Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» Берілген тапсырмаларға жауап жазу | Жұпқа арналып өткен тақырып төңірегінде тапсырмалар береді | Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
|
Түсіну | Постер арқылы жаңа тақырыпты ашып, мағанасын түсіндіреді | Әр топ постерлерін талқылап, жаңа сабақтың мағанасын ашып ортаға салады | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, постердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу |
Қолдану | «Кім жылдам?» | Жаңа тақырыпқа байланысты есептер шешу | Оқушылардың мақсаты өз білгендерін тиімді пайдалануӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
Сергіту сәті | Логикалық есептер шешу | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы тапсырмаларды орындайды |
Талдау | Жаңа сабақты талдаумен толық түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдаланамын | Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, өз ойларын білдіру керек Алғашқы топта өздеріне берілген есептерді шешіп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығып, келесі топта әр оқушы өз есептерін талқылау керек Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. Себебі: үнсіз отыратын оқушылардың өздері тақырыптың мағынасын кеңінен аша білді деп ойлаймын
| Әр топ өзіне берілген тапсырмалар мен есептерді бірге орындап талқылап топ бойынша шешеді |
Жинақтау | Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» | Әр оқушыға шағын тест тапсырылады | Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі , топты бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |