Кіріспе бөлім
Амандасу
Топқа бөлу
Жағымды ахуал туғызу
|
Қатынасушылар-ды түстер арқылы
топқа бөлу
«Дирижер» ойыны Халық әні
«Сәулем- ай»
|
Өлең сөзі беріледі, дирижер көрсетуімен әнді
орындайды.
|
1минут
2минут
3
минут
|
Теориялық бөлім
Негізгі кезең
Н.Тілендиев «Әлқисса»
Теориялық бөлім
Музыкалық ребус
«Музыкалық викторина»
Ой
толғаныс
Рефлексия
|
Талантты және дарынды баланы
анықтау, дамыту жолдары Кинометафора тәсілімен бейнебаянды көру,
талдау
Логикалық көпір
Музыка сабағына интербелсенді әдіс-тәсілдерді жас
ерекшелігіне сай іріктеу және тиімді қолдану
жолдары
Топтарға ребус таратылып, уақыт
беріледі.
Қатысушыларға 5 шығарманы
тыңдап, шығарма авторын , атын табу
ұсынылады.
Қорытынды сөз
Кері байланыс
Не
ұнады?
Мен үшін не жаңа болды?
Маған не қиын
болды?
|
Дарындылықты анықтаудың Фриман ұсынған 8
өлшемі
Тыңдайды, сұрақтар қояды
Бейнебаянды көреді, талдайды.
-Оркестрдегі аспап түрлерін атап, оркестрдің
түрін анықта.
-Н.Тілендиевтің домбыра аспабында ойнау
ерекшелігін айт.
-аспапта орындаудың қандай түрлері
кездесті?
Топпен талдайды.
Тыңдайды, ойланады.
Нота сауатына бағытталған тапсырманы орындайды,
ребусты шешеді.
5
шығарманы тыңдап, авторын, шығарма атын
табады.
1.Құрманғазы «Сарыарқа»
2.Ф.Мендельсон «Свадебный
марш»
3.А.Қоразбаев «Сағындым
Алматымды»
4.Дж. Верди «Аида»
операсы
5.Н.Тілендиев «Ата
толғауы»
Тыңдайды, сұрақ қояды.
Берілген парақшаға осы сұрақтар төңірегінде
ойларын жазып, бөліседі.
|
7
минут
10минут
5минут
4минут
6минут
5минут
2минут
|