Материалдар / сабақ жоспары 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспары 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресейдегі азамат соғысы және шетелдік интервенцияның себептері мен салдары қандай? 8 сынып Дүние жүзі тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2021
367
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері

Мектеп: «Б.Майлин атындағы № 7 мектеп-гимназиясы»

Мұғалімнің аты-жөні: Кайдарбекова А.М.

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Күні:

Сынып : 8

Сабақтың тақырыбы:

Ресейдегі азамат соғысы және шетелдік интервенцияның себептері мен салдары қандай?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.1 - тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау;

8.3.2.6 - 1918-1922 жж. азамат соғысының себептері мен салдарын талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Қазан төңкерісінің қашан және оның коғамға тигізген әсерін сипаттайды.

Басым көпшілігі: Азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептері мен салдарын талдайды.

Кейбіреуі: Қазан төңкерісі мен азамат соғысының қазіргі кезге дейін қалдырған ізін анықтайды.

Бағалау критерийі

1. Шетелдік интервенция кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшелігін сипаттайды.

2. Азамат соғысының себеп-салдарларын нақты дәлелдермен талдайды.

Тілдік мақсат:

Оқушылар:

1. Азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін анықтап сипаттайды.

2.Қазан төңкерісінің қоғамға қандай өзгерістер әкелгенін анықтап, ой қалыптастырады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: азамат соғысы, интервенция, декларация, автократия, аристократ, пролетариат, Социализм, марксизм, ленинизм, демократия, меньшевик, большевик.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:

Бірінші дүниежүзілік соғысқа дейін Ресейлік экономика … негізделді.

1917 жылға дейін Ресейлік басқару жүйесі … болды.

Төңкеріліске дейін Ресейдің негізгі саяси топтары … болды.

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

Құндылықтарға баулу:

Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы; азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс:

Қазақстан тарихымен байланысты.

Тақырып бойынша алдыңғы білім


Экономикалық және философиялық теорияны, әсіресе марксизм теориясын (8-сыныптан бастап) білу.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері.

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3-4 мин

Ұжымдық жұмыс «Галерея» әдісі















Шарты: Суреттер қандай тарихи кезеңді суреттеп тұрғаның айтады

1. Тарихи кезеннің атын атайды.

2. Оқиғаның болған жылдарын айтады.

Бағалау әдісі: Мұғалім бағалауы – «мадақтау» әдісі.

Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы:

32 минут

Мұғалім түсіндірмесі.

Тапсырма 1. Ұжымдық жұмыс: Талдау сұрағы:

  1. Қазан төңкерісі қашан болды?

  2. Оның қоғамға тигізген әсерлері қандай?

Шарты: Қазан төңкерісінен кейінгі мемлекеттің саяси және әлеуметтік өзгерістерін анықтайды.

Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі

Бағалау әдісі: Мұғалім бағалауы – «мадақтау» әдісі.


Тапсырма 2. Топтық жұмыс - «Фишбоун» әдісі.









Басы: Азамат соғысымен шетелдік интервенцияның себептері мен салдарлары.

Жоғарғы сүйектері: себептері.

Төменгі сүйектерге: салдарлары.

Құйрығы: түйінді ой, қорытындылары

Шарты: Азамат соғысымен шетелдік интервенцияның себеп пен салдарларын анықтайды.

Кері байланыс: Б.Б.Б кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.

Бағалау: «Өзара» бағалау» - «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


Тапсырма 3. Жұптық жұмыс - «Мағынаны ашу» әдісі

Шарты: «ақ» және «қызыл» қозғалыстардың бағдарламасымен танысып, келесі терминдердің мағынасын ашып, талдау.

Пролетариат

Офицерлер

Әскери коммунизм саясаты

Интервенция

Террор

Кері байланыс: «Біз.Сіз.Бірге.» әдісі. «Біз»-тапсырманы алғашқы аяқтаған топ, «Сіз»-жалпы сынып оқушылары, «Бірге»-оқушылар мен мұғалім.

Бағалау. Өзін-өзі бағалау «белгілер арқылы» әдісі


Тапсырма 4 . Жеке жұмыс: Интерпретация. «ПОПС» әдісі

Шарты: Қазан төңкерісі мен азамат соғысының қазіргі кезге дейін қалдырған ізін анықтайды

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Мен оның себебін былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .... ».

Кері байланыс: «Еркін микрофон» әдісі

Бағалау: «Фейерверк» әдісі.


Интербелсенді тақта

















Слайд

АКТ

Интербелсенді тақта




Интербелсенді тақта







Б елгілер

Құмыра: түгел дұрыс

Садақ пен жебе: 1-2 қате бар

Диадема: 3-4 қате бар
















ҚБ парағы

Сабақтың соңы

3-4 минут

Рефлексия. «Поезд» әдісі. Тапсырмалардың түрі жазылған вагондарға, оқушылар өз рефлексияларын жазып салады.

Ұжым-дық

Топтық

Жеке




Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.


Оқушының оқу қарқынына қарай, сараланған оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар құрастырылады. Жұптық, топтық жұмыста оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастарымын. Себебі, қолдауды қажет ететін оқушылар үшін ЖАДА аймағында жұмыс жасау тиімді. Төмен деңгейдегі оқушыларды жетелеу үшін қабілеті жоғары балалармен жұптастыруға жағдай жасаймын.Қабілеті жоғары оқушылар үшін деңгейі жоғары тапсырмалар беремін.

  1. Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі

  2. Бағалау әдісі.Өзара бағалау - «Екі жұлдыз, Бір тілек» әдісі

  3. Өзін-өзі бағалау «Белгілер арқылы» әдісі

  4. Бағалау әдісі. «Фейерверк» әдісі


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?

Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?

Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?









Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




































Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Тақырып

Ресейдегі азамат соғысы және шетелдік интервенцияның себептері мен салдары қандай?

Мақсаты

8.1.1.1 - тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау;

8.3.2.6 - 1918-1922 жж. азамат соғысының себептері мен салдарын талдау

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары


Бағалау критериі

1. Шетелдік интервенция кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшелігін сипаттайды.

2. Азамат соғысының себеп-салдарларын нақты дәлелдермен талдайды.

1.Кеңестік Ресейдің Еуропа мемлекеттерімен халықаралық шиеленіске түсуінің себептерін сипаттаңыз

Еуропа мемлекеттері

Халықаралық шиеленіске түсу себептері

1


2


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!