Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

С.Мұратбеков «Жусан иісі» 6 сынып

Автор:Тлеубаева Айсәуле Әбдімәлікқызы
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

С.Мұратбеков «Жусан иісі»

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыМен балаң жарық күнде сәуле қуғанКүні Сынып 6Қатысқандар: қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыС.Мұратбеков «Жусан иісі»
6.3.2.1.Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.


Бағалау критерийі Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын салыстырады;Кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығына баға береді.
Тілдік мақсаттар





Құндылықтарға баулуҚұндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға бағытталған тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыс
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар










Слайд

Оқулықтағы әңгіме мазмұныбойынша су- реттер




















10мин
ТЖ.











.













Графикалық органайзер




10мин







Оқушылар тапсырманы орындау барысында таныстырылым жасайды.







Дескриптор
  • кейіпкерлер бейнесінің заманауи жаңашылдығын танытады;

  • негізгі кейіпкерді сипаттай отырып, өзіндік баға береді.













  • Графикалық органайзер





























    Үйге тапсырма

    “Баяғыда бір жетім бала болыпты” деп, өз бетінше қысқа ертегі құрастырып келу.

    Сабақтың соңы5мин Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

    Слайд

    Бақытты бала-мәңгілік ел кепілі

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





















    Оқушылардың бірін-бірі бағалауы арқылы сындарлы кері байланысы жүргізіледі















    әдісін пайдалану арқылы қарым-қатынас формалары бойынша саралауды жәнемазмұн бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.







    РефлексияСабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ме?Оқушылар бүгін не үйренді?Сабақтағы ахуал қандай болды?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?


































    АКТ – слайд





    Жетім балаларды жан-жақты қамқорлыққа алу – мемлекет міндеті





    Графикалық органайзермен жұмыс жасау арқылы бейнелеу өнерімен байланыс жүреді.







    Қазақ халқы жетімін жылат паған халық екені шығарма барысында көрініс табады.

    Құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға бағытталған тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1.2.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат біілдім?









    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.