Ұйымдастыру
өзін –өзі
тексеру
5 мин
|
-
Амандасу, оқушылардың зейінін
сабаққа шоғырландыру;
Оқушыларды екі топқа
бөлу үшін алдын ала үлестірмелі қағаздарға мына сандарды әзірлеп
алып, таратамын. (4,25,36,49,100),
(8,27,125,216,1000). Оқушыларды топқа бөлу:
Үлестірмеде берілген сандардың қандай заңдылықпен берілгенін
өздері анықтап, екі топқа бөлінеді. Топ аттары: «Бірмүше»,
«Дәреже».
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айқындау үшін әр топтағы оқушыларға төмендегі
тапсырмаларды беремін.
«Ой
қозғау»
1Бөлшекті қысқарту
арқылы білімдерін жинақтау. І
топ а2 –
3а +2
а2 – 5а
+6 ІІІ
топ 5х2 –
9х - 2
х2 – 3х +
2 ІІ
топ в2 +
5в +6
в2 + 6в
+9
№1. Үшмүшенің түбірлерін
табыңдар.
1) 12х2 – 4х − 5;
12х2 – 4х − 5 =
0;
D = 16 + 240 = 256 =
162
х1 = 4 – 16 = −
1/2;
х2 = 4 + 16 = 5/6
24 24 х1 = − 1/2; х2 =
5/6
12х2 – 4х − 5 = 12(х + 1/2)(х –
5/6)
2) 4х2 – 64;
4х2 – 64 = 0;
4х2 = 64;
х2 = 16;
х1 = − 4;
х2 = 4;
4х2 – 64 = 4(х + 4)(х –
4)
№2. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге
жіктеңдер:
1) 1) х2 – 16х +
60;
х2 – 16х + 60 =
0;
х1 = 6; х2 = 10
х2 – 16х + 60 = (х – 6)(х –
10)
2) х2 + 20х − 96;
х2 + 20х − 96 =
0;
х1 = − 24;
х2 = 4
х2 + 20х − 96
= (х + 24)(х – 4)0
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
Ппрезентация
|
Сабақ ортасы
|
Квадрат үшмүше құрастыр
3а²-6а-4 , 5х²-4-7х , 2х²+4+х, 5х²-4-х ,
2х²+4+7х,
7х2х²
Х 5х²
8,Егер түбірі белгілі болса, квадрат теңдеу
құр:;
а) х 1= 1, х 2= -2.
Тексеру : а) х2+х-2 б) х2+8х+15 б) х 1= - 5, х 2= - 3.
в)х1= 9 х2= -11
Жауабы : в) x2+2x -99 = 0
1) 3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін
жазыңдар.p; деңгей. ( 2 ұпай ) Түбірлерін табыңдар: 1)
х²-4х+3&2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2
|
Жауаптары :
1) х1=1, х2=3
2) х1=-3, х2=6 ,
3) х1=-5, х2=2
1)
15(х-0,3)(х+0,4)
2)
5(х+1)(х+0,6)
3)
2(х-2)(х-0,5)
Дескриптор:
а)берілген суреттегі
тіктөртбұрыштың бірінші, екінші, үшінші бөліктерінің ауданын
есептейді;
б) берілген суреттегі
тіктөртбұрыштың жалпы ауданын дұрыс
табады.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
|
Сабақ соңы
|
Оқушылар өздерінің
жұмысы мен сыныптастарының жұмысын тақырып критерийлері бойынша
бағалайды.
Рефлексия: Бүгінгі сабақ сіздерге
ұнады ма?
Бүгінгі тақырып бойынша
алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар),
бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне
салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым
керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар
(жазыңыздар)
Ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және әлі де
нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
беремін.
|
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
|