Сәлемдесу.
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Екі дұрыс,бір
бұрыс» тәсілі арқылы оқушылардың
ойлау қабілетін дамыту.Үй тапсырмасы бойынша екі дұрыс,бір бұрыс
жауабы бар тест құрап жұптық жұмыс
жасайды.
1.Липидтердің
құрамына қандай май қышқылдары
кіреді?
2.Қандай қышқылдар
«майлы», ал қандайлары «жоғары майлы » деп
аталады?
3.Табиғи майлар
құрамына қандай спирттер
енеді?
4.Жануарлар майлары
құрамына қандай май қышқылдары
кіредің?
5.Өсімдік майлары
құрамына қандай май қышқылдары
кіреді?
Өтілген тақырыптағы
сұрақтарға жауап бере отырып
бағаланады.
Қ.Б: «қазақша
ою»
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы жаңа тақырып ашылады.
Майлардың жалпы
қасиеттері қандай?
Адамдар, жануарлар
мен өсімдіктер үшін майлардың маңыздылығы
неде?
Оқушылар сұрақтарға
жауап бере отырып жаңа тақырып
ашылады.
Қ.Б мадақтау
1-тапсырма
«Галерея» әдісі арқылы оқушыларды үш
топқа біріктіремін топтық
жұмыс
1
топ қаныққан
майлар
2
топ қанықпаған
майлар
3 топ жеңіл еритін және қиын
еритін майлар
Оқушылар үш топ
өздеріне тиеселі суреттерді алған соң үш түрлі майлардың
қасиеттерін және қызметтерін
талқылайды.
Дескриптор:
Бағалау
критерийлері
|
дескриптор
|
ұпай
|
Майлардың қасиетін
түсінеді
|
Майлардың қасиеттерін
анықтайды
|
1
|
Майлардың қызметін
түсінеді
|
Майлардың қызметін
жіктейді
|
1
|
Қ.Б: «Бағалау
парақшасы»
Оқушылардың қолына
бағалау парақшасы беріледі. Тапсырманы орындап болған соң оқушылар
бірін бірі бағалау парақшасы арқылы
бағалайды.
Ал мұғалім
оқушыларды ынталандыру үшін «қазақша
ою» арқылы бағалап
отырады.
|