Материалдар / Сабақтың тақырыбы: "Қазақтың ұлттық тағамдары" 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: "Қазақтың ұлттық тағамдары" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерім осы сабақтан өздеріне керек ақпараттар алады деп ойлаймын. Жас мамандарға көмегі тиер деп жүктедім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1063
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақтың сыйлы тағамдары» тақырыбы бойынша өткізілгентөртінші сабағымның қысқа мерзімдіжоспары:
Пәні : Қазақ тіліМерзімі Сыныбы : 9
Сабақтың тақырыбы :«Қазақтың ұлттық тағамдары» (2 сағат). Қазы – қарта, жал – жая. Құрмалас сөйлем
Сабақтың реті:4 - сабақ
Жалпы сабақтың мақсаты:Халқымыздың қашанда бай қазынасы, әдет – ғұрпы, салт – дәстүрі, құнды жәдігерлерімен қоса, сыйлы, ұлттық тағамдарының ерекшелігімен ерекшеленетінін насихаттау. Ақпарат көздері арқылы бейнелеу. Тіл сабақтарында бұл жөнінде сауаттылыққа, берілген тақырып бойынша жаттығу жұмыстарын талдай білуге үйрету.Құнды мұраларымызды , ұлттық ерекшеліктерімізді сақтай білуге тәрбиелеу.
Сілтеме :БББ нәтижесі, СТО стратегиясы, диалогтік сөйлеу маңыздылығы, АКТ.
Оқыту нәтижелері:
  • Өзін – өзі реттеуге талпынады.
  • АКТ –ны пайдаланып, сурет арқылы жұмыс жасай біледі.
  • Жұмыла отырып, топпен жұмыс жасайды.
  • «Авторлық орындық» арқылы өз ойларын айта алады.
  • Өзін, өзгені бағалай алады.
  • Постермен жұмыс істеу арқылы өздерінің тіл байлықтарын, сөйлеу мәдениетін көрсете білуі.
  • Түйінді идеялар:Қазақ халқының сыйлы тағамдарының ерекшеліктері
    Сабақтың типі:Берілген материалдарды зерделеу, ой елегінен өткізіп қайталау. Жадыда сақтау.
    Сабақты ұйымдастыру түріҚорыту - тәжірибе
    Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерБББ нәтижесіСТО стратегиясы«Авторлық орындық» әдісі«Қайталау аралы» әдісі«Ақпарат көзі» әдісі
    Жұмыс түрлері«Ақпарат көзі», топтық, жұптық , «Авторлық орындық», көшбасшы
    Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі, яғни дереккөздер:Слайдтар, сюжетті суреттер, қима қағаздар, интерактивті тақта
    І . Қызығушылығын ояту кезеңі
    Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
    2 мин1 - әрекетСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Гүлдей жайна» смайликтері арқылы көңіл – күй сыйлау.

    Сабақтың тақырыбына байланысты оқушыларды екі топқа бөлу 1 – топ. Қазы – қарта, жал – жая2 – топ. Құрт

    Оқушылар қолдарындағы 1 тал гүлдерін бір – біріне ұсынып, жағымды тілек айтады.Соңында гүлдер топ басшысына жиналады. Гүлдердің бір жерге жиналуы сыныптағы бірлікті, татулықты көрсетеді.



    3 мин







    2 - әрекетМиға шабуыл әдісі арқылы І – ІІ топ өздеріне ұсынылған тапсырмаларды қорғап шығу.

    1 – топ. Қазы – қарта, жал – жая2 – топ. Құрт

    Мәнмәтін құрастыруЖылқы сойғанда, оның ең шұрайлы, әрі бағалы мүшелерінен жасалған сыйлы тағам – қазы – қарта, жал – жая.


    1 және 2 топ мүшелері бірлесе отырып, қазақтың сыйлы тағамдарының жасалу техникасын «Авторлық орындықта» отырып қорғайды.(АҚТ)







    «Авторлық орындық»Құрт – қазақтың бірнеше ғасыр бойы ішіп – жеп келе жатқан ұлттық азығы, кәделі асы, өте тоқ тағам...



    мин3 - әрекет АКТ – мен жұмыс. Төмендегі сөздердің мағыналарын сызықпен қосып көрсету арқылы анықтау.



    АКТ-мен жұмыс жүргізу әрқашанда оқушыларға өте қызық. Бұл тапсырмаға оқушыларұйымшылдықпен қатысады.



































    «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін анықтау.

    Егер түсінбесе «қызыл», көмек керек болса «сары», барлығын түсінсе «жасыл» түс көтереді.
    ІІ. Мағынаны ширату кезеңі
    мин4 - әрекет «Ақпарат көзі»

    Сұрақ:
  • Қазы – қарта, жал – жая қалай дайындалады?
  • Құрт тағамы қалай жасалады?
  • Зерттелу
  • Төмендегі кестені толтыру , нені түсінгенін білу.1 – кесте.(1 топ)
  • Мұны мен білгенім жоқ
  • Менің білетін деректерім
  • «Өзің сен, өзіңді алып шығар, білімің мен еңбегің екі жақтап...»
  • Оқушылар төмендегі кестені бірлесе отырып , толтырады.




    Құрт – қой, сиыр сүтінен жасалады. Әрине, қой сүтінен жасалған сүттің дәмі де сапасы да жақсы болады.

    2 – кесте.(2 ТОП)

    Семіз қозы, айшықты қарта, майлы қарын, кертпе жал, сарыала жая - қазақ мақтанышы ғана емес, денсаулыққа аса пайдалы тағамдар.



    5 - әрекет Өзін – өзі бағалау, тексеру. Постермен жұмыс.

    Оқушылар өздерінің білімдерін тексереді. Ұлттық сыйлы тағамдардың жасалу технологиясын атап көрсетеді.



















    6 - әрекет . Бағалау.Сөзжұмбақ құрастыру (үйге)Формативті бағалау

    Оқушылар үйде сыйлы тағамдардың бірінің атауына ие сапасына байланысты сөзжұмбақ жасайды, әрі шешеді.Өткен алған әсерлерін жазады.









    Мұғалім Сағиева Эльмира Мұхаметкәрімқызы


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!