Материалдар / Сабақ жоспары: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001;.... сандарына көбейту және бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2022
398
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Сағындық Ұ.Ж.

Күні:

04.03.2022ж

Сыныбы: 5 «К»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001;.... сандарына көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

сыни тұрғыдан ойлау арқылы ондық бөлшектерді 10,100,1000... және 0,1; 0,01; 0,001 т.с.с көбейту және бөлу, оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білу.

Бағалау критерий



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Оқушыларды 4 топқа бөлу

  • 1- топ: Ондық үлес

  • 2- топ: Жүздік үлес

  • 3-топ: Мыңдық үлес

  • 4-топ: Он мыңдық үлес

3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: жағымды ахуал қалыптастыру


Оқушылар фигуралар арқылы топтарға бөлінеді.

Топ басшысын сайлайды.


Оқушылар белсенділігіне қарай мұғалім бағалайды

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

1."Ондық бөлшек" дегеніміз не?


2. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды?


3.Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады?


4.Қандай жағдайда жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болмайды?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., «Мектеп» баспасы,2017

Слайд 3


Мұғалім таныстырылым көмегімен оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіреді. Оқушылармен бірге бірнеше мысал есептерді талдайды.

Анықтаманы дәптерге жазып алады.


Слайд 4-5

Сабақтың ортасы


  1. тапсырма

Топтық жұмыс

«Ойлан, топтас, бөліс» әдісі

Оқулықтағы

722

723

1 топ- Ондық үлес

2,3 ‧ 10 = 23

78,4‧ 100 =7840

0,625 ‧ 1000 = 625

35,4 ‧ 0,1 = 3,54

0,3‧0,01=0,003

5,9 ‧ 0,001 = 0,0059

2 топ- Жүздік үлес

5,3 ‧ 10 = 53

9,468‧ 100 = 946,8

4,625 ‧ 1000 = 462,5

0,2‧0,01=0,002

27,25‧0,01=0,2725

3,5 ‧ 0,001 = 0,0035

3 топ- Мыңдық үлес

0,58 ‧ 10= 5,8

27,984‧ 100=2798,4

31,17 ‧ 1000 = 31170

62,5 ‧ 0,1= 6,25

4545,77 ‧ 0,01= 45,4577

4,9 ‧ 0,001 = 0,0049

4 топ- Он мыңдық үлес

65,4‧ 10=654

45,3‧ 100= 0,625

31,17 ‧ 10000= 311700

6,25 ‧ 0,1= 0,625

946,1 ‧ 0,01= 9,461

10,2 ‧ 0,001= 0,0102

1-тапсырма

Оқушылар тапсырманы орындайды.



Дескриптор

  • Ондық бөлшекті 10;100;1000 көбейту ережесін қолданып,а малды орындайды


  • Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережесін қолданып, амалды орындайды




«Өзара бағалау» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд 6-7


  1. тапсырма

«Математикалық пазл» әдісі Learning.Aps платформасында

тапсырма орындатады, бақылайды

https://learningapps.org/display?v=pgg8hav0a22


https://learningapps.org/display?v=p0yrcejd522


https://learningapps.org/display?v=pa40suif522


https://learningapps.org/display?v=p23bns3uc22

Жауапты сәйкестендіріп, берілген тапсырманы орындап, жасырылған суреттерді табады.

Әр топқа жалауша беру арқылы бағаланады


  • Ондық бөлшекті 10;100;1000 көбейту ережесін қолданып,а малды орындайды


  • Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережесін қолданып, амалды орындайды

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



  1. тапсырма

«Рулетка» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады

https://learningapps.org/display?v=p32718j3c22

Тақырып барысында қойылған сұрақтарға жауап береді.

«Серпілген саул»

Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізуүшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қойылады.


ДК экраны


https://www.classtools.net/random-name-picker/


Семантикалық карта

4-тапсырма

Өзіндік жұмыс орындайды

Дескриптор

  1. ондық бөлшекті 10;100;1000 сандарына көбейту ережесін қолданады

  2. Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережесін қолданып, амалды орындайды


Дайын жауаппен бағалау

  • Амалды орындайды

  • Жауаппен сәйкестендіреді

  • Жасырынған сөзді табады

  • Ондық бөлшекті 10;100;1000 көбейту ережесін қолданып,а малды орындайды


  • Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережесін қолданып, амалды орындайды


Қосымша 1

Сабақтың соңы


Ой толғаныс.

Рефлексия


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мұғалім оқушыларды «Қол сигналдары» әдісі арқылы бағалайды. Яғни,оқушылар « Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын» (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген);

«Мен кейбір тұстарды түсінбедім «(бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);

«Мен түсінген жоқпын «(бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр)

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.





Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!