Бекітемін:
Күні: 31.01.2019ж
Сыныбы: 10
«А»
Сабақтың
тақырыбы: Постэмбриондық
даму.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:
Постэмбриондық дамудың организімдер үшін
биологиялық маңызын
түсіну;
Дамытушылық:
Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар,
деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, қызығушылықтарын, ой-өрістерін
арттыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауға,
бірін-бірі тыңдап, өз ойларын білдіре алуға, алған білімдерін
іс-жүзінде қолдана білуге
тәрбиелеу;
Сабақтың
типі: Жаңа
сабақ
Сабақтың
түрі: Аралас
Сабақтың
әдісі: «Ыстық орындық», Постер, топтық, сұрақ-жауап,
кестемен жұмыс.
Сабақтың
құралдары: А3 парақтар,
маркерлер.
Сабақтың
кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, зейіндерін
сабаққа
аудару. Таңғы жаттығу
жасату, оқушыларды топқа
бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
«Ыстық
орындық»
-
Онтогенез дегеніміз не? Неше
кезеңнен тұрады?
-
Бір қабатты ұрықтың дамуы не
деп аталады?
-
Бластуланың дамуын
түсіндір
-
«Ұрықтың ұқсастық заңының»
авторы?
-
Гаструла сатысын
түсіндір
-
Эмбриология нені
зерттейді?
-
Нейрула сатысын
түсіндір
-
Үш ұрық қабаттарынан қандай
мүшелер дамып жетіледі?
ІІІ. Жаңа
сабақ
Постермен
жұмыс.
1
топ
Постэмбриондық
даму.
2
топ
Түрленіп
даму
3
топ
Постэмбриондық дамудың
процестері
ІV. Жаңа сабақты
бекіту
Кесте
толтыру
Даму
типі
|
Мысалдар
|
Тура
даму
|
|
Шала түрленіп
даму
|
|
Толық түрленіп
даму
|
|
V. Үйге тапсырма
беру
Постэмбриондық даму. Сұрақтарға жауап
жазып келу.
VІ.
Бағалау
Үй тапсырмасын айтқан және топтық жұмыста
белсенділік көрсеткен оқушыларды
бағалау.