршам әдісі арқылы
бағалайды
Сергіту сәті
"Қощақаным" әні
Дәптермен жұмыс
6.
Кестеге сүйеніп, қойдың пайдасы туралы
жазады.
Жүнінен алынатын заттар:
Терісінен алынатын
заттар:
Сүтінен әзірленетін
тағамдар:
Қосымша тапсырма:
Сөз
тіркестерін сәйкестендір:
Маң-маң басқан қой
Момын мал түйе
Мінсең қанат, сүті –дәрі қой
Екі
найзасы бар жылқы
ҚБ: Тақтадағы жауап арқылы бірін-бірі тексеріп, бас
басмақ әдісі арқылы бағалайды
|