№ | Сабақ кезеңдері
| Логопедтің іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | Ескертулер |
1 | Ұйымдастыру кезеңі | -Сәлеметсіңбе!-Жағдайың қалай?-Қарашы бүгін бізге қонақтар келіп отыр екен кәнеки сәлемдесейік.-Жарайсың-Ал енді айтағойшы қазір жылдың қай мезгілі?-Ал аптаның қай күні? | - Сәлеметсізбе!-Жақсы-Сәлеметсіздерме!
-Қыс
-Жұма | Шамасы келгенше сәлемдесу: Ауызша, жестпен
|
2 | Артикуляциялық жаттығуларды қайталау | 1. Беттің бұлшық еттеріне арналған жаттығулар
2.Ерінді қозғалту қабілетін арттыруға арналған жаттығулар
3. Тілдің бұл арналғани жаттығулар
| 1.Бет жаурап қалды2.Ұртты үрлеу
1.Түтікше2. Жымиу3.Шарбақ
1. Ине стат2. Күрекше стат3. Тіс тазалау дин.4. Сылақшы дин.
|
5 ке дейн ұстауСтатикалық, динамикалық жаттығулар
|
3 | Тақырыппен жұмыс
| Бүгінгі біздің тақырыбымыз Қысқы киімдер және аяқ киімдер.
1.Мына суреттегі киімдерді атап шық
2.Мына аяқ киімдерді атап шық
3.Енді аяқ киімдері оң жаққа ал киімдерді сол жаққа бөліп қой4.Суреттерге сөздерді сәйкестір
|
Қалпақ,қолғап,шарф,куртка,тон,шалбар,жиде,колготки
Етік,кроссовки,туфли,үй тәпішкесі,шлепкі,пима
Бөліп қоюы тиіс
Етік,қалпақ,туфли,куртка,қолғап,тон,шалбар,пима,шарф
|
|
4 | Кинезеотерапиялық жаттығулар
| Мұрын, құлақАлақан, жұдырық | Мұрнымен құлағын ұстап шапалақ соғып орнын ауыстыру | Логопедтің артынан қайталау |
5 | Сөздік қорын дамыту
| Сюжеттік суретпен жұмыс | Қиылған суретті жинап мазмұндау | Байланыстырып сөйлеуді дамыту |
|
| -Жарайсың!-Суретте қай жыл мезгілі берілген?-Не көріп тұрсың?- Кімдерді көріп тұрсың? |
-Қыс
-Балаларды |
Түсінуіне жұмыс жасау |
6 | Қол моторикасын дамыту | Алма кетті домалап
| Су-джока терапия | Логопедтің артынан қайталайды
|
7
|
«Ж» әріпі мен дыбысы 3мин
| 1.Мына суреттерге назар аударып, әрқайсысын атап шықшы
2.Енді буындарға бөл
3.Берілген дыбыстың сөз ішіндегі орнын анықта4.Дауысты дауыссыз дыбыстар | Жемістер, жаңғақтар, жапырақ, жол, жасыл түс
Же-міс-тер, жаң-ғақ-тар, жа-пы-рақ, жол, жа-сыл,түс
Сөз басы,сөз ортасы, сөз аяғы
А,О,М,Ж | талдау,жинақтау)
|
8 | Дидактикалық синквейн
| 1.Не?2.Қандай?3.Не істеп жатыр?4.Сөйлем5. Ассоциация 1. Не? 2. Қандай? 3. Не істеп жатыр? 4.Сөйлем 5. Ассоциация
| 1.Ит2.Үлкен, мамық3.Ұйықтап, ойнап жатыр4.Мен иттерді жақсы көрем5.Ит адамның досы1.Түлкі2.Қызғылт сары, қу, мамық3.Ұрланып,секіріп,ұстап4. Түлкі өте қу жануар5.Түлкі бауырсақты жеп қойды | Шамасы келгенше жауап беру |
9 | Фонематикалық есту қабілеттерін дамыту
| 1.Желдің уілдеуі2.Жаңбырдың жағаны3.Қардың үстінде жүрген дыбыстар4.Құстардың сайрағаны | ЖелЖаңбырҚарҚұстар |
|
10 | Лексика –грамматикалық жұмыс 3мин | Мнемокесте
| Ормандағы аюдыңҚұлпынайы көп екен.Теріп, теріп алайықҚалтамызға салайық.
| логикалық,есте сақтау қабілеттері |
|
| Бөлшектерден құрау | Мнемокесте бойынша оқу | Суреттерге сөзді сәйкестендіру |
11 | Логоритмика | Айгөлек | Айгөлек-ау, айгөлекАйдың жүзі дөңгелек.Айдай толған кезимде,Би билеймін дөңгелек |
|
12
13 | Қорытынды | -Жарайсың мадина!-Бүгін қандай тақырып өттік?- Маған үстіңдегі киімдеріңді атап шықшы... | Атап шығуы тиіс |
|
| Үй тапсырмасы | Суретпен жұмыс |
|
|