|
Бөлім:
|
8.1В Заттардың формулалары
және химиялық реакция
теңдеулері
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жақсылық
Ақерке
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
8
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Химиялық реакция
типтері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
8.2.2.1 -бастапқы және
түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды
жіктеу.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: бастапқы және түзілген заттардың саны мен
құрамы бойынша химиялық реакцияларды жіктеуді
біледі
Оқушылардың басым
бөлігі: химиялық реакция типтеріне сәйкес теңдеулерін
құра біледі.
Кейбір
оқушылар: реакция типтеріне сәйкес теңдеулерін
теңестіріп, түсіндіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
-
бастапқы және түзілген заттарды
ажыратады;
-
реакция теңдеуін
құрады;
-
реакция нәтижесіндегі түзілген заттарды
анықтайды;
-
реакция типтерін ажыратады, сәйкес
теңдеулерді құра
біледі.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
|
Ұйымдастыру
|
|
|
|
Психологиялық
дайындық
5
мин
|
Оқушылармен
амандасу
|
|
|
|
10
мин
|
1. Валенттілік нешеге
бөлінеді?
2. Al2O3 – гі альюминийдің валенттілігі нешеге тең?
3. Натрийдің валенттілігі нешеге тең?
4. H2O формуласындағы индекстердің
қосындысы.
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап
береді
|
«Қол шапалақтау» бойынша
бағалаймын
|
|
10
мин
|
Тапсырма №
1.
«Мені тап»
әдісі
Заттың құрамына, типіне сәйкес
реакция теңдеулерін құрастырып,
теңестіріңдер
1
. →
+
2
. +
→
+
Дескриптор:
-
Зат құрамын сәйкес формулалар
құра алады
-
Реагенттердің формулаларын
жазады.
-
Түзілген заттарды
анықтайды.
-
Реакция типін ажырата
алады
-
Реакция теңдеуін
құрады
-
Реакция теңдеуін
теңестіреді
|
Сурет бойынша реакция теңдеуін
құрастырып, реакцияның қай типіне жататынын
анықтайды.
|
«Күлегештер» әдісі бойынша
бағалаймын.
|
|
10
мин
|
Тапсырма №
2.
«Сәйкестендіру»
Реакция
теңдеуі
|
Реакция
типі
|
CaO+H2O→
Ca(OH)2
|
айырылу
|
Al2O3 +HCl→
AlCl3 + H2O
|
қосылу
|
Al(OH)3→ Al2O3 +
H2O
|
орынбасу
|
Ca+H2O→ Ca(OH)2
+H2
|
алмасу
|
Дескриптор:
|
Берілген тапсырмаларды сәйкестендіріп,
реакция типін
анықтайды.
|
«Бас бармақ» әдісі
бойынша тақтадағы дұрыс жауап арқылы бірін – бірі
бағалайды.
|
|
5
минут
|
Рефлексия:
«Ауа райы»
әдісі
|
Суреттері таңдау арқылы сабақтан алған әсерін
білдіреді.
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
|
|
Дифференциация –
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
Жұмыстың барлық
түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері
ескерілді.
|
Бағалау –
Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
«Қол шапалақтау»,
«Күлегештер», «Бас бармақ» әдістерін
пайдаланамын.
|
Пәнаралық
байланыс:
Математика ,
жаратылыстану Құндылықтармен
байланыс:
Жалыпға бірдей еңбек
қоғамы
|
|
|
|
|
|
|
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны
жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым
ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген
бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол
жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға
жауап беріңіз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі
нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе
сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және
оқытуға қатысты)?
1:
2:
|