I кезең.«Білікті бірды жығады, білімді мыңды жығады»
викториналық сұрақтар:
Бұл кезеңде экранда 12
ұяшық көрсетіледі, әр топ 3 ұяшықтан ашып ішіндегі сұраққа жауап
бере отырып, әр дұрыс жауапқа 3 балл
иеленеді.
Бағалау критерийі Білім
алушы
-
Қысымды өлшеуге арналған аспап
(манометр)
-
Түтікті манометрді кім ойлап тапты?
(Бурдон)
-
Адам қан айналымын өлшеу үшін қандай құралды пайдаланамыз?
(танометр, сфигмоманометр)
-
Ауаның қысымын анықтайтын құрал?
(барометр)
-
Қатынас ыдыстарға мысал келтір. (шәйнектер
т.б.)
-
Дені сау адамның қанының жоғары қысымы неше болуы қажет?
(110-120
мм.сын.бағ)
-
1 мм.сын.бағ. бұл - .... (133,3
Па)
-
Атмофералық қысым бар екеніне тәжірибе жасаушы ғалымды ата?
(Торричелли)
-
Халықаралық бірліктер жүйесіндегі қысымның өлшем бірлігі?
(Паскаль)
-
Алып жүруге ыңғайлы, қауіпсіз барометр - ….
(Барометр-анероид)
-
Дені сау адамның төменгі қан қысымы ...
(70-80 мм.сын.бағ)
-
Сұйыққа батырылған денені ығыстыратын F күшті .... деп
атайды. (Архимед күші)
Әр дұрыс жауап 3 балл.
Дескриптор Білім
алушы
- сұрақтарға жауап бере отырып өз білімін
тексереді
- өткен сабақтарды қаншалықты жақсы меңгергенін
ұғынады
- сұраққа дұрыс жауап бере отырып, қоржынына балл
жинайды.
II кезең. «Біліміңді байқап
көр»
Бұл кезеңде оқушылар физикалық шамалардың
ағылшын тілінде жазылған атауларын және өлшем бірліктерін тауып
сәйкестендіру қажет.
Бағалау критерийі Білім
алушы
Күш
|
armosphere
|
Қысым
|
mass
|
Көлем
|
pressure
|
Масса
|
force
|
Атмосфера
|
barometer
|
Барометр
|
Volume
|
III кезең.
«Зерделілер»
Оқушыларға суретте көрсетілген 4 физикалық құрал беріледі.
Олар соны сипаттап, атын айтып, онымен не өлшейтіні, не үшін қажет
екенін айтады. (7 балл)
Дескриптор Білім
алушы
-тәжірибе мақсатын
анықтайды;
-тәжірибе нәтижесін
сипаттайды
IV кезең. «Кім жылдам?!» 4 топқа әрқайсысына
жеке есептер беріледі. Есепті дұрыс шығарған топтың
қоржынына 7 балл.
1-топ. 30Н күш
0,6м2 ауданға біркелкі әсер етеді. Оның қысымы
қандай?
2-топ. Тозағаштан
жасалған суға батпайтын дөңгелектің көлемі 20
оның суға жартысы
ғана бататын болса, оған әсер ететін күш
қандай?
3-топ. Асфальт төсейтін каток
жерге 400кПа қысым түсіреді, каток тірегінің ауданы
. Катоктың салмағы неге
тең?
4-топ. Суға
көлемі болатын дене
батырылған.Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Судың тығыздығы .
V кезең. «Ойлан тап» Электронды тақтада кроссворд
көрсетіледі. Кроссворд шешіп, топтар өзара балл жинайды. Әр дұрыс
жауапқа 2 балл
VI. «Ойланайық,
ойлайық»
Бұл кезеңде оқушыларға аяқталмаған формулалар беріледі.
Оқушылар нүктенің орнына қажетті физикалық шаманы қоюы
қажет.
Барлығын дұрыс орындаған топқа (10
балл)
VII. Қорытынды. «Білім
ағашы»
Оқушыларға түрлі-түсті стикерлер беріледі. Олар стикерге
сабақтың қалай өткенін қандай әсер алғанын жазып, білім ағашына
жабыстырады.
|