Материалдар / Сабақ жоспары "Теңдеулерді шешу" 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Теңдеулерді шешу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Теңдеулерді шешу" квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасымен танысуға арналған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2022
391
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: №41

Күні:

Мектеп: М.Дулатұлы атындағы №63 ЖББОМЛ

Мұғалімнің аты-жөні: Тобағабылов Н.Н.

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Теңдеулерді шешу


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.5

түріндегітеңдеулерді шешу;

8.2.2.6

бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.2.2.7

квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасымен танысады. 

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

өзін –өзі тексеру


5 мин

  1. Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

Оқушыларды екі топқа бөлу үшін алдын ала үлестірмелі қағаздарға мына сандарды әзірлеп алып, таратамын. (4,25,36,49,100), (8,27,125,216,1000). Оқушыларды топқа бөлу: Үлестірмеде берілген сандардың қандай заңдылықпен берілгенін өздері анықтап, екі топқа бөлінеді. Топ аттары: «Бірмүше», «Дәреже».

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау үшін әр топтағы оқушыларға төмендегі тапсырмаларды беремін.

«Ой қозғау»

1Бөлшекті қысқарту арқылы білімдерін жинақтау. 
І топ 
а2 – 3а +2 

а2 – 5а +6 
ІІІ топ 
2 – 9х - 2 

х2 – 3х + 2 
ІІ топ 
в2 + 5в +6 

в2 + 6в +9 

1. Үшмүшенің түбірлерін табыңдар.

1) 12х2 – 4х − 5;

12х2 – 4х − 5 = 0;

D = 16 + 240 = 256 = 162


х1 = 4 – 16 = − 1/2;

х2 = 4 + 16 = 5/6

24 24 х1 = − 1/2; х2 = 5/6

12х2 – 4х − 5 = 12(х + 1/2)(х – 5/6)


2) 4х2 – 64;

4х2 – 64 = 0;

4х2 = 64;

х2 = 16;

х1 = − 4;

х2 = 4;

4х2 – 64 = 4(х + 4)(х – 4)

2. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:

1) 1) х2 – 16х + 60;

х2 – 16х + 60 = 0;

х1 = 6; х2 = 10

х2 – 16х + 60 = (х – 6)(х – 10)


2) х2 + 20х − 96;

х2 + 20х − 96 = 0;

х1 = − 24;

х2 = 4


х2 + 20х − 96 = (х + 24)(х – 4)0

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Ппрезентация

Сабақ ортасы

Квадрат үшмүше құрастыр

3а²-6а-4 , 5х²-4-7х , 2х²+4+х, 5х²-4-х , 2х²+4+7х,

7х2х²

Х 5х²


8,Егер түбірі белгілі болса, квадрат теңдеу құр:;

а) х 1= 1, х 2= -2.

Тексеру : а) х2+х-2 б) х2+8х+15 б) х 1= - 5, х 2= - 3. в)х1= 9 х2= -11

Жауабы : в) x2+2x -99 = 0

1) 3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар.p; деңгей. ( 2 ұпай ) Түбірлерін табыңдар: 1) х²-4х+3&2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2


Жауаптары :

1) х1=1, х2=3

2) х1=-3, х2=6 ,

3) х1=-5, х2=2

1) 15(х-0,3)(х+0,4)

2) 5(х+1)(х+0,6)

3) 2(х-2)(х-0,5)

Дескриптор:

а)берілген суреттегі тіктөртбұрыштың бірінші, екінші, үшінші бөліктерінің ауданын есептейді;

б) берілген суреттегі тіктөртбұрыштың жалпы ауданын дұрыс табады.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


Сабақ соңы

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын тақырып критерийлері бойынша бағалайды.

Рефлексия: Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

Ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс беремін.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!