Пәні: қазақ
әдебиеті
|
Мектеп:
|
«№27 орта
мектеп-гимназиясы» КММ
|
Күні:
22.11.19
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Джадирова
Ж.Ж.
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар: ___ қатыспағандар___
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Шығарманың көркемдік
ерекшелігі
|
Сабаққа
негізделген оқу мақсаттары:
|
9 .2.3.1 шығармадағы әдеби тілді
құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып,
автор стиліне баға беру
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады:
өлеңдегі әдеби тілді құбылту
мен айшықтаудың түрлеріне талдайды.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Көркем шығармадан алынған
үзінді арқылы автор стиліне баға береді.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
өлеңінен алынған үзінділер
арқылы құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор
стиліне баға береді.
|
Бағалау
критерийлері:
(жетістік
критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін
нәтиже
|
-
Көркем шығармадағы троп пен
фигура түрлерін талдайды.
-
өлеңінен алынған үзінділер
арқылы құбылту мен айшықтаудың түрлерін
талдай отырып, автор стиліне
баға береді.
-
Көркем шығармадан алынған
үзіндідегі құбылту мен айшықтауды пайдаланып, өмірімен байланыстыра
әдеби эссе жазады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады: өлеңінен алынған үзінділер
арқылы құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор
стиліне баға береді.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Махамбет ақын, троп, өлең құрылысы, троп
түрлері,
Диалог құруға\шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Баймағамбет сұлтан, Ақ орда,
ата дұшпан
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Неліктен Махамбет «онымыз атқа
мінгенде, жер қайысқан қол едік»
деді?
Неліктен Махамбет Исатайды
жоқтап сөйлейді?
Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады
?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық
құндылығы:
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Тарих,
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Кескіндер,
суреттер
|
Алдыңғы
оқу/бастапқы білім
|
Махамбет Өтемісұлы
туралы
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басталуы
|
Қызығушылықты
ояту: Шаттық шеңбері құрып,
бір-біріне жақсы тілектер айтады.
«6 НЕЛІКТЕН»
стратегиясы
-
Неліктен Махамбет өлеңін
Баймағамбет сұлтанға арнады?
2. Неліктен Махамбет «онымыз атқа мінгенде, жер қайысқан қол едік»
деді?
3. Неліктен Махамбет Исатайды жоқтап сөйлейді?
4. Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады ?
5. Неліктен Махамбет өзін «шамдансам жығар асаумын» деп
сипаттайды?
6. Неліктен Махамбет Баймағамбетті ата дұшпан деп
атайды?
Сабақ тақырыбын
хабарлай отырып, оқу мақсатын таныстырамын.
|
Оқулық,
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану. Жұптық
жұмыс.
1тапсырма. Топпен
жұмыс.
«Әдебиет теория» кестесі.
Кестеге автор бейнесіне, троп пен фигураға өлеңнен мысалдар
жазыңдар.
І топ ІІ топ ІІІ
топ
Автор
бейнесі
|
Троп
|
Фигура
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек»
2-тапсырма. «Класстер»
әдісі. Жазушының тіл шеберлігіндегі
көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны
толтырыңдар.
Көркемдеу
тәсілі
|
Шығармадан
үзінді
|
Қайталау
|
|
Теңеу
|
|
Эпитет
|
|
Ассонанс
|
|
Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек»
3-топ.
Жеке
жұмыс
«ПОПС»
формуласы
Оқушылар өлең мазмұны бойынша
өздерінің ойын жазады.
Менің
ойымша....
Мен оны былай
дәлелдеймін...
Мынандай мысал
келтіремін...
Мынандай қорытындыға
келдім....
Дескриптор:
-
Өлеңнің идеясын ашатын бір
сөйлем жазады
-
Бір сөйлеммен пікірін
дәлелдейді
-
Өлеңнен мысал
келтіреді
-
Бір сөйлеммен ойын пысықтап
қорытындылайды
|
кесте
|
Сабақтың
соңы
|
|
|
Қосымша
ақпараттар
|
Саралау-
|
|
|
Бағалау-
|
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия-
|
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|