Қызығушылықты
ояту
5
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Қызығушылықты
ояту:
«Миға
шабуыл”
“Теріс
орындық”
ойыны
Саяхат, демалыс, жер, жол, шет
ел, тарих, табиғат
|
Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар “теріс
орындық” әдісі арқылы тақтада жасырылған сөздерді
табады
|
“Теріс орындық ”
әдісі
|
|
Мағынаны
тану
30-
мин
|
1-тапсырма:
Дескриптор: 3
балл
2- тапсырма:
Дескриптор: 4
балл
3-тапсырма.
Тыңдалым
Саяхат – белгілі бір аймақпен танысу, оны
зерттеу және т.б. мақсаттармен іске асырылатын шаралар. ХVІІІ–ХІХ
ғасырларға дейінгі саяхаттар елдердің табиғатын, халқын, тарихын
және шаруашылығын зерттеу үшін жасалды. Саяхаттар дала
жағдайында-ғы географиялық зерттеулерді ұйымдастырудың бір түрі –
геогра-фиялық экспедициямен де тығыз байланысты. Қазіргі таңда
саяхат ауасы таза, табиғаты ғажап, таңғаларлық тарихи орындары
жеькілікті жерлерде демалып, тынығудың бір түрі. Біздің елімізде
саяхатқа шығып, арплап көретін көрікті жерлер мейлінше көп.
Сондықтанда, әртүрлі жорықтарға қатысып, таңғажайып орвндармен
танысуға, тамаша адамдармен жолығып, әңгімелесуге халвқтвң
салт-санасын, дәстүрін танып, білуге, еліміздің көрікті қалалары
мен ескерткіштерін көріп, тамашалауға тілек білдірушілер саны жыл
сайын көдейіп келеді
Дескриптор
4-тапсырма:
Дескриптор: 3
балл
Ә
ТН
|
Оқушылар сөздіктерді пайдаланып, берілген
сөздердің мвғынасын анықтайды
Оқушылар “Саяхат” сөзіне тірек-сызба
құрады
“Саяхат деген не?” сұрағына анықтама
жазады
Оқушылар мәтінді тыңдап, түсінгенін
жазады
Оқушылар жаңа тақырыппен
танысады
Оқушылар жаңа тақырыппен
тпнысады
|
|
Жұмыс дәптері,
кітап
|
Ой
толғаныс
5
минут
|
Сабақты
бекіту:
Рефлексия:
Үйге
тапсырма:
Эссе: “ Мен саяхаттағым
келеді…”
|
Оқушылар “плюс, минус, қызықты
” әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі;
Оқушылар үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазып алады;
|
|
|