Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
Педагогтің аты-жөні: |
Сағындық Ұ.Ж. |
Күні: |
04.03.2022ж |
Сыныбы: 5 «К» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001;.... сандарына көбейту және бөлу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
сыни тұрғыдан ойлау арқылы ондық бөлшектерді 10,100,1000... және 0,1; 0,01; 0,001 т.с.с көбейту және бөлу, оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білу. |
Бағалау критерий |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Оқушыларды 4 топқа бөлу
3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: жағымды ахуал қалыптастыру |
Оқушылар фигуралар арқылы топтарға бөлінеді. Топ басшысын сайлайды. |
Оқушылар белсенділігіне қарай мұғалім бағалайды |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. 1."Ондық бөлшек" дегеніміз не? 2. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? 3.Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады? 4.Қандай жағдайда жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болмайды? |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., «Мектеп» баспасы,2017 Слайд 3 |
||
|
Мұғалім таныстырылым көмегімен оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіреді. Оқушылармен бірге бірнеше мысал есептерді талдайды. |
Анықтаманы дәптерге жазып алады. |
|
Слайд 4-5 |
||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі Оқулықтағы №722 №723 1 топ- Ондық үлес 2,3 ‧ 10 = 23 78,4‧ 100 =7840 0,625 ‧ 1000 = 625 35,4 ‧ 0,1 = 3,54 0,3‧0,01=0,003 5,9 ‧ 0,001 = 0,0059 2 топ- Жүздік үлес 5,3 ‧ 10 = 53 9,468‧ 100 = 946,8 4,625 ‧ 1000 = 462,5 0,2‧0,01=0,002 27,25‧0,01=0,2725 3,5 ‧ 0,001 = 0,0035 3 топ- Мыңдық үлес 0,58 ‧ 10= 5,8 27,984‧ 100=2798,4 31,17 ‧ 1000 = 31170 62,5 ‧ 0,1= 6,25 4545,77 ‧ 0,01= 45,4577 4,9 ‧ 0,001 = 0,0049 4 топ- Он мыңдық үлес 65,4‧ 10=654 45,3‧ 100= 0,625 31,17 ‧ 10000= 311700 6,25 ‧ 0,1= 0,625 946,1 ‧ 0,01= 9,461 10,2 ‧ 0,001= 0,0102 |
1-тапсырма Оқушылар тапсырманы орындайды.
Дескриптор
|
«Өзара бағалау» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд 6-7 |
||
|
«Математикалық пазл» әдісі Learning.Aps платформасында тапсырма орындатады, бақылайды https://learningapps.org/display?v=pgg8hav0a22 https://learningapps.org/display?v=p0yrcejd522 https://learningapps.org/display?v=pa40suif522 |
Жауапты сәйкестендіріп, берілген тапсырманы орындап, жасырылған суреттерді табады. |
Әр топқа жалауша беру арқылы бағаланады
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
«Рулетка» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады |
Тақырып барысында қойылған сұрақтарға жауап береді. |
«Серпілген саул» Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізуүшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қойылады. |
ДК экраны |
||
|
Семантикалық карта |
4-тапсырма Өзіндік жұмыс орындайды Дескриптор
|
Дайын жауаппен бағалау
|
Қосымша 1 |
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мұғалім оқушыларды «Қол сигналдары» әдісі арқылы бағалайды. Яғни,оқушылар « Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын» (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); «Мен кейбір тұстарды түсінбедім «(бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр); «Мен түсінген жоқпын «(бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр) |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз