Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жусипова Гульбаршин Куралбековна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі. |
Мектеп: «ОРОММИК» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жусипова Г.Қ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар Салқындау үдерісін зерделейді, үдерістің графигін құрады, бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді. Оқушылардың басым бөлігі Салқындау үдерісіне мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар Бөлшектер теориясын пайдалана отырып салқындау және кристалдану үдерістерін түсіндіріп, сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер. Заттардың күйі, қатты, сұйық, газ тектес, балқыту, бөлшек, қату, энергия, жылу, температура, қыздыру, салқындау, балқу сублимация, конденсация Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: -Бөлшектер қозғалысы азайды/артты, себебі температура түсті/көтерілді Бөлшектер температура көтерілген кезде жылдамырақ қозғалады Мен су қатып қалды депойлаймын, себебі бөлшектер қозғалмайды күйдің өзгеруі …жағдайда/себепті боладыЗаттардың күй өзгерісіне қатысты өз бақылауларын көрсету және түсіндіру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Сабақта топпен жұмыс жасауда өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау, жауапкершілік, ынтымақтастық, достық қарым –қатынас орнатуға жағдай жасау, өмір бойы оқуға жетелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика - Заттардың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Математика – Функция. Функция графигін тұрғызу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Заттар және физикалық денелер (Жаратылыстану, 5-сынып) Химия пәні . Заттардың агрегаттық күйлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. «Ой қозғау» Балқу және қату ұғымдарына бөлшектер теориясы негізінде видео көрсету арқылы алдыңғы сабақ еске түсіріліп, сабақ мақсатын айқындалады. Cуреттер арқылы топқа бөліну 1-топ 2-топ 3-топ
Тапсырма 1. «Төрт сөйлeм тәсілі» арқылы (Оқушылар салқындау үдерісі туралы мысал келтіріп өз ойларын айтады.) Oқушыларға арналған талқылау сұрақтар: Заттар ылғида бір агрегаттық күйде болама ? Заттар бір күйден екінші күйге қалай ауысады? Температура мен жылу мөлшері түсініктері бірдей ме? Ысытылған денені салқындатқанда не байқалады?
Кepi байланыс : «Мадақтау» арқылы қолдау. Саралау: ресурс, диалог, қолдау арқылы. |
Тақырыпты ашатын суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырма 2. -топта, жеке жауап парақтарына толтырады. Зертханалық жұмыс (қалыптастырушы бағалау жинағы) Тақырып: «Салқындауды зерттеу» Мақсаты: Салқындау үрдісін зерттеу; салқындау қисығын салып оған тән сипатты белгілеу, өзінің бақылауына қатысты бөлшектер теориясын түсіндіру. Реактивтep және құрал - жабдықтар: парафин, спиртшам, мұз, криcтaллизатор, температура датчигі, кәрлен табақша, тигель қысқыштар, термометр, секундомер. Жұмыс барысы: Нұсқаулық.
Кесте
Салқындау қисығы - берілген мәліметтерді қолданып, парафиннің салқындау графигін құр - Қисықтың әр бөлігіндeгі пapaфиннің күйін және тeмператураның өзгерісін белгіле Зерттеу бойынша бақылау сұрақтары.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… - Жүргізілген жұмыс бойынша қорытынды жaca ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Саралау: Өз бетіншe жұмыс істеу қарқыны, қолдау арқылы. Бекіту тапсырмасы 3. «Жұбыңа жеделхат» тәсілі Оқушылар осы сұрақтарға жауаптарын хат жазу арқылы орындайды.
___________________________________;
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |