Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметі:
Күні: 04.09.17ж.
Білім беру
саласы: «Әлеуметтік».
Бөлімі:
Қоршаған ортамен
таныстыру.
Тақырыбы:
Балабақша – біздің екінші
үйіміз.
Мақсаты:
1. Балабақшада еңбек ететін адамдардың
мамандықтарымен таныстыру (медбике, аспаз). 2. Балабақшаның
балаларды көп нәрселерге үйрететінін және жақсылыққа тәрбиелейтін
орын екенін түсіндіру. 3. Балабақшада еңбек ететін адамдардың
еңбектерін бағалай білуге тәрбиелеу. Балаларды мейірімді болуға
баулу.
Әдіс-тәсілдері:
көрсету, таныстыру, түсіндіру, сұрақ-жауап,
ойын, қорытындылау.
Қолданатын көрнекі
құралдар: суреттер, аспаз,
медбике.
Билингвалдық
компонент: балабақша-детский сад, аспаз – повар, дәрігер
– врач.
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Ынталандыру кезеңі |
Шаттық шеңбер.
|
Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын
жасайды. |
Ұйымдастырушылық кезеңі |
-Балалар, бүгін біз сүйікті бақшамыз туралы
ой-пікірімізді ортаға
салайық.
Балалар сонымен қатар балабақшада медбике, аспар т.б қызметкерлер жұмыс істейді. Соның ішіндегі медбике және аспазбен танысайық. Біздің балабақшадағы денсаулығымызды қадағалап отыратын кім? Ия, дұрыс. Біз ауырсақ медбике көмек көрсетеді. Аспаз сендер үшін не істейді?
Дұрыс балалар аспаз сендерді бес уақыт дәмді және ағзаға өте
пайдалы тамақтармен тамақтандырады. |
балалар өз ойларын айтады. қайталайды, балалабақша біздің екінші үйіміз. балалар өлеңді тыңдап, бірге қайталап айтады, жаттайды. Сұрақтарға жауап береді
Кел балақан,
балақан
дәрігер, медбике. тамақ пісіреді. |
Өзін – өзі бағалау кезеңі |
Балабақша дегеніміз не? Балалабақшада кімдер қызмет етеді? Өз балабақшаларыңды жақсы көресіңдер ме? Кімнің қандай сүйікті ойыншығы
бар? |
балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:
балабақшадағы сыйластық, ұжымдық
қарым-қатынас
дағдыларын
Игереді:
балабақша қызметкерлерінің атқаратын
жұмыстарын.
Меңгереді:
өзара сыйласуды, бір-бірімен тіл
табысуды.
Ұйымдастырылған оқу қызметі:
Күні: Білім беру
саласы: Таным.
Бөлімі:
ҚМТҚ.
Тақырыбы:
«Таңертең. Үлкен – кіші. Бір –
көп».
Мақсаты:
таңертең(таң) – тәулік
бөлігімен таныстыру; осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану; таныс
заттарды көлеміне қарай (үлкен – кіші) және санына қарай (бір –
көп) салыстыруды үйрету; қоршаған ортадан бір және көп затты таба
білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа
тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері:
көрсету, таныстыру, түсіндіру, сұрақ-жауап,
ойын, қорытындылау.
Қолданатын көрнекі
құралдар: ойыншық кірпі – 1 дана,
шымылдық, әр балаға жай қарындаштан, жұмыс дәптері, бір зат
бейнеленген суреттер; үстел, күн, ай, орындық және көп заттар:
орындықтар, қасықтар, дәптерлер, таңертеңгілік мезгіл бейнеленген
сурет.
Билингвалдық компонент: таңертең – утро, үлкен – большой, кішкентай – маленький.
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Ынталандыру кезеңі |
Шаттық шеңбер.
|
Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын
жасайды. |
Ұйымдастырушылық кезеңі |
Ғажайып сәт. -Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгілдері(бөліктері) туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын, жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер. Жұмбақ Тиіскенді түйреген, Киім бар инеден. (Кірпі) -Балалар, жұмбақ не туралы? Осы кезде шымылдықтың артынан ақырын кірпі шығып, балалармен амандасады. Кірпі балаларға бір тәулікте төрт мезгіл болатынын, олар: таңертең, күндіз, кеш, түн деп аталатынын айтады. -Сендер үлкендер мен балалар таңертең, күндіз, кешке, түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме? -Таңертең үлкендер жұмысқа, ал балалар сабақ оқиды. Кешке бәрі демалады, ал түнде ұйықтайды. Совет Әлімқұловтың тақпағын тыңдаңдар. Кірпі шымылдықтын артында тұрып тақпақты оқиды. Таң Таң шапағы алаулап, Дала нұрға боялды. Мүлгіген бақ манаурап, Ұйқысынан оянды. Жүзін желдің өтіне Тосты гүлдер желбіреп. Жапырақтар бетіне Мөп-мөлдір шық қонды кеп. -Балалар, тақпақта тәуліктің қай мезгілі(бөлігі) туралы айтылған? -Біз таңертең не істейміз? Кірпі таңертең тамақтанғаннан кейін балалар балабақшаға баратынын, оқушылар мектепке, ал үлкендер жұмысқа баратындарын айтады. «Үлкен және кішкентай» ойыны. Кірпі балалардан суреттен оның достарын табуды ұсынады. -Суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Кірпілер бірдей ме? -Олар қандай екен? Кірпі суретте сүті бар тағы екі кесе салынғаннан айтады: үлкен кесе кірпіге, ал кішкентай кесе кішкентай кірпіге арналған. Содан соң кірпі балаларға тапсырма береді: үлкен кірпіден үлкен кесеге қарай, кішкентай кірпіден кішкентай кесеге қарай жол салыңдар. -Үлкен кірпі қай кеседен сүт ішеді? -Кішкентай кірпі қай кеседен сүт ішеді? Сөздік жұмыс: таңертең (таң),үлкен, кішкентай. Билингвальді компонент: таңертең (таң) – утро, үлкен – большой, кішкентай – маленький.
Сергіту минуты. Жаттығу жасаймыз! Бір деп – тік тұрамыз. Екі деп – екі рет айналамыз. Үш деп – үш рет секіріп. Төрт дегенде – отырамыз! «Бір және көп» ойыны. Кірпілер тек сүтті ғана емес, алманы да қатты жақсы көретінін айтады. -Балалар, кірпі қысқа азық жинап алмақшы екен. Кірпіге көп алма қайда, бір алма қай жерде тұрғанын айтып жіберіңдерші Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |