Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері 9 сынып, құқық негіздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері 9 сынып, құқық негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2021
1027
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: құқық негіздері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9.5 Отбасы құқығы
Күні:
Сынып: 9 А
Сабақтың тақырыбы
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
Сабақтың мақсаты

Бағалау критерийі

Тілдік мақсаттар

Құндылықтарға баулу

Алдыңғы білім

Мектеп: №1 кешкі сменалық орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Саденов Х. К.
Қатысқандар: Қатыспағандар:

Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
9. 5. 3. 1. – отбасы мүшелерінің құқықтары мен
міндеттерін анықтау
• отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттерін
анықтайды;
• азаматтық неке туралы түсінік қалыптасады;
• отбасы мүшелерінің ӛмірде ӛз құқықтары мен
міндеттерін орындаудың маңыздылығына түсінеді;
• қазақтың салт-дәстүрлерінің туыстық қатынастарды
реттеудегі рӛлін біледі:
• неке шартына анықтама береді;
Сабақ барысында оқушылардың тӛмендегі кӛрсетілген
тілдік құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік беріледі:
 Тыңдалым – мұғалімнің түсіндірмесі мен
оқушылардың жауаптарын тыңдау.
 Оқылым

терминдер
анықтамасымен,
ақпараттық және құжаттық мәтіндермен
жұмыс.
 Жазылым – оқушылар берілген сұрақтарға
ауызша және жазбаша жауап береді.
 Айтылым - ақпараттық мәтіндер мазмұны
бойынша қойылған сұрақтарға жұппен және
топпен ұжымдаса талқылайды.
 Терминология – ерлі-зайыптылар, неке шарты,
туысқандар
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының 2 құндылығы
«Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім»
Мәңгілік ел құндылықтарына құрмет кӛрсету,
жауапкершілік
Некеге тұру және некені бұзу жолдары

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтың басы
2 минут

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ұйымдастыру сәті.
Оқушылармен амандасу. Алғашқы
білімдерін еске түсіру. Ӛткен сабақты
пысықтау мақсатында «Ой қозғау» әдісі
арқылы

Ресурстар

5 минут

3 минут

ҚР Неке және отбасы
І топ: Неке қиюдың (ерлі-зайыпты болудың)
кодексі
шарттары мен тіртібі
Презентация
ІІ топ: Некені тоқтату
ІІІ топ: Некені тоқтатудың құқықтық
салдарлары
Дескрипторлар
1. Неке қиюдың тәртібі мен шарттарын
анықтайды;
2. Некені тоқтатуға себеп болатын
негіздермен танысады;
3. Некені
тоқтатудың
құқықтық
салдарларын талқылайды.
«Мадақтау»
Тақырыпқа шығу. Миға шабуыл жасау.

Бейнематериал
Қазақтың салт-дәстүрлерінің бірі «Беташар» «Беташар»
туралы бейне материал кӛрсету
Бейне материалда қазақтың қандай салтдәстүрі кӛрсетілген?
Беташар туралы не білесіңдер?
Сұрақтарды талқылап, сабақтың тақырыбын,
оқу мақсатын, бағалау критериін
айқындайды.

Сабақтың
ортасы

10 минут

Мәтіндерді топтар «Джигсо» әдісі бойынша
бір-біріне тансытырады.
І топ: Отбасы
белгілері;
ІІ топ: Ерлізайыптылардың
құқықтары
мен
міндеттері;
ІІІ топ: Неке
шарты.
Әр
топ
ӛз
мәтіндері
бойынша 1 мысалдан келтіреді.

Қазақстан
Республикасының 2011
жылғы 26
желтоқсандағы № 518ІV Кодексі.
Презентация

Дескриптор
• Отбасының қоғамдағы рӛлін, отбасы
Презентация
белгілерін атайды:

Ерлі-зайыптылардың
құқықтары
мен
міндеттерін анықтайды;
• Неке шартының не үшін қажеттігін зерттейді;
«Мадақтау»
2 тапсырма «Кластер» әдісі:

10 минут

Қазақ
халқының
тарихында
туыстық
қатынастарды
реттеп
отыратын
салтдәстүрлер.
Қазақтың тӛмендегі салт-дәстүрлері және әдетғұрыптары туралы не білесіңдер?
Осы салт-дәстүрлердің астарында не жатыр?
Асар, жылу, белкӛтерер, қонақасы, қонақкәде,
ерулік, той дастарқаны.
Дескриптор
• Ұлттық салт дәстүрлердің ерекшеліктері мен
түрлерімен танысады.
• Ұлттық салт дәстүрлердің түрлеріне тарихи
сипаттайды.
• Қазақтың салт-дәстүрлері және әдетғұрыптарының адамзат ӛміріндегі рӛлін

Презентация

талдайды.
«Мадақтау
5 минут

3

тапсырма. Термин сөздермен жұмыс
1. Ерлі-зайыптылар
2. Неке шарты
3. Туысқандар

Оқулық, қосымша мәтін,
А4 қағазы

Дескриптор
• Бірінші термин сӛздің мағынасын жазады
• Екінші термин сӛздің мағынасын анықтайды
• Үшінші термин сӛздің мағынасын
талқылайды
Сабақтың соңы
5 минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
«Бағдаршам» әдісі
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет.

Үйге тапсырма: Отбасына және отбасылық
тәрбиеге байланысты эссе жазу
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз
басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға
қандай тапсырмалар
бересіз?

Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?

Оқушылармен ӛзара байланыс Сабақ барысында оқушылар
орнату үшін жас
білімін игеру, тексеру
ерекшеліктерін ескере отырып мақсатында мұғалімнің
топтық, жұптық тапсырмалар мадақтауы және
және сұрақтар қою арқылы
«Бағдаршам» арқылы ӛзара
барынша қолдау кӛрсету.
бағалауы.
Оқушыларға деректерді берер
кезінде саралап, уақыт ӛлшеміне
және де мақсатымызға жете
алатындай дұрыс мәлімет беру.
Қабілеті жоғары оқушылар
«Ерлі-зайыптылардың
құқықтары

Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Денсаулық сақтау
технологиялары.
Партада дұрыс отыру
ережелері еске салынады.
Мойынға жаттығулар
жүргізіледі.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерін сақтау

мен міндеттерін» түсіндіреді.
Орташа қолдау кӛрсетуді
қажет ететін оқушылар
суреттермен жұмыс жасайды.
Барынша қолдау кӛрсетуді
қажет ететін оқушылар
термин сӛздермен жұмыс
жасайды.
Жұппен жұмыстану барысында
бір-бірінің білімін толықтырады.
Топпен жұмыс барысында
«Джигсо», «Ой қозғау»,
«Кластер» әдістері арқылы
оқушының
ойлау
дағдыларының
қолдану,
талдау деңгейлері бойынша
жұмыс жасау.
Тапсырмалар білім
деңгейіне және қарапайымнан
күрделіге қарай жіктеу. Кӛмек
қажет ететін оқушыларға
уақыт беру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары
шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол
жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына
жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді
пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау
үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы ӛзіңіз
маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз.

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!