Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні
Биология
Сыныбы
7
Сабақтың тақырыбы:
Қосмекенділердің көптүрлілігі. Қосмекенділердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қосмекенділерді қорғау
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:Қосмекенділер отрядтарының өкілдерінің құрлысындағы ерекшеліктер ажыратады. Мекен ету ортасын айқындайды. Табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын саралай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:Қазақстанда мекендейтін, Қызыл кітапқа тіркелген түрлерді айтады.Жаңа терминдердің мағынасын түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар:Жануарлар дүниесінің тарихи дамуы барысындағы қосмекенділердің рөліне баға береді.Қазіргі кездегі қосмекенділердің арғы ата тегіндегі болған белгілердің жойылу себебін айта алады.
Алдыңғы оқу
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы.Бақаның сыртқы және ішкі құрлысы.
Ұйымдастыру
Амандасу, оқушыларды 3 топқа бөлу
Кезеңдері
Жаттығулар Блумның ойлау деңгейлері арқылы берілді
Ресурстар
Басталуы
Білу: жіңішке сұрақтар
Алғаш құрлықта тіршілік етуге бейімделген төртаяқты омыртқалы жануар?
Қосмекенділердің дүние жүзінде және Қазақстанда қанша түрі бар?
Ересек қосмекенділер қандай мүшелері арқылы тыныс алады?
Қосмекенділердің қаңқа бөлімдерін ата.
Қосмекенділердің жүрегі неше қуысты және қандай бөліктерден тұрады?
Қосмекенділердің қандай сезім мүшелері бар?
Қосмекенділердің ас қорыту жүйесін түзетін мүшелерін ата.
Қосмекенділердің зәр шығару мүшесін ата.
Қосмекенділердің дернәсілдері қалай аталады?
Қосмекенділердің көбеюі мен дернәсілдерінің дамуы қайда жүреді?
Түсіну: Қосмекенділердің отрядтарының негізгі белгілерін кесте жүзінде көрсетіп қысқаша мазмұндап беріңіз.І топ Құйрықсыз қосмекенділерІІ топ Құйрықты қосмекенділерІІІ топ Аяқсыз қосмекенділер
Қолдану: Санмен тізбеленген белгілердің қандай жануарға тән екенін салыстырмалы кестенің тиісті бағанасына қойып толтырыңыздар.1.Тері жабыны тегіс2. Терісінің сырты қабыршақтармен қапталған.3. Жұп көкірек және бір жұп құсақ жүзбеқанаттары бар.4. Иық белдеуінде сыңар төс сүйегі және жұп жауырын, бір жұп бұғана, бір жұп қарға сүйектері бар.5. Жүрегі үш қуысты.6. Бір ғана қанайналым шеңбері бар.7. Екі қанайналым шеңбері бар.8. Мишығы нашар дамыған.9. Ортаңғы құлақ қуысы пайда болған.10. Есту мүшесі тек ішкі құлақтан тұрады.11. Жүрегі екі қуысты.12. Қанайналым жүйесі тұйық.13. Терісі арқылы да тыныс алады.14. Дернәсілдері тек желбезектерімен тыныс алады.15. Су ағыстарының бағытын, күшін сезетін бүйір сызығы бар.
Талдау: Құйрықсыз, құйрықты, аяқсыз қосмекенділердің көбеюі мен дамуын категориялы топтастыр.
Жинақтау: І топ «Қосмекенділердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы» тақырыбы аясында эссе жазуІІ топ Қосмекенділерді қорғаудың бағдарламасын құрыңыз.ІІІ топ Қосмекенділердің құрлықта тіршілік етуіне байланысты құрлысындағы негізгі ерекшеліктерді жинақтаңдар.
Бағалау: Қосмекенділердің қоректік тізбектегі рөліне баға бер
Рефлексия
Сабақтан ұнаған бір тұсы, ұнамаған екі тұсын айтыңыз
Кері байланыс парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз