Бөлім:
|
4-бөлім. Жануарлар
әлемі мен өсімдіктер дүниесі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Кенжеева Дана
Коблановна
|
Күні:
29.11.2021
|
|
Сыныбы:
5 в,г,ғ
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өсімдіктердің
табиғаттағы маңызы.БЖБ №1
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
Ж 5.3.2.1-жанрлық
ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру
құрастырып жазу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс
ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді ажырата
алады.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс
ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолдана
алады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Коммуникативтік
жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы
қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып,диалогке даярлықсыз
қатысып, өз пікірін білдіре алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды
ахуал қалыптастыру.
|
Белсенді болу.
Бір-біріне жақсы
көңіл-күй сыйлайды.
|
Қалыптастыру-шы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық,жұмыс дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
Жануарларға қатысты ертегілерді білесің
бе?
Жануарлар мен өсімдіктерге қатысты жұмбақтарда не жасырып
жатыр?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
№1-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
Тыңдалым:
Мәтінді оқушының
мәнерлеп оқуынан тыңдайды. Мәтінді оқу барысында үндестік заңының
сақталуына талдау жасайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
Жұптық
жұмыс.
|
2-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
Тыңдалым:
мәтініндегі аңдарға
берілген мінездемеде синонимдер кездеседі. Сол синонимдерді алып
тастап айтып көр. Нені байқадым?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Мәтінді тыңдайды.
-Мәтінде кездескен синонимдерді алып тастап
көреді.
-Нені байқағанын
айтады.
|
Оқулықпен жұмыс.
|
Жеке
жұмыс
|
3-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы
сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге
дағдыланады.
Мәтін мазмұны бойынша
пікіріңді жаз.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Мәтін желісі бойынша
өз ойын жазады.
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
|