Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
1.Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы(как происходило деление на группы,имеются ли ясные указания по работе в группе (инструкция учителя; насколько эффективно было распределено лидерство).
2.Середина урока. Проверка домашнего задания (насколько эффективно проведена проверка домашнего задания,всех ли учеников охватил учитель).
3.Середина урока. Новый материал(насколько эффективно проведен этап объяснения нового материала,степень новизны).
4.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуют достижению цели и критерия оценивания,каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями).
5.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуют достижению цели и критерия оценивания,каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями).
6.Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников,задания соответствуют возрастным особенностям детей,задания направлены на развитие мышления детей,они разработаны по Таксономии Блума).
7.Конец урока.Определены ли критерии оценивания.Как учитель оценивает успехи детей.Использует ли он формативное оценивание.Каким образом оцениваются достижения учеников.
Выводы и рекомендации:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері(топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).
2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).
3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ(мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).
4.Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).
7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).
Қорытынды және ұсыныстар:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз