Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын Сөз және оның мағынасы |
Мектеп: № 3 ЖОББМ “КММ” Машықкердің аты-жөні: Жарлықасынова Аида Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгендеу, сабаққа әзірлігін байқау. - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
«Аялы алақан» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқылым (МК;Ұ;ҚБ) 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Болашақ футболшы Жақып футбол ойыны дегенде ішкен асын жерге қоятын жанкүйердің* өзі. Бүгін ол баласымен стадионға келді. Халық көп екен. Кешікпей ойын басталып та кетті.
Жақып ұлына қараса, ол да мәз-мейрам болып отыр екен. Қарсыластар қақпасына кірген екі допты өзі соққандай қуанышты көңілді күйде. Көп ұзамай ойын аяқталды. Болашақ футболшы әкесі екеуі үйіне қайтты.
Жауабы: Жақып футбол ойынының жанкүйері.
Жауабы: Ол баласымен стадионға барды.
Жауабы: Көк майкадағылар біздің «Қайрат» командасы.
Жауабы: Ақ майкалылар Ташкенттен келген.
Жақып, ойын, стадион, көк, халық, ақ, келді, тебеді, екі, доп, аяқталды, футболшы, қайтты.
ҚБ: субұрқақ
Сөз –заттың, сапаның, қимылдың, санның, атауы. Мысалы: ай, үй, ақын; тұнық, әдемі; оқы, түсін; алты.
(МК;Ұ;ҚБ) 2-тапсырма. Суретке қара. https://cloud.mail.ru/public/dB3z/txWxMUwrg (электронды оқулық, 6 бет)
Сөздің лексикалық мағынасы боалды. Футбол сөзінің білдіретін лексикалық мағынасы – допты аяқпен теуіп жүріп, қарсы жақтың қақпасына кіргізіуді мақсат еткен спорт ойыны.
ҚБ: отшашу
(МК; Ж;ҚБ) 3-тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құра. https://cloud.mail.ru/public/dB3z/txWxMUwrg (7бет)
ҚБ: смайлик Жазылым (МК;Ө;ҚБ) 4-тапсырма. Жатқа жаз. Дескриптор:
Далбаңдап кеп доп тепті, Терезеге дөп тепті.
Жауабы: сөз мағынасының өзгеру себебі бір әріптің өзгеруінде. ҚБ: «бағдаршам» әдісі
(МК;Ұ;ҚБ) 5-тапсырма. Оқулытың соңында түсіндірме сөздік берілген. Неліктен ол осылай аталған деп ойлайсың?
Денсаулық – ауру -сырқаудан аман болушылық. ҚБ: смайлик арқылы Жазылым (МК;Ө:ҚБ) 6-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. 1. ... – қыстың бірінші айы. 2. Шайбалы ... – қысқы ойындардың бірі. 3. ... – футбол ойнайтын спортшы. 4. ... –конькимен сырғанақ тебу үшін арнайы жасалған алаң. ҚБ: отшашу |
Таратпа материал
https://cloud.mail.ru/public/dB3z/txWxMUwrg
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Бағалау. Кері байланыс «Жетістік» баспалдағы. Үй тапсырмасы: 7 беттегі сурет бойынша шағын әңгіме жаз. |
«Жетістік» баспалдағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша көмек көрсетуді сұрақтар қойып жетелеу, өз ойын айтқызу арқылы іске асырымын. Қабілетті оқушыларға дәлеледер келтіртемін.
|
Сабақтың әр кезеңінде білім алушы белсенділігін арттыру үшін қалыптастырушы бағалау әдістерін қолданамын, бағалау өлшемдерін талқылап кері байланыс орнатамын. |
Сабақ үстіндегі қауіпсіздікті ескертемін. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |