Материалдар / Сабақ жоспары 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2019
365
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.


Жалпы білім беретін №11 Ы Алтынсарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Жұмағалиева Күлән Ғабдыжанқызы



Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1.4 Ә дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.2.1 Мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу) қолдану.

Саралауға алған мақсатым:

Дыбыс пен әріпті ажыратады,сөздерді құрай алады. Әріптердің орналасу ретін білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Әріптерді айтады, дыбыспен сәйкестендіре алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтінді түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы түсіндіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқудың түрлерін таңдайды.

Бағалау критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба, таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Әтеш-петух-cock



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут



Джерм Брунер 1960ж

Спиральды оқыту қағидатының

3 сатысы.

1 Белсенділік

2 Бейнелік

3 Таңбалық







Сындарлы оқыту теориясы

3 мин





Тыңдалым

Белсенділік



5 мин




Психологиялық ахуал


Қол алысып кәне біз

Достасайық бәріміз

Айтарым бар сендерге

Тез тұрыңдар шеңберге

Қандай жақсы бір тұру

Достарменен бір жүру

Қандай жақсы дос болу!


Оқушыларды жыл мезгілдеріне байланысты 4 топқа бөлу


I топ Қыс III топ - Жаз

II топ – Көктем IV топ - Күз


Алдыңғы біліммен байланыс


«Кезбе тілші» әдісі бойынша

  1. Өткен сабақта қандай әріппен таныстық?

  2. З дыбысынан келетін сөздерді ата

  3. З дыбысы қандай дыбыс

  4. Зымыран сөзін буынға бөлу

(әр топтан оқушылар сұраққа жауап береді)




«Ойлан тап» әдісі арқылы


Оқулықпен жұмыс

Ә дыбысына толық түсінік беріледі

Әтеш сөзіне дыбыстық талдау жүргізіледі

(суретке қарап әңгіме құрайды)


Kритерий:

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады

Нақты сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсете алады

Дескриптор

  • Сөздерге дыбыстық талдау жасай білді

  • Сюжетті сурет құра алды



Оқушылар бірінің қолдарынан ұстап, жақсы тілектер айтады






















Аудиожазба


Ә дыбысы


Әтеш суреті










Сабақтың ортасы


Оқылым


2.Таңбалық

7 мин













5 мин



















2 мин






3 мин


«Есіңе сақта!» әдісі

Қыс: ән,сән,дән

Көктем: әке,Сәкен, тәтті

Жаз: дәрі,дәрігер,тәулік

Күз: сәуір,Дәуір,Әсет


Дескриптор

  • Сөздерді тұтас, буындап оқи алды

  • Ә дыбысының орналасу орнын түсінді

Оқушыларды ынталандыру

Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларды шапалақтау арқылы ынталандырдым

«Домино» әдісі


«Шана» мәтіні бойынша оқушыларға дауыстап оқи отыра, дауыстап ойлануларына мүмкіндік беремін. Мәтінді тыңдай отырып, оқушылар ішінен ә дыбысы кездесетін сөздерді тауып, айтып, талқылайды.

Оқулықты жапқызып, мәтін орналасу ретін анықтайды.


  1. Әкем туған күніме шана сыйлады.

  2. Мен қатты қуандым.

  3. Әкеме рақмет айттым

  4. Шана әдемі.

  5. Қыста шанамен сырғанаймын.


Дескриптор

  • Мәтін мазмұнын түсінді

  • Сөйлемдердің орналасу ретін тапты

  • Әріптерді ажыратты


Оқушыларды ынталандыру

Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларды бас бармақ арқылы ынталандырдым


Сергіту сәті: Арнайы бейне жазбаға қарап қимыл-қозғалыстарын қайталайды.




«Сандық сыры» әдісі бойынша әр топ бір сөзден алып дауысты, дауыссыз дыбыстарын ажырата алады


Дескриптор

  • Дауысты дыбыстарды ажырата алды

  • Дауыссыз дыбыстарды ажырата алды


Оқушыларды ынталандыру

Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларды смайлик арқылы ынталандырдым






































Айтылым
















Жазылым


3. Бейнелік


5 мин


Жаңылтпашты жатқа айту

(Оқушылар әр топтан оқып, жатқа айтады.)


Келген малшы

Әрі әнші

Әрі аңшы


Дескриптор

  • Жаңылтпашты мүдірмей оқи алды

  • Ж

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!