Материалдар / Сабақ жоспары 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2019
371
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні :

Сыныбы: 1

Мектебі:

Мұғалімнің аты – жөні:

Сабақтың тақырыбы:


2.3. Математикалық Наурыз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.5.2.3. Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық,кем), көршілес сандарды,сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану.

3-тоқсанда алған білімдерін жүйелеу және бекіту

Екі амалмен шығарылатын есепке және теңдеуге байланысты саралау жұмысын жүргізу

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру (артық,кем), көршілес сандарды атай алады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:сандық аралықтарды, сандар қатарды көрсете алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: 3-тоқсанда алған білімді жүйелейді.

Бағалау критерийлері:

Сандарды қосу, азайту , салыстыру дағдыларын бекітеді.

Теңдеуді шешу дағдысын жетілдіреді.

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Пәнаралық байланыс:

Сауат ашу, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Тілдік құзіреттілік

Наурыз-март-march


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы







2 минут

Психологиялық дайындық

«Наурыз-Думан »әні жүріп тұрады. Оқушылар жақсы тілектерін айтады.


Топқа бөлу(Қима суреттерден Бәйге, Алтыбақан, Арқан тарту ойындарының суретін құрастырып, топқа бөлінеді.)

I топ Бәйге

II топ Арқан тарту

III топ Алтыбақан

  • Осы аталған ойындар қай мерекеде ойналады?






Суреттер

Сабақтың ортасы



Тыңдалым

Айтылым

























«Наурыз тойы» бейнеролик

(Ұлттық тағамдар, киімдер, ойындар туралы мағлұмат алады.)


Тірек сөздер

Наурыз-март-march


Бәйге тобы:


(Бәйге ойыны туралы мәлімет айтады)

«Кемпірқосақ» әдісі Мысалдарды шығарып қарсыласыңнан оз.

20-9+4 16-4+7

12+3-4 10+5-2

4+8+5 6+4-0

Критерий: Сандарды қосу, азайту , салыстыру дағдыларын бекітеді.

Теңдеуді шешу дағдысын жетілдіреді.



Дескриптор:


-Бәйге ойынын түсінеді, есептің шешімін табады.

-Мысалдарды сандық сәуленің көмегімен шығарды.


Бауырсақ фишкасы арқылы ынталандырамын











Бауырсақ пішіндес фишка


Арқан тарту тобы


Осы ойын туралы мәлімет айтады.

Арқан тарту ойыны арқылы тапсырманы орындайды.

5+12*18-3

19-9*17+2

6+3-1*5-4+8

10-2+2*15+0-7

15см+4см*20см-3см

5кг+5кг+2кг*20кг-8кг

Дескриптор

1.Ойын шартын түсінеді.

2.Өрнектерге салыстыру белгілерін қойып шығады.


Басбармақ арқылы ынталандырамын.



«Алтыбақан» тобы


туралы мәлімет айтады.



Галереяға шолу ә дісі арқылы теңдеуді шешеді.

Х+7=19

У-16=4


Сергіту сәті «Қаражорға биі»


Дескриптор:

1 Алтыбақан туралы түсінеді.

2 теңдеулерді дұрыс шешеді.


Шапалақтау арқылы ынталандырамын.




Жазылым

Дәптермен жұмыс


Мерекелік кілемPicture 1 Өрнектердің мәндерін тап және кілемді боя

20-15-1 сары

15+2-10 жасыл

3+7+1 қызыл

18-13+4 көк

Теңдеуді шеш:

Х+6= 10

9-у= 5

12+х = 17

19-у =13

Дескриптор


Өрнектердің мәндерін табады.

Кілемді бояйды.


Теңдеуді шешеді.


Ынталандыру

Басбармақ әдісі


Оқылым






«Бетпе – бет»

Орындап көр тапсырмасы- оқып, талдау



Дескриптор

Есепті түсінді.

Неше амалмен шығатынын білді.

Шешімін дұрыс тапты.

Логикалық ойлана алды.

Батырларды орындыққа дұрыс орналастырды.


Ынталандыру

Шапалақтау








Сабақтың соңы



Кері байланыс

Ашық сұрақтар қою арқыы кері байланыс жүргіземін


«Тау шыңы»

Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1


Shape7 Shape8 Shape9






Қалыптастырушы бағалау


Шыңы- өте жақсы түсіндім.

Ортасы- орташа түсіндім.

Етегі- түсінбедім.




Стикер

Дифференциация (саралау) – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалауды – қалай жоспарлайсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


.

1.Х+5 = 17

2.У -3 = 10

3.15+х = 19


1.19-4+2

2.16+2-0

3.20-4-2



Смайлик арқылы ынталандырамын.


Қалам , қарындашты абайлап, ұқыпты пайдалану



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!