Материалдар / Сабақ жоспары, "Туындыны табу ережелері", 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары, "Туындыны табу ережелері", 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Туындыны табу ережелерін есептер шығару барысында тиімді пайдалана алады. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2018
591
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы 51Туындыны табу ережелері.
МақсатыТуындыны табу ережелерін есептер шығару барысында тиімді пайдалана алады.
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже-Туындының анықтамасын біледі;-Функциялардың туындыларын табу ережелерін біледі;-Туынды табу ережелерін есептер шығару барысында тиімді пайдалана алады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Екі жұлдыз, бір тілек», «Ойлан, жұптас, бөліс»,
Ұйымдастыру кезеңі





«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіруОқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» Берілген тапсырмаларға жауап жазуЖұпқа арналып өткен тақырып төңірегінде тапсырмалар береді Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

ТүсінуПостер арқылы жаңа тақырыпты ашып, мағанасын түсіндіредіӘр топ постерлерін талқылап, жаңа сабақтың мағанасын ашып ортаға саладыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, постердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу
Қолдану«Кім жылдам?» Жаңа тақырыпқа байланысты есептер шешуОқушылардың мақсаты өз білгендерін тиімді пайдалануӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
Сергіту сәтіЛогикалық есептер шешуОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы тапсырмаларды орындайды
ТалдауЖаңа сабақты талдаумен толық түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдаланамынБұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, өз ойларын білдіру керек Алғашқы топта өздеріне берілген есептерді шешіп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығып, келесі топта әр оқушы өз есептерін талқылау керек Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. Себебі: үнсіз отыратын оқушылардың өздері тақырыптың мағынасын кеңінен аша білді деп ойлаймын

Әр топ өзіне берілген тапсырмалар мен есептерді бірге орындап талқылап топ бойынша шешеді
ЖинақтауЖеке жұмыс «тест жұмысын орындау»Әр оқушыға шағын тест тапсырыладыТестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі , топты бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!