Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
|
4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен
берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау
және өз ойын дәлелдеу
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық шынжыры»
жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы
күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақыттыүнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды,
тапқырлығымыздыкөрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
«Жедел жауап»
әдісі
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Арнұр мүражайға
келді. 1
Әли әкесімен
Отырарға келе жатыр.
Кесенеде үлкен
Тайқааан баКітапханада өте үлкен кітап
бар.
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Сөйлем мүшесі бір сөзден
де, бірнеше сөзден де жасала
береді.
Жеке сөзден- жасалған
сөйлем мүшесін дара мүше деп атайды: Марал кесенеге келді. Екі не
одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесін күрделі мүше деп атайды:
Марал кесенеге келе жатыр.
Жаңылтпашты оқып, жатқа
жаз.
Толағайдың торы ала аты
бар.
Толағай, торы ала атыңды
тағалатып ал.
• Күрделі мүшені тап, оның қай
сөзбен байланысқаның сызып көрсет.
• Күрделі мүшенің айтылуы мен
жазылуын салыстыр.
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен
тәжірибені қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Сөйлемдерді көшіріп
жаз.
1. Талабы жоқ бала білімнен
құр қалады.
2. Ол Құрманғазының «Айжан
қызын» тарта жөнелді.
3. Мұғалім оған түсіндіре
бастады.
4. Сәуленің әкесі ұзын бойлы
адам екен.
5. Біздің мектепте сегіз жүз
оқушы бар.
• Сөйлем мүшелеріне талда.
Олардың қайсысы дара, қайсысы күрделі мүше екенін айт. Күрделі
мүшелер қай сөз табынан жасалған?
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Рефлексия» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс
тақтайшасы.
|