Материалдар / Сабақ жоспары Ойынның қабылдау техникасын үйрету.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Ойынның қабылдау техникасын үйрету.

Материал туралы қысқаша түсінік
№130 бұйрыққа сай сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2021
363
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Педагогтің аты-жөні

Омарова Р Қ

Күні 12.10.2020ж.

Қатысушылар саны - 14

Қатыспағандар саны

Сынып 10 а


Сабақтың тақырыбы

Ойынның қабылдау техникасын үйрету.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну

Сабақ мақсаты

Дене жаттығуларын аясындағы ережелер мен құрылымдық тәсілдерін білу.

Дене жаттығуларын құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білуді түсіну.

Дене жаттығуларын аясындағы ережелер мен құрылымдық тәсілдерін балама түрлерін білетінін ұсыну.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезең уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушынның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп алу. Сабақ кезінде топтағы ережені сақтауды ескерту:

  • Топта артық әңгіме айтпау,қажет емес сілтемелер жібермеу(жазба,аудио, смайлктер т.б.,)

  • Сабаққа қатысып отырғандығы жайлы белгі беру.

Миға шабуыл әдісі - бейне жазба көрсетіп, жаңа тақырып пен оқу мақсаттырымен таныстыру.

Баскетболшы тәсілі үлкен екі бөлімнен тұрады, шабуыл және қорғаныс тәсілі. Тәсілдің қолданыстары қорғаныс және шабуыл әрекеттерін міндетті түрдегі бірлігі негізінде ғана үйретілуі және жетілдіру керек. Баскетболшылардың тәсілдік дайындығынсатыға бөлуге болды және оған сәйкес міндеттер шешіледі.





Сабақта отырғандығы жөнінде белгі беріп, топтағы ережені сақтап отырады.







Бейне жазбаны қарап жаңа тақырыпты айтады.


Ватсап желісі











http://jumpball.ru/publications/3425/varianty-organizacii-napadeniya-protiv-smeny-v-zashhite

Ортасы


Тапсырма №1:Зымыран әдісі

Ойыншы қарсыластарының алаңының жартысына дейін допты алып жүреді. Қандай шешім қабылдау керек?
1) Сақинаға өзіңіз шабуыл жасайды?
2) допты 2 ойыншыға береді?
3) Допты 3 ойыншыға береді?
4) допты 4 ойыншыға береді?

Дескриптор:

- Алаңда дұрыс шешім қабылдауды біледі.

- Допты тиімді алып жүруді анықтайды.


Тапсырма №2: «INSERT» әдісі Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру. Бір-біріне дұрыс допты жеткізу техникасын түсіндіру:

  1. Доп беруге оқытудағы алғашқы жаттығу негізгі тұрыс қалпын қабылдап, доп беру ишарасын жасау болып табылады.

  2. Ойыншы негізгі тұрыс қалпынан допты әріптесіне лақтырады.

  3. Допты төбеге лақтырып барып, әріптеске беру.

  4. Әріптесі допты лақтырған соң кері қайтару.

  5. Екі адам болып әртүрлі қашықтықта бір-бірінен доп беру.

Дескриптор:

- Бір-біріне дұрыс допты жеткізуді біледі.

- доппен пас беруді орындай алады.


Сергіту сәті: Ойла, тап!













Қойылған сұраққа өз ойын, шешімін айтады.







Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды,әсерлерімен бөліседі.

Доп беру техникасын ұғынып алады.















Ребус шешімін айтады.













Бас бармақ әдісі





Смайликтер арқылы

































Слайд №1









Слайд №2

























Слайд №3


Соңы

«Аяқталмаған  сөйлемдер» әдісінде:

Мен бүгін білдім....

Мен бүгін сезіндім..

Мен келесі сабақта білгім келеді..............-деген сөйлемдерді аяқтап жазады.


Сабақта алған әсерлерімен бөліседі.


Ұялы телефон



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!