Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Атырау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі жанындағы жатақхана
Назарбаев Зияткерлік мектебі жанындағы жатақхана оқушыларымен өткізілетін «READx» жобасының
REАDx
БАҒДАРЛАМАСЫ
Атырау – 2020 ж
Мақсаты: Оқырмандардың әдеби кітапқа құштарлығын арттыру, кітапты сүюге, оны күтіп ұстауға тәрбиелеу, кітаптың адам өміріндегі аса маңызды рөлін түсіндіріп, оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Кітап- адамгершіліктің қайнар көзі, адамзаттың рухани құндылығы, өмір айнасы, тарих шежіресі, өнер-білім бұлағы, оқу-тәрбие құралы екенін сезінетін ұрпақ.
Өтетін мерзімі |
28.11.2020ж. |
Өтетін орны |
Атырау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің кітапханасы |
Ұйымдастырушы |
Атырау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі жанындағы жатақхана |
Үйлестіруші |
Молдағалиева Ж.Ж. |
Қатысушылар |
Оқушылар, ата – аналар, мұғалімдер, кітапханашылар. |
ТӘРБИЕ ШАРАСЫНЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ |
Өтетін уақыты: 17.00 – 17.35 |
«ҰЙЫМДАСТЫРУ АЛАҢЫ» 1.Акция өтетін орынды әзірлеу. 2.Кітап көрмесін ұйымдастыру. Жарнама дайындау |
«ТАНЫСТЫРЫЛЫМДЫҚ АЛАҢ» |
1.Көрермендерге «READх» жобасы туралы мәлімет беру. 2.Қатысушыларды шара мақсаты және шарттарымен таныстыру. 3.Сауалнама жүргізіп, бейнебаян дайындау. Мұғалімдерден сұхбат алу. |
«ОҚЫРМАНДАР» АЛАҢЫ |
1.Акцияға қатысушылар қысқаша оқыған кітаптары туралы мәлімет береді. 2.Дайындаған слайдтармен таныстырылым. 3.Сөйлеушілерге 5 минут уақыт беріледі. |
«ҚОРЫТЫНДЫ» |
Бекітемін
Жатақхана меңгерушісі
______________Г.Н Избамбетова
Атырау қаласы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі жанындағы жатақхана |
|||||
Мерзімі: 28.11.2020 |
Тәрбиешінің аты-жөні: Молдағалиева Ж.Ж. |
||||
Қатысушылар: Ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер, кітапханашылар. |
Қатысқан оқушылар саны:____ |
Қатыспағандар:_____ |
|||
Концепт (негізгі идея) |
«Кітап – бар білімнің, бар ғылымның бастауы» |
||||
Тұжырымдамалық пайымдау: |
Кітап – ғылым, білім жемісін халық арасына жаюшы, таратушы. Кітап – ақылдың кені. Рухани ішкі дүниесі бай, креативті, құндылықтарымызды құрметтейтін ұрпақ тәрбиелеу. |
||||
Бағыт: |
Рухани-адамгершілік бағыты |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
«REАDx» жобасы |
||||
Осы тәрбие шарасы арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Білімнің кітап арқылы берілетінін, адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасын түсіндіру, кітапқа деген қызығушылығын арттыру, білімге құштарлығын ояту. |
||||
Тәрбие шарасының мақсаттары: |
Көркем әдебиетті оқытуда шығарманың идеялық-тақырыптық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету; Кітаптан алған білімі арқылы әлемді тануға болатынын ұғындыру. Оқушының білімділік танымын өмірмен байланыстыра отырып арттыру. Танымы жоғары, бiлiмі орнықты, шығармашылықпен ойлай алатын, өркениеттi қоғамға сай парасатты тұлға қалыптастыру. |
||||
ОМ |
Дағдылар |
Жетістік критерийлері Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді |
|||
Мектеп пен ата – аналар байланысын нығайта отыра, жеке тұлғаның жан жақты дамуына қолдау көрсету бағытында кітап оқуға, үздіксіз білім алуға құлшыныстарын арттыру |
Кітап оқуға қызығушылығы жоғары, дүниетанымы кең,жан жақты зияткер қалыптасады. |
Оқушыларға кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру. Өз бетімен іздену, білімін кеңейту. |
|||
Пән аралық байланыс |
қазақ әдебиеті, шет ел әдебиеті, психология |
||||
АКТ қолдану |
АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану (интер белсенді тақта) |
||||
Қосымша қолданылған әдіс |
«Оқушы дарындылығын дамыту» бағдарламасының стратегиялары |
||||
Шарада қамтылатын білім беру құндылықтары |
|
||||
Жоспар |
|||||
Тәрбие сағатына кіріспе Жаңа тақырыпқа қызығушылықты ояту кезеңі |
І.«ҰЙЫМДАСТЫРУ АЛАҢЫ» 1.Акция өтетін орынды әзірлеу. 2.Кітап көрмесін ұйымдастыру. Жарнама дайындау ІІ.«ТАНЫСТЫРЫЛЫМДЫҚ АЛАҢ» 1.Көрермендерге «READх» жобасы туралы мәлімет беру. 2.Қатысушыларды шара мақсаты және шарттарымен таныстыру. ІІІ. «ОҚЫРМАНДАР» АЛАҢЫ 1.Акцияға қатысушылар қысқаша оқыған кітаптары туралы мәлімет береді. 2. Дайындаған слайдтармен таныстырылым. 3.Сөйлеушілерге 3 минут уақыт беріледі. Рефлексия. «Оқимын!», «Ойланамын!» карточкаларымен дауыс беру Қорытындылау. |
Слайдтар Бейнебаян |
|||
Ой елегінен өткізу кезеңі |
Оқыған кітаптар бойынша айтылым: ата – ана Самиғолла Зинуллин, Онгарша Айгерім, Куатов Амандык, Оқушы-Аюфкалиев Тұрар, кітапханашы - Мурзагалиева Данагүл, мұғалімдер. |
Презентация |
|||
Қорытынды |
Рефлексия. «Оқимын!», «Ойланамын!» карточкаларымен дауыс беру. |
|
Начало мероприятия: Приветственная музыка
Ренат: Қайырлы күн барша оқырман қауым! «REАDx» жобасына хош келдіңіздер!
Нұрай: Добрый день уважаемые гости и участники проекта READx! Мы рады вас приветствовать здесь на площадке всех любителей читать книги. Как вы знаете, проект «REАDx» вот уже четвертый год проводится в нашей школе. Проект READx включает вдохновляющие выступления невероятно интересных людей об открытиях в чтении. И эти открытия в чтении книг, достойны распространения! Знания и опыт спикеров READx – стоят того, чтобы о них узнали все!
Ренат: READx – бұл оқырмандардың шабыттандыру алаңы, мұнда жасы мен беделіне қарамастан қатысушылар өз ой толғаулары мен жиып-тергендерін ортаға салады. Кітапханалық READx жобасының форматы, кітап оқуды насихаттайтын дәстүрлі және заманауи тәсілдерін бірігуі. Жобаға әдетте 5 спикер қатысады - бұл оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер, кітапханашылар. Тыңдаушыларға «Оқимын!» және «Ойланамын!» дауыс беру карточкалар таратылады. Карточкалар арқылы тыңдаушылар, спикердің сөз сөйлеуі, пікірі, идеялары мен тәжірибесі қандай әсер қалдырғаны айқындалады. Осындай кездесулерде оқушыларды әлеуметтік желілерде, компьютер мен теледидар алдында уақытты өткізбей, кітап оқуға шақырады. Ендеше, Әр түрлі жанырды сүйетін, әр түрлі жастағы оқырмандарды біріктіретін жобаны ашық деп жариялайық.
(музыка: ВНИМАНИЕ!)
Аплодисменты и сопровождающая музыка
Ренат: Оқушылар осы жобаға дайындық барысында мұғалімдермен, оқушылармен сұхбаттасқан еді. Олар өздері оқыған кітаптары бойынша, ойларымен бөлісті. Ендеше экранға назар аударып тамашалайық. (Видео тамашалау)
Ренат: коп коп рахмет айтамыз мұғалімдер мен оқушыларға!
Ренат: Кітап әр түрлі жанырда болады. Мәселен, біреулер өз өмір баяндары туралы баяндаса, енді бірі болған оқиға жайында сыр шертеді. Қазақ халқының өр тұлғаларының жалғасы, Отан қорғаған қаһарман ұлдарының бірі – Кеңес Одағының батыры Бауыржан Момышұлы. Осындай туындылардың бірі Бауыржан Момышұлының «Мен халықтың қаһарманымын» үзіндісі бойынша Самиғолла Зинуллин атамызды ортаға шақырамыз.
Ренат: Қызықты әңгімеңіз үшін сізге көп рахмет, ал енді дауыс берейік!
Нұрай: Чтение Книг это одно из инструментов саморазвития и самосовершенство. Читая книг мы улучшаем память, зрительную память, расшираем кругазор. И в нашей школе есть библиотека с боготой литературой. Мы можем читать мировые бестселлеры и классику современного мира. «Маленький принц», впервые опубликованный в 1943 г., стал самым известным произведением французского аристократа, прозаика, поэта и военного летчика Антуана де Сент-Экзюпери. Книга стала четвертой в списке "чаще всего переводимых в мире", а во Франции признана лучшей книгой XX в. Встречайте, Аюфкалиев Турара!
Нұрай: Спасибо за увлекательный рассказ. А мы не забываем голосовать, И так, ваши голоса.
Ренат: Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады. Осы орайда Н.Ә. Назарбаев Қазақстан жолы Елбасының кітабы Қазақстанның қазіргі тарихының аса күрделі де жарқын сәттерін баяндайды. Тоғыз тараудың әрқайсысы, тәуелсіз жас мемлекетіміздің қалыптасу жолындағы айшықты қадамдарын ашып көрсетеді. Ортаға Онгарша Айгерім апайымызды шақырамыз!
Ренат: Қызықты әңгімеңіз үшін сізге көп рахмет, ал енді дауыс берейік!
Нұрай: Книга о которой сейчас расскажет вам спикер Куатов Амандык, автор Джефф Колвин «Талант ни при чем»! Что на самом деле отличает выдающихся людей? Автор подробно отвечает на этот вопрос и описывает главные принципы «осознанной практики» в своей книге. Встречайте, Куатов Амандык!
Нұрай: Спасибо, вам за очень познавательное и мотивирующее выступление! Давайте проголосуем!
Ренат: Ендігі кезекте, авторы Александр Бектің «Арпалыс» кітабының желісі бойынша, кітапханашы Мурзагалиева Данагүл апайымызды ортаға шықырамыз.
Ренат: Соңғы спикеріміздің кітабына дауыс берейік достар!
Нұрай: Когда читаете, не позволяйте своим глазам просто скользить по страницам. Размышляйте о материале. Выделяйте или отмечайте куски текста, которые кажутся важными или спорными. Устанавливайте связи с уже прочитанными книгами и статьями. Записывайте свои вопросы, свои идеи, свои впечатления. Если с чем-то вы испытываете трудности, делайте заметки. Доктор Сьюз однажды сказал: "Чем больше вы читаете, тем больше будете знать. Чем больше вы узнаете, тем больше мест сможете посетить".
Ренат: Осымен біздің READx жобасы аяқталмайды. Егерде өздеріңіздің оқыған кітаптарыңызбен бөлісемін десеңіздер, кітапханаға келіңіздер, жазылыңыздар. Спикерлерімізге көп рахмет, кітап оқыңыздар. Көріскенше, сау болыңыздар!
Атырау қаласы Назарбаев Зияткерлік мектебі жанындағы жатақхана тәрбиеленушілері арасында өткізілген «READx жобасы» тәрбие шараның рефлексивтік есебі
2
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз