Материалдар / Саяхат-таным бастауы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Саяхат-таным бастауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Саяхат-таным бастауы 5-сынып Қазақ тілі Сабақ жоспары Оқу мақсаты: 5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2022
928
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ тілі


Бөлім: Саяхат және демалыс

Мектеп: «№19 мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: 50.04.2022 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Саяхат-таным бастауы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

Сабақтың мақсаты

  • Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды

Бағалау критерийлері

  • Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу



Қызығушылықты ояту:

«Миға шабуыл”


Теріс орындық” ойыны

Саяхат, демалыс, жер, жол, шет ел, тарих, табиғат



Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушылар “теріс орындық” әдісі арқылы тақтада жасырылған сөздерді табады









Теріс орындық ” әдісі














Мағынаны тану



30- мин


























1-тапсырма:




Дескриптор: 3 балл

  • Сөздіктерді пайдаланып, берілген сөздердің мвғынасын анықтайды

2- тапсырма:



Дескриптор: 4 балл

  • Саяхат” сөзіне тірек-сызба құрады

  • Саяхат деген не?” сұрағына анықтама жазады




3-тапсырма. Тыңдалым

Саяхат – белгілі бір аймақпен танысу, оны зерттеу және т.б. мақсаттармен іске асырылатын шаралар. ХVІІІ–ХІХ ғасырларға дейінгі саяхаттар елдердің табиғатын, халқын, тарихын және шаруашылығын зерттеу үшін жасалды. Саяхаттар дала жағдайында-ғы географиялық зерттеулерді ұйымдастырудың бір түрі – геогра-фиялық экспедициямен де тығыз байланысты. Қазіргі таңда саяхат ауасы таза, табиғаты ғажап, таңғаларлық тарихи орындары жеькілікті жерлерде демалып, тынығудың бір түрі. Біздің елімізде саяхатқа шығып, арплап көретін көрікті жерлер мейлінше көп. Сондықтанда, әртүрлі жорықтарға қатысып, таңғажайып орвндармен танысуға, тамаша адамдармен жолығып, әңгімелесуге халвқтвң салт-санасын, дәстүрін танып, білуге, еліміздің көрікті қалалары мен ескерткіштерін көріп, тамашалауға тілек білдірушілер саны жыл сайын көдейіп келеді


Дескриптор

  • Мәтінді тыңдап, иүсінгенін жазады



4-тапсырма:





Дескриптор: 3 балл

  • Диаграмманы толтырады



Ә
ТН



Оқушылар сөздіктерді пайдаланып, берілген сөздердің мвғынасын анықтайды
























Оқушылар “Саяхат” сөзіне тірек-сызба құрады

Саяхат деген не?” сұрағына анықтама жазады

















Оқушылар мәтінді тыңдап, түсінгенін жазады













Оқушылар жаңа тақырыппен танысады















Оқушылар жаңа тақырыппен тпнысады










































Жұмыс дәптері, кітап
























































































Ой толғаныс

5 минут

Сабақты бекіту:

Рефлексия:



Үйге тапсырма: Эссе: “ Мен саяхаттағым келеді…”

Оқушылар “плюс, минус, қызықты ” әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі;







Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады;
















































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Тексерілді: ДОІЖО Б.Е.Еркін

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!