Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар «Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс.Үдеу» 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар «Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс.Үдеу» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс деп кез келген тең уақыт аралығында жылдамдығын бірдей шамаға өзгертіп отыратын қозғалысты айтады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2019
6229
73 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Сабақ

Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс, үдеу


Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

9 «А»сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеу» тақырыбы бойынша теориялық білімдерін практикалық есеп шешуін үйрену, оны құбылыспен ұштастыра білуі..

Оқушылардың басым бөлігі:

бірқалыпты үдемелі қозғалыс, үдеу, оның бірлігі туралы түсінік алады

Кейбір оқушылар:

уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау

Бағалау критерийі

Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыру жайлы мағлұмат алады

Түзусызықты тең айнымалы қозғалыс. Үдеу. Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыру формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді


Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Теңайнымалы қозғалыс деп дененің жылдамдығы кез келген бірдей уақыт аралығында бірдей шамаға өзгеріп отыратын қозғалысты айтады.

Үдеу дегеніміз – жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығын сипаттайтын шама; ал жылдамдық өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығына қатынасына тең.

Пән лексикасы және терминология:

Түзу сызық, үздеу, шама, .

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы.

Пәнаралық байланыс

Математика

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар


Сабақтың басы(2-5 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші» тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт, Реомюр арқылы төрт топқа бөлу.

Амандасады. Стратегияға белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. Топтарға бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру:

Қызығушылықты ояту:

Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

1. Векторлық шамалар дегеніміз не?

2. Скаляр шамалар дегеніміз не?

3. Векторларға амалдарды қалай қолданамыз?

4. Векторлар проекциясы дегеніміз не?

Оқушылардың үй жұмысын тексеру мақсатында білімдерін тиянақтау

1.

Суретте кескінделген орын ауыстыру векторының х осіндегі

проекцияларының таңбаларын анықтаңдар. Осылай орын

ауыстырғанда дененің координаталары қалай өзгереді?

. Топтық жұмыс «Ассоциация құру



Қозғалыс











Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.



Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Тақырыпты ашу»: «Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс» бейне роликпен таныстыру.

Теңайнымалы қозғалыс деп дененің жылдамдығы кез келген бірдей уақыт аралығында бірдей шамаға өзгеріп отыратын қозғалысты айтады.

Үдеу дегеніміз – жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығын сипаттайтын шама; ал жылдамдық өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығына қатынасына тең.

, ,

ХБЖ-да үдеу бірлігі 1м/с2.

формуласынан жылдамдықты табайық:

-бұл бастапқы жылдамдығы бар, үдеуі оң таңбалы, яғни жылдамдығы артып отыратын қозғалыс теңдеуі.

Енді бастапқы жылдамдығы нөлге тең, ал үдеу оң таңбалы болсын. Мұндай қозғалыс кезіндегі жылдамдық формуласы:

бастапқы жылдамдық нөлден өзгеше және таңбасы оң болсын. Бірақ үдеу теріс таңбалы, яғни жылдамдық кеміп отырады делік. Мұндай қозғалыс жылдамдығы

Түзу сызықты қозғалыстағы орын



2.Оқушылар роликті көріп тақырып бойынша ойларын түйеді.

3.Топтарға бағытталған тапсырмалар:

1 топ: Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс.

2 топ: Үдеу.

3.Тақырып бойынша білімдерін жүйелейді, жетілдіреді.

Ресурспен жұмыс атқарып оқулықтан негіздеме мәліметті жүйелеуін үйренеді

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.

1 ) 2) 3)









Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Есептер шығару. 3-жаттығу Жұптық жұмыс

1. Бер: a=1.5 м/с2 Шешуі: ; Есептелуі:

v=54км/сағ=15 м/с t =15:1,5=10 с;

Табу керек: t=? ;





2. Бер:v=36 км/сағ=10м/с Шешуі: Есептелуі:

t=4 с м/с2;

Табу керек: a=?



3. Бер: a=0,3 м/с2 Шешуі: Есептелуі:

v0=4 м/с v=v0 + at v=4+0.3·20 = 10 м/с

t= 20 с

Табу керек: v=?



4. Бер: a=0,8м/с2 Шешуі: Есептелуі:

v0 = 2 м/с v=v0 + at v=2 + 0,8·10=10 м/с.

t =10с

Табу керек: v = ?







Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1

Білу

Үдеу дегеніміз не?


2

Түсіну

Үдеудің формуласын және өлшем бірлігін жаз?


3

Қолдану

Дене 5 секунт ішінде 0,5 м/с2 үдеу алады.осы кезде жылдамдығы қанша болды?(Бастапқы жылдамдық 0-ге тең болғанда)





4

Талдау

Кітаптағы 13-суреттегі а және ә суреттерін салыстыр?



5

Жинақтау

С уретті қысқаша түсіндір?














6

Бағалау

Күнделікті өмірде теңүдемелі және теңбаяулайтын қозғалыстарға мысалдар келтір?






Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.


Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


Оқулық

.3:

Қосымша тапсырма:1.2.





578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!