Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Дүние жүзілік мұхит " 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқа мерзімді жоспар "Дүние жүзілік мұхит " 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс істейтін мұғалімдерге көмек ретінде
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 Мектеп: СДБАММИКүні: Мұғалімнің аты-жөні: С.Ы. АйтпаеваСынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Дүние жүзілік мұхит
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасəйкес)
Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты
7.3.3.4. Дүниежүзілік мұхиттың құрамын және географиялық жағдайын анықтау
Бағалау критерийі
-Дүниежүзілік мұхит дегенді біледі;- Дүниежүзілік мұхиттың құрамдас бөліктерін біледі;- Дүниежүзілік мұхит түбінің құрылымын анықтайды;- Дүниежүзі мұхиттарымен теңіздерді үлгі жоспар бойынша сипаттайды.
Тілдік мақсаттар
мұхит, арал, түбек, теңіз, шығанақ, бұғаз, қайран- сөздерініңмағынасын түсініп айту, қолдану дағдыларын дамыту арқылы пәндік «академиялық тілді» қалыптастыру
Құндылықтарға баулу
«Мəңгілік Ел» ұлттық идеясыныңқұндылығы4 ) Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.Дүниежүзілік мұхиттың адам өміріндегі маңыздылығына баға беру.
Пəнаралық байланыс
Жаратылыстану 5,6 сынып «Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері», Биология «Биогеоценоз», «Биосфера», «Биогеографиялық аймақтар»
Алдыңғы білім
«Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері» 5, 6 сынып;7 сынып «Гидросфераның құрамдас бөліктері», «Литосфералық тақталардың қозғалысы»
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Дереккөздер,ресурстар
Сабақтың басы1 мин
2 мин
Білу2 мин
«Сәлеметсіңбе!» әдісі арқылы амандасып, жағымды психологиялық жағдай туғызу.Жұп болып орындайды. Оң қолындағы саусақтарын көршісінің саусақтарына тигізеді
Үй жұмысын тексеру: «Шеңбер ішінде және сыртында» әдісі. Оқушылар әдіс бойынша үлкен шеңбердегі оқушылар сағат тілімен жылжып сұрақ қояды, кіші шеңбердегі оқушылар жауап береді содан соң ауысады.Оқушылар «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлінді.Теңіз, Бұғаз, Шығанақ.
Тақырыпқа шығу:«Визуалды айғақтар» әдісі. Тақтадағы суреттерде не бейнеленген? Оларды не байланыстырады? Сабағымыздың тақырыбы қандай болады?Оқу мақсаттары оқушылармен бірге анықталып, тақтада көрсетіледі.
Интернет-Ресурс:worldofteacher.com/4100-strategi
http://mediaurok.ucoz.net/
Интернет-Ресурс:https://www.metod-kopilka.ru/
Сабақтың ортасыТүсіну5 мин
Қолдану6 мин
Талдау7 мин
1 мин
Жинақтау8 минут
1 мин
(ЖЖ)Тапсырма №1 Физикалық картаны пайдаланып ұсынылған теңіздерді топтастырыңыз.а) Қызыл; б) Кар; в) Арабия; г) Жерорта; д) Охот, е) Қара.Ішкі: Сыртқы:1._____________________ 1._____________________2._____________________ 2.____________________3. ____________________ 3.______________________«Дәптермен алмасу» әдісі арқылы өзара тексеруТЖ Тапсырма№2: Оқулықтағы 101 беттегі « Дүниежүзілік мұхит түбінің құрылысы» суреті бойынша «Литосфералық плиталардың қозғалысы» тақырыбында алған білімдерін қолданып, Дүние жүзілік мұхит түбінің құрылысын құрлықтағы жер бедерімен салыстырмалы түрде сипаттайды.
ТЖТапсырма №3191-195 беттегі мәтінді және физикалық картаны пайдаланып, алгоритм бойынша салыстыру. ЖИГСО әдісі1-Топ «Арал» мен «Бұғаз» салыстыру2- Топ «Шығанақ» пен «Түбекті» салыстыру3-топ «Теңіз» бен «Мұхит»
Әр топ тапсырманы орындап сыныпқа ұсынады.Қорытындылау үшін сұрақтар қойылады.
Дүниежүзілік мұхитта қандай бөліктері бар?
Құрлыққа еніп жатқан судың бөлігі?
Архипелаг деген не?
Суға еніп жатқан құрлық бөлігі қалай аталады?
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайдыТЖ Тапсырма №41топ. Мұхиттарды сипаттау үшін алгоритм құрастыру2 топ. Мұхиттарды сипаттау үшін кесте құрастыру3 топ. Мұхиттарды сипаттау үшін 3 жоғары дәрежелі сұрақ, 3 төмен дәрежелі сұрақ құрастыру.Жасалған жұмыстарды сағат тілі арқылы басқа топқа ұсыну.Топтар алған тапсырмалар бойынша 4 мұхитқа сипаттама береді. Жұмыстың нәтижесі бойынша қорытындылау.-Алаңы бойынша ең үлкен мұхит?-Ауданы бойынша ең кіші?-Ең терең мұхит?-Аустралия жағалауын шаймайтын мұхиттар?-Қандай мұхит ең көп материкті шайып жатыр?
«Сэндвич» әдісі арқылы бағалау
Физикалық география Атлас 7 сынып,
Физикалық география Атлас 7 сынып,Оқулық
Физикалық география Атлас 7 сынып,Оқулық
Интернет ресурс:www.tarbie.kz
Физикалық география Атлас 7 сынып,Оқулық
Сабақтың соңыБағалау6 мин
5 мин
1 мин
Тапсырма № 5: «Сызықтық» диктант «+», «-»
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ауданы бойынша ең үлкен мұхит- Тынық
Ауданы бойынша ең кіші материк- Еуразия
Солтүстік мұзды мұхит орналасқан- оңтүстік жарты шарлықта
Ауданы бойынша ең үлкен арал- Гренландия
Ауданы бойынша ең үлкен түбек- Таймыр
Атлант мұхитының бөлігі- Бенгал шығанағы
Жерорта теңізі-ішкі теңіз
Түбек-құрлықтың барлық жағын су қоршап жатқан ірі бөлігі
Гавай аралдары- топаралдарға жатады
Материктердің шетінде орналасқан теңіздер-ішкі теңіздер
Тапсырма №6: «5 минуттық эссе» әдісі. «Дүниежүзілік мұхиттың адам өміріндегі маңыздылығына баға беріңіз».Көмек қажет ететін оқушыларға сөз-тіркестер беріледі:-Табиғат ресурстары, демалыс орындар, көлік қатынасыҮй жұмысы: Түсініксіз жерлерді оқып келу. 2 жуан және 3 жіңішке сұрақ құрастыру.
http://sabaq.kz/
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз