Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Сандарды салыстыру тақырыбы бойынша ҚМЖ

Автор:Кыпшакбаева Майра Еденбаевна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-19

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

1 сынып математика пәні ҚМЖ

САБАҚ: МатематикаМектеп: Сарыбұлақ ауылындағы №8 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Джунсбаева Ж.А.
СЫНЫП: 1Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.1.1.2** бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу жəне салыстыру 1.5.1.2** сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану 1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: 10-ға дейін сандар қатарын біледі.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сандардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажырата алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Сандарды салыстыру кезіндегі қолданылатын ұғымдарды біледі.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Тең, сонша, тең емес.




Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті олай ойлайсыз?
Алдыңғы оқу:
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіСабақ барысыРесурстар


Басы





Психологиялық дайындық:Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,Математикаға орын берсең басыңнан.Барлық ғылым бізге үйір болады,Досың олар, табылатын қасыңнан.
Ортасы Тапсырма 1









(Ұ,Ө) «Артық», «кем» ұғымдарын тексеріңіз. Сандарды салыстыруда демонстрациялық сандық түзуді қолданыңыз. Оқушылардың түсінгенін тексеріп, сұрақ қойыңыз: 3 саны 2-ден артық па? Мұны қалай түсіндіреміз? Салыстыру нәтижесін таңбалар арқылы қалай жазып көрсетуге болады деп ойлайсыздар?



Бағалау критерийлеріСандарды салыстыру арқылы «артық», «кем», «сонша» ұғымдарын меңгере алды.Дескрипторлар

  • Сандарды салыстырады.

  • «Артық», «кем», «сонша» ұғымдарын түсіндіре алады.

  • Салыстыру нәтижелерін таңбалай алады.

  • Сергіту сәті

    Тапсырма 2(Т) Оқулықпен жұмыс.Суреттегі заттар қатарын салыстыру.Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
    Бағалау критерийлеріДескрипторлар

  • Сұрақтарға жауап бере алады.

  • Заттарды салыстыра алады.

  • Соңы Рефлексия
    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).




    Көркем еңбек, АКТ.
    Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?




    Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2:Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.