Материалдар / Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер мен оқушыларға құнды материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
1545
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сыныбы: Мектеп: Қазығұрт жалпы орта мектебі КММ
Тақырыбы: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару.Мұғалімнің есімі:


Қатысушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары 8.1.2.3 Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:Квадрат түбір анықтамасын біледі.Оқушылардың басым бөлігі:Квадрат түбірдің қасиеттерін біледіКейбір оқушылар:Квадрат түбірдің анықтамасын және қасиеттерін пайдаланып, есептер шығара алады.
Тілдік мақсат/ негізгі ұғымдар мен терминдерПериодты, радикал
Бағалау критерийлеріКвадрат түбір анықтамасын біледі;Квадрат түбірдің қасиеттерін біледі; Квадрат түбірдің анықтамасын және қасиеттерін пайдаланып, есептер шығара алады.
Құндылықтарды дамытуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.
Пәнаралық байланыстарфизика
АКТ қолдану дағдыларыЭлектрондық оқулық
Бастапқы білімНатурал сандар, бүтін сандар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы:2 минут

8 минут

5 минут



Оқушылардың назарын сабаққа аударуҰйымдастыру бөлімі:Оқушылармен амандасу,түгендеу.Топтастыру барысында соңында қалып қойған топтағы оқушыдан бастап сұраймын. «Доп лақтыру» ойыны1.Квадрат түбірлердің қандай қасиеттерін білесіңдер?2. 1)-7) қасиеттерін тұжырымдаңдар?3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу деп нені түсінесіңдер?()Формулалар















Сабақтың ортасы:







18 минут













15 минут

Жаңа сабақ.1-тапсырма: Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алыңыз
  • 10= B) -6; x
  • 1= C) a; a
  • ; b(3-x); xДескриптор: - түбір белгісінің алдындағы көбейткіштің оң мәнін квадраттайды; - квадратталған көбейткішті түбір белгісінің астына алады; - түбір астындағы өрнекті түрлендіреді. Топтық жұптық, практикалық жұмыстарОқулыпен жұмыс№1.98, 1.104, №1.117«А» деңгей тапсырмалары №1.98Көрсетілген амалды орындаңдар:
  • 6+5= 2) (5-2=
  • +-= 4) +5-2= «В» деңгей тапсырмалары№1.104Түбірдің мәнін табыңдар.= 2)===«С» деңгей№1.111 Сандарды салыстырыңдар.
  • 0,2 және 10
  • 0,5 және 9
  • 2,5 және 4,5


















    Сабақтың соңы5 минут



    Кері байланыс2 минут
    Сабақты қорытындылау.Шығармашылық жұмысТіктөртбұрыш тәріздес бақшаның ені 2√6 м, ал ұзындығы енінен 3 есе артық. Бақшаның ауданын табыңыз. Бағалау:Үй тапсырмасы: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру.1.96, 1.99Кері байланыс: «Білдім?», «Білгім келеді?» әдісі

    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерлеп отыратын тапсырмалар дайындадым. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетімін,сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырамын.Қауіпсіздік техникасы сақталған кабинетте оқушыларға сабақ жүргізіледі.

    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары

    Қолжетімді ме?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме?



    Егер оқушылар қол жеткізбеген болса, неліктен деп ойлайсыз?



    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?



    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?



    Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма?




    Қорытынды бағамдау:Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ