Материалдар / сабақ жоспары "Қатынас"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспары "Қатынас"

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 6 сынып математикасы бойынша қатынас тақырыбына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2018
691
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1А Қатынастар және пропорцияларМектеп: «№23 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдирахманова А

Сынып: 6 Қатысқандар:24Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Қатынас
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.1 -Екі санның қатынасы нені беретінін түсіну;6.1.2.2-Берілген қатынасқа кері қатынасты табу;

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Сандардың қатынасын оқи алады және жаза алады;Көптеген оқушылар:Сандардың қатынасы нені көрсететінін түсіндіре біледі және берілген қатынасқа кері қатынасты таба алады;Кейбір оқушылар:Бөлшек сандардың қатынасын натурал санға келтіріп жазуды біледі;
Бағалау критерий-Сандардың қатынасын оқиды және жазады-Берілген қатынасқа кері қатынасты табады.-Бөлшек сандардың қатынасын натурал санға келтіріп жазады;
Тілдік мақсаттар



-сандардың қатынасы қалай жазылатынын түсіндіреді ;-Берілген қатынасқа кері қатынастың қалай табылатынын түсіндіреді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.-Тең қатынастар,-қатынастың алдыңғы мүшесі,соңғы мүшесі,-кері қатынас.


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: -екі санның қатынасын табу үшін…;-берілген қатынасқа кері қатынасты табу үшін…;-берілген қатынасқа тең қатынас табу үшін…;
Құндылықтарға баулуОқушыларды өз уақытын тиімді пайдалануға, ортамен ынтымақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу.
Пәнаралық байланыс жаратылыстану
Алдыңғы білім Жай бөлшек,бұрыс бөлшек,бөлу амалын біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы 3минут



















2минут
1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,сабаққа дайындығын тексеру.2. «Гүлмен тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар ортаға шығып гүлдерді таңдап алу арқылы бір-біріне тілек айтады және гүлдердің түсіне қарай 4 топқа біріктіріліп отырады.1-топ:Қызыл гүл2-топ:Жасыл гүл3-топ:Сары гүл4-топ:Ақ гүлОқушылар қолдарына микрофон ұстап,«Ашық микрофон» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау үшін сұрақтар қояды және екінші оқушы жауап береді:-Қандай шамалар аттас шамалар ?-Аттас шамаларға мысал келтіріңдер.-Аттас шамалар қалай салыстырылады?-АВ=11см,СД=1дм 5см,АВ мен СД қалай салыстырылады?Қалыптастырушы бағалау «смайликтер» арқылы жүргізіледі. Егер оқушылар сұрақтарға толық жауап берсе



,қателер болсатүріндегі смайликтер таратылады.






Түрлі-түсті гүлдер











Микрофон





















смайликтер
Сабақтың ортасы5минут













































3минут

























10минут































































































5минут
Жаңа тақырыпты түсіндіру «Үштік» әдіс (ойлан,жұптас,бөліс) арқылы жүргізіледі.Сынып бойынша тапсырманы оқиды және ойланады.Әр топ бойынша оқушылар жұптасып бірінші оқушы айтады,екінші оқушы тыңдайды.Барлығы ортада топтасып талқылайды және постер қорғайды.Шамаларды олардың бөліндісі бойынша салыстырған жағдайда «бөлінді» сөзінің орнына «қатынас» термині қолданылады.Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады.Екі санның қатынасын әріптермен жазсақ: а:в немесе а/воқылуы: а санының в санына қатынасы немесе а-ның в-ға қатынасы.Мұндағы а- қатынастың алдыңғы мүшесі,в-қатынастың соңғы мүшесі.Екі санның қатынасы бір санның екінші саннан неше есе үлкен екенін немесе бір сан екінші санның қандай бөлігіне тең екенін көрсетеді. Егер берілген қатынастың алдыңғы мүшесін соңғы етіп,ал соңғы мүшесін алдыңғы мүшесі етіп орындарын ауыстырып жазсақ,онда берілген қатынасқа кері қатынас табылады.

а/в- қатынасы мен в/а –қатынасы кері қатынас болады

қатынастың екі мүшесінде нөлден өзге бірдей сандарға көбейтсек немесе бөлсек,берілген қатынасқа тең қатынас шығады. Тақырыпты түсіндіріп болған соң оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында Bilimland.kz сайтынан «Қатынас» тақырыбында видеоролик көрсетіліп қорытындылаймын..

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгені «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.















Оқулықпен жұмыс жасау кезінде топтық жұмыс ретінде1-топ:№2 есеп, 2-топ: №3 есеп, 3-топ: №4 есеп,4-топ: №5 есептерді шығарадыЖеке жұмысқа №6 есепті шығарады





























Қабілеті жоғары оқушыларға:Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша «Көршіңді тексер »әдісі арқылы тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.















Семантикалық карта толтыру Дескриптор:-Бөлуді қатынас түрінде жазады-Қатынасты бөлу түрінде жазады-Дұрыс жауапты белгілейді Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.

























































https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/arifmetika/butin-sandar/lesson/qatynastar
Сабақтың соңы 7минут















































































5минут





тақырыпты «Серпілген сауал» әдісі арқылы бекіту барысында №12,15 жаттығулар диалог түрінде орындалады.Бұл тәсіл арқылы оқушылар сөйлеуге,өз ойын қорытындылауға,өзгенің ойын тыңдауға үйренеді.№12.Қатынас қалай өзгереді,егер:1)қатынастың алдыңғы мүшесін 3 есе арттырса;2)қатынастың соңғы мүшесін 2 есе арттырса;3)қатынастың алдыңғы мүшесін 2,5 есе кемітсе;4)қатынастың соңғы мүшесін 1,2 есе кемітсе?№15.Мирас кітаптың 60 бетін оқығанда,оқылмаған 15 беті қалды.1)Кітаптың Мирас оқыған беттері ол оқымаған беттерінен неше есе артық?2)Кітаптың Мирас оқымаған беттері ол қщыған беттерінің қандай бөлігін құрайды?3)Кітаптың Мирас оқыған беттерінің кітаптың барлық беттеріне қатынасы неге тең?4)Кітаптың Мирас оқымаған беттерінің кітаптың барлық беттеріне қатынасы неге тең?



Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша «Сен мағана,мен саған» әдісі арқылы тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.













Кері байланыс «БББ кестесі» арқылы жүргізіледіҮйге тапсырма: 1.1-Қатынас тақырыбын оқу,№7 есепті шығарып келу
оқулық
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Оқушыларға «Ашық микрофон»әдісі арқылы өз ойын ашық айтуға дағдыландыру, «Үштік» (ойлан,жұптас,бөліс)әдісі арқылы Bilimland сайтынан видеоролик көрсету бойынша топтық жұмыс ұйымдастыру.Деңгейлік тапсырма беру. «БББ кестесі» арқылы оқушылардан кері байланыс алу арқылы қолдау көрсетуЖұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын тапсырма бергеннен кейін жазған жауаптарын тексеріп,кері байланысты әр тапсырма соңында беріп отырамын.Топтық және жеке жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар дескриптор арқылы «сен маған,мен саған», «көршіңді тексер» әдістері арқылы бірін-бірі тексеріп «смайликтер», «Бас бармақ»әдістерімен қалыптастырушы бағалау жүргізіліп,өздерінің нені игеріп,неден қиналатындықтарын анықтайды. Қауіпсіздік техникасы сақталған кабинетте оқушыларға сабақ жүргізіледі.Оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстырылған
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Мен оқушыларға топтық тапсырма ретінде ... беремін. Бұл жерде оқушылар өзара диалогке және бірлескен оқуға қатысу мүмкіндігін тудыра отырып тапсырманы орындатамын.Осы тапсырмаларды мен саралау тәсілдерінің жеті тәсілін біле отырып жоспарладым. Деңгейлік тапсырма жоспарлауда мұғалім 4-5 одан көп жаттығу түрлерін қамти алады.1жұмыс түрінен 2шісіне біртіндеп ауысып, сабақ мақсатын оқушылардың есіне салып отыруды ұмытпауымыз керек. Сабақта жеке,жұптық,топтық, бүкіл сыныпты қамтитын жұмыс түрлерін араластырып қолдануды жоспарладым.



































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!