Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы 3минут
2минут | 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,сабаққа дайындығын тексеру.2. «Гүлмен тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар ортаға шығып гүлдерді таңдап алу арқылы бір-біріне тілек айтады және гүлдердің түсіне қарай 4 топқа біріктіріліп отырады.1-топ:Қызыл гүл2-топ:Жасыл гүл3-топ:Сары гүл4-топ:Ақ гүлОқушылар қолдарына микрофон ұстап,«Ашық микрофон» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау үшін сұрақтар қояды және екінші оқушы жауап береді:-Қандай шамалар аттас шамалар ?-Аттас шамаларға мысал келтіріңдер.-Аттас шамалар қалай салыстырылады?-АВ=11см,СД=1дм 5см,АВ мен СД қалай салыстырылады?Қалыптастырушы бағалау «смайликтер» арқылы жүргізіледі. Егер оқушылар сұрақтарға толық жауап берсе
,қателер болсатүріндегі смайликтер таратылады. |
Түрлі-түсті гүлдер
Микрофон
смайликтер |
Сабақтың ортасы5минут
3минут
10минут
5минут | Жаңа тақырыпты түсіндіру «Үштік» әдіс (ойлан,жұптас,бөліс) арқылы жүргізіледі.Сынып бойынша тапсырманы оқиды және ойланады.Әр топ бойынша оқушылар жұптасып бірінші оқушы айтады,екінші оқушы тыңдайды.Барлығы ортада топтасып талқылайды және постер қорғайды.Шамаларды олардың бөліндісі бойынша салыстырған жағдайда «бөлінді» сөзінің орнына «қатынас» термині қолданылады.Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады.Екі санның қатынасын әріптермен жазсақ: а:в немесе а/воқылуы: а санының в санына қатынасы немесе а-ның в-ға қатынасы.Мұндағы а- қатынастың алдыңғы мүшесі,в-қатынастың соңғы мүшесі.Екі санның қатынасы бір санның екінші саннан неше есе үлкен екенін немесе бір сан екінші санның қандай бөлігіне тең екенін көрсетеді. Егер берілген қатынастың алдыңғы мүшесін соңғы етіп,ал соңғы мүшесін алдыңғы мүшесі етіп орындарын ауыстырып жазсақ,онда берілген қатынасқа кері қатынас табылады.
а/в- қатынасы мен в/а –қатынасы кері қатынас болады
қатынастың екі мүшесінде нөлден өзге бірдей сандарға көбейтсек немесе бөлсек,берілген қатынасқа тең қатынас шығады. Тақырыпты түсіндіріп болған соң оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында Bilimland.kz сайтынан «Қатынас» тақырыбында видеоролик көрсетіліп қорытындылаймын..
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгені «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.
Оқулықпен жұмыс жасау кезінде топтық жұмыс ретінде1-топ:№2 есеп, 2-топ: №3 есеп, 3-топ: №4 есеп,4-топ: №5 есептерді шығарадыЖеке жұмысқа №6 есепті шығарады
Қабілеті жоғары оқушыларға:Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша «Көршіңді тексер »әдісі арқылы тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
Семантикалық карта толтыру Дескриптор:-Бөлуді қатынас түрінде жазады-Қатынасты бөлу түрінде жазады-Дұрыс жауапты белгілейді Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
|
https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/arifmetika/butin-sandar/lesson/qatynastar |
Сабақтың соңы 7минут
5минут
| тақырыпты «Серпілген сауал» әдісі арқылы бекіту барысында №12,15 жаттығулар диалог түрінде орындалады.Бұл тәсіл арқылы оқушылар сөйлеуге,өз ойын қорытындылауға,өзгенің ойын тыңдауға үйренеді.№12.Қатынас қалай өзгереді,егер:1)қатынастың алдыңғы мүшесін 3 есе арттырса;2)қатынастың соңғы мүшесін 2 есе арттырса;3)қатынастың алдыңғы мүшесін 2,5 есе кемітсе;4)қатынастың соңғы мүшесін 1,2 есе кемітсе?№15.Мирас кітаптың 60 бетін оқығанда,оқылмаған 15 беті қалды.1)Кітаптың Мирас оқыған беттері ол оқымаған беттерінен неше есе артық?2)Кітаптың Мирас оқымаған беттері ол қщыған беттерінің қандай бөлігін құрайды?3)Кітаптың Мирас оқыған беттерінің кітаптың барлық беттеріне қатынасы неге тең?4)Кітаптың Мирас оқымаған беттерінің кітаптың барлық беттеріне қатынасы неге тең?
Орындалған тапсырмалар дескриптор бойынша «Сен мағана,мен саған» әдісі арқылы тексеріліп қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
Кері байланыс «БББ кестесі» арқылы жүргізіледіҮйге тапсырма: 1.1-Қатынас тақырыбын оқу,№7 есепті шығарып келу | оқулық |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушыларға «Ашық микрофон»әдісі арқылы өз ойын ашық айтуға дағдыландыру, «Үштік» (ойлан,жұптас,бөліс)әдісі арқылы Bilimland сайтынан видеоролик көрсету бойынша топтық жұмыс ұйымдастыру.Деңгейлік тапсырма беру. «БББ кестесі» арқылы оқушылардан кері байланыс алу арқылы қолдау көрсету | Жұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын тапсырма бергеннен кейін жазған жауаптарын тексеріп,кері байланысты әр тапсырма соңында беріп отырамын.Топтық және жеке жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар дескриптор арқылы «сен маған,мен саған», «көршіңді тексер» әдістері арқылы бірін-бірі тексеріп «смайликтер», «Бас бармақ»әдістерімен қалыптастырушы бағалау жүргізіліп,өздерінің нені игеріп,неден қиналатындықтарын анықтайды. | Қауіпсіздік техникасы сақталған кабинетте оқушыларға сабақ жүргізіледі.Оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстырылған |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |