Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу
.
Қызығушылықты ояту. Тіл
дамыту.
(МК) «Айырмашылығы неде?»
ойыны
Жаңа
сөздер:
Шебер -
мастер
Қызығу -
интерес
айырбастап алу
-обмен
шырпы қораптары –коробки
спичек
қауіпті -
опасно
қате
–ошибка
ренжі
-обижайся
рас
–правда.
Дұрыс айтуға
дағдыландыру:
Айтылады:
Жазылады: қауіпті
қәуүптү,
қате
қәте
Оқылым алды
тапсырмасы:
(Т) «Бастапқы танысу»
әдісі бойынша мәтінді оқырдың
алдында оқушыларға тақырып бойынша ассоциация
жүргізіледі.
Шебер бала дегеніміз
кім?
(Ұ ) Оқылым кезіндегі
тапсырма
2-тапсырма,Мәтінді оқы.
61-бет.
1. Әңгімедегі негізгі
кейіпкерлер кімдер?
2. Мырзабек не
жасады?
3. Оның ойыншығына кім
қызықты?
Айтылым.
6-тапсырма,
62-бет.
(Ж) Оқушылар берілген
суреттердің орнына сөздерді қойып
айтады.
(Ұ) Грамматикалық
қоржын
Жазылым.
61-бет.
5-тапсырма. Жақшаның ішіндегі тиісті
сөздерді қойып жаз.
|
Амандасады
Оқушыларға екі түрлі сурет
көрсетіледі. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтайды.
Жауаптарын дəлелдейді. Оқушылар осы суретке қарап, қауіпсіздік
ережелерін қалай сақтауға болатынын айтады
Балалар жаңа сөздермен
танысады.Дәптерлеріне жазып алады.
- мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
- оқушылар мұғалімнен кейін
сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен
оқиды;
Оқушылар шебер бала кім екенін
айтады және өз қолдарымен жасаған заттарын
көрсетеді.
Мәтінді оқып шығып, негізі
сұрақтарға жауап береді.
Суреттердің орнына сөздерді
қойып айтады.
Жақша ішіндегі сәйкес келетін
сөзді жазады.
|
Қошамет,
қолдау
|
АКТ
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
|
Мен үйрендім ... ( Я
научилься...)
Мен үшін жаңалық ...
( для меня новость ...)
Мен түсінбедім ... (
Я не понял \а ...).
2. Мәтінді оқу. Жаңа
сөздерді қайталау.
|
Сабақтың қалай өткені туралы
айтады.
|
|
|