Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Ы. Алтынсарин. Кел балалар оқылық! |
||
Мақсаты |
1.Оқушыларға Ы.Алтынсариннің өмірін үлгі ете
отырып,оқудың пайдасы туралы әңгімелеу.Өлеңді түсініп
оқуға,талдауға үйрету. |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
+Психологиялық ахуал |
Бала, бала балақан, |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Ыбырай Алтынсарин Қостанай облысының Затобол
ауданында туған. Әкесі Алтынсары ерте өлген. Ыбырай атасы Балқожа
бидің тәрбиесінде болған. Атасы Ыбырайды Орынборда ашылмақ
орыс-қазақ мектебіне жаздырып қойыпты. 1850 жылы сол мектеп
ашылғанда түскен 30 қазақ баласының бірі – Ыбырай болған. |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
Ы.Алтынсарин туралы
түсінік. |
||
Сергіту сәті |
Орнымыздан тұрайық, |
|
|
Ой толғаныс |
Ыбырай атамыз қандай өсиет
айтты? |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату |
||
Мақсаты |
- төрт түлік мал және
оның пайдасы туралы біліп, әңгімелеп үйренеді; |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Көтеріліп шаңырақ, |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Сиыр мөңірейді. (Әр
малдың мөңіреген, маңыраған, кісінеген, боздаған дауыстары естіліп
тұрады). |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
тері
– кожа көлік - транспорт |
||
Сергіту сәті |
Ұшты-ұшты құлын
ұшты. |
|
|
Ой толғаныс |
«Кішкен ғана бойы бар, Айналдырып киген
тоны бар» |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Ө. Тұрманжанов. Мектеп біздің анамыз |
||
Мақсаты |
Жүйелі іс әрекет нәтижесі: мектеп , 1 қыркүйек күнін мерекелік көңіл күймен, айнала табиғатпен ұштастыру арқылы шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру. Тұлғалық нәтиже: кең байтақ Отанымыздың күзгі әдемілігін адам өмірімен , қуанышы мен қымбаттылығын,әсемдігін сезінуге жағдай туғызу. |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал |
Ұзын құлақ, сұр қоян |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Өз мекткптерін жайында не ойлайсыңдар? Мектеп біздің екінші үйіміз? |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
Салдыр-сұлдыр, сылдыр-сылдыр, дыңғыр-дыңғыр, гүрс-гүрс, шақыр-шұқыр, даңғыр-дұңғыр, сыңғыр-сыңғыр, күмбір-күмбір, тапыр-тұпыр. -Басқа дыбыстар ненін дыбысы болуы мүмкін ? - Мына сөз тіркестерін оқып, таңдаған қоңырау дыбыстарына ұйқастыра тіркестіріңдер: ------------------------- сазды қоңырау (сыңғырлаған) ; ------------------------- сағынышты қоңырау (сылдыр қаққан немесе сылдырлаған) ; ------------------------- күміс қоңырау ( күмбірлеген). Оқушылардың қоңырау үнін сипаттап шыққандарын атап өту . Сағындырған алғашқы қоңырау мерекесімен оқушыларды құттықтау.Бүгін екі-үш мереке қатар келгендей.Бірінші мереке – Алтын күздің келуі.Екінші мереке –Алғашқы қоңырау мерекесі.Үшінші мереке- Оқушылардың Тілашар мерекесі.Осы үш мереке иесі ретінде үш топқа бөлініп отыру.Әр топ өз атына мерекелік көңіл күйде жұмыс жасайды. Мысалы , 1-топ күзді, табиғаттағы өзгерістерді бейнелеп, немесе күз туралы тақпақ айтуы мүмкін. Немесе құстар әнін шырқауы мүмкін.... (Топтың шығармашылық белсендігіне байланысты). Екінші топ та өз таңдауына байланысты тапсырманы орындайды. Ал үшінші топ 1- сыныптағы Тілашар күнін еске алып,әңгімелеп береді .Жұмыс нітижесі қорытындыланып, жаңа сабаққа байланысты дайындықтар жүргізіледі. Оқушылардың сурет немесе сызба жазулары тақтаға көрнекті түрде ілінеді.«Әдебиеттік оқу» пәніне берілген оқу құралдар кешенімен оқушыларды таныстыру. Қызығушылықты ояту( 2-түрі). Тарауға берілген суретпен өздерінің жазғандарын байланыстыра әңгімелету.Өздерің жаңа ғана күз келді дедіңдер.Олай болса, мына қимылды білдіретін сөздерді күзбен байланыстырып, сөзбен тіркестіріп, толықтырыңдар. -------------------- пісті, ------------------ сағыныпты, ------------------- түсті, ---------------- ағылыпты, ---------------- ел тасыпты, ---------------- қуаныпты, ---------------- есік ашыпты, ---------------- келеді. Ескерту: Қызығушылығын оятуға берілген екі жұмыстың біреуін таңдап алу өзіміздің шешімімізге байланысты. |
||
Сергіту сәті |
Ақ қоян-ау, ақ қоян, |
|
|
Ой толғаныс |
Мектеп жайлы қалай ойлайсыңдар . мектеп біздің екінші үйіміз жайында шығарма жазамыз. |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |