1.Тапсырма.Жұппен жұмыс «Джигсо»
әдісі
1) Мәтінмен бір-бірімен пікір
алмасу арқылы жаңа тақыпты меңгеру.Алдын ала сұрақтар
дайындалып,оқушыларға таратылады.
2) Суреттегі сандармен
бейнеленген тамыр аймақтарын атап,қызметін
анықта.
Топты бағдаршам әдісі арқылы
бағалау.
Қ ызыл түс- түсінген
жоқпын
Сары түс- сұрақтар
бар
Жасыл түс-барлығы
түсінікті.
2.Тапсырма
.Жұппен
жұмыс
Биологиялық
диктант.Жасырылынған сөздерді ойлап
тап.
1.Тамыр - өсімдіктің
.............мүшесі
2............ – өсімдіктің жер асты
мүшесі.
3. Тамыр өсімдікті
.........бекітеді.
4.Генеративті мүшелерге......
жатады.
5.Тоз бен тіннің
қызметі......
«Қол шапалақтау әдісі»
бағалау.
3.Тапсырма. Жұппен
жұмыс
1
жұп. «Графикалық
модельдеу»
Тамыр мен сабақтың түрлерін
модельде.
2 жұп. «Макет»
жасау.
Сабақтың,қабаттарының макетін
құрастыр.Қызметін анықта.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Тамыр мен сабақтың ішкі
құрылысының моделін жасайды
|
-сабақ пен тамырдың ішкі
құрылысындағы бөліктерін анықтап біледі;
-тамыр мен сабақтың
ішкі
құрылысының моделін
құрастырады
|
|