Білім беру мен тәрбиелі
жүйесінде ұлттық құндылықтарды
ұйымдастыру.
Балалар бойында ұлттық
құндылықтарды қалыптастыруда ұлттық мәдение , салт-дәстүр , халық
тағылымдары және т.б негіз бола алады.
Мақсаты мектепке дейінгі
балардың шығрмашылық , рухани жағынан дамыту,адамгершіліктің
негіздерін қалыптастыру, жеке тұлға ретінде дамуға жағдай жасай
отырып , ой-өрісін кеңейту.
Міндеттері;1.Жеке тұлға
ретінде ұллтық құндылықтарды бойына сіңіре отырып жан-жақты
дамыту.2.Азаматтық пен елжандылыққа , Отансүйгіштікке , ұлттық
рәміздерді құрметтеу, ұлттық дәстүолерге баулу.
ҚҰРАЛДАРЫ:
Салт-дәстүр
Әдет-ғұрып
Қол
өнер
Ұлттық
ойындар.
Балаларды жақсы қасиетерге
баулуда ертеңгіліктер мен ойындардың атқаратын ролі өте зор. Жас
ұрпаққа тәрбие мен білім беретән тәрбиеші-мамандар жаңаша
әдіс-тәсілдер мен жаңа бағыттарды өз іс-тәжірибиесінде, осы
құралдарды іс-шараларда қосысша материал ретінде пайдаланып
келеміз.. Шағын орталықтарда күнделікті жұмыс барысында халықтық
педагогиканы қолданамыз. Балабақшада таңертеңгі сәлемдесу, қоштасу,
ризашылық білдіру, үлкенге құрмет , кішіге ізет көрсету бала
бойында із қалдыратын инабаттылық, ұлттық тәрбие мен қатар
отаншылдық тәрбиелеу жүргізіліп отырады. Мектепке дейінгі
мекемелерде имандылық тәрбие мен білім беру әртүрлі іс-әрекет
жүзінде жүзеге асады. Балалармен ойынның әр түрін ұйымдастыра
отырып, балада бір-біріне деген қайырымдылық,, мейірімділік,
жанашырлық,достықғ жолдастық, сезімдерін тәрбиелеуге болады. Ұлттық
ойын- мектепке дейінгі баланың рухани өсіп жетлуіне , эстетикалық
мәдениеттің қалыптастыруда негізгі құралдардың бірі . Ойын- бала
өмірінің нәрі, яғни оның рухани жетілуімен табиғи өсуінің қажетті
алғы шарты. Мыслы: « Асық » , «Айгөлек », « Ақ серек көк серек » ,
« Орамал тастамақ » , « Соқыр теке » т.б ойындарды жатқызуға
болады.Мұндай ойындар баланы тез ойлауға,шапшаңдыққа , тапқырлыққа
баулып, тақырыпты жылдам меңгеруге ықпалын тигізеді. Бала табиғатты
тануда олардың көру, есту,сезу қабілеттері мен зейінділігі мен
тапқырлығы дамиды. Балаларға Отаншылдық тәрбие беруде
:
1.өз ата-анасы, ата-бабасы,
туып өскен атамекенді тауып өсуі.
2.Tуған, тұған жерінің жерінің
қадір-қасиетін,табиғат сырын терең ұғынып, оның бақытты болашағын
жалғастырар ұрпақ екенін сезініп өсуі.
3.туған елінің
суын-тауын,топырағын қауіп –қатерден сақтай білу және қастерлеу
сияқты қасиетерді бойына сіңіреді.
Қоршаған ортамен таныстыру
сабағында бала бойында өлі –тірі табиғатқа деген сүйіспеншілік,
үлкендердің еңбегіне қызығу мен сыйластық , адамгершілік сезімдері
қалыптасады. Балалардың танымы өсіп ұлтжандылығын арттырады.
Балабақшада балаларды ұлттық өнермен таныстыруда бала айналадағы
дүниенің алуан түрін тұсінеді,жаңа заттар мен танысады.Бейнелеу
өнері сабақтарында ою-өрнектермен таныстыру арқылы баланы
сұлулыққа, дәлдікке, көркемдікке баулимыз. НӘТИЖИЕСІНДЕ- Рухани
адамгершілігі бар, өзіне сенімді, іс-әрекетте белсенді ,ұлжанжы
тұлға қалыптасады.