Материалдар / "Сөз таптары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сөз таптары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні бойынша сөз таптары тақырыбы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2018
434
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні Қазақ тіліТақырыбыМектеп:Сөз таптары 307-314-жаттығу
Күні:Мұғалімнің есімі:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:-
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)Сөз таптары, сөз таптарының түрлерін біледі.Сөздерге тиісті сұрақтар қоя біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Сөз таптарының түрлерін меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:Сөздерді мағынасына қарай топтап жазады.


Кейбір оқушылар:Сөздерді салыстырып, айырмашылығын дәлелдейді,талдау жасайды
Жетістік критерийі
жеттіталпынды
Сөздерді салыстыра отырып өзгешелігін табадыСөздерді салыстырып, айырмашылығын дәлелдеп талдауға талпынады.
Тілдік мақсатОқушылар:Сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды,дыбыстық талдау жасайды.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
  • Сөз таптары,зат есім,сын есім ,етістік,сан есім


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:-Сөз дегеніміз не? -Сөйлем дегеніміз не?-Неліктен? Мысал келтіріп дәлелдей аласыңба?Сөз таптары нешеге бөлінеді?
    Алдыңғы оқуСөз құрамы Қайталау
    ЖОСПАР
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы3 мин

    5 мин
    «Психологиялық тренинг»Сөйлем түрлері арқылы топтастыру«Миға шабуыл »әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.Бағалау «Смайлик»арқылыҮй тапсырмасын бекіту





    стикерлер

    Ортасы



    20-25 мин

























    Сергіту сәті3 мин
    Оқулықпен жұмыс 312 -жаттығу Бағандағы сөздерді оқып салыстыра отырып өзгешелігін тап.Оларға сұрақ қойКім? Не? Не істеді? Қандай? Қанша?Ата күн жазды көк екіБағалау шапалақ арқылыҰжымдық жұмыс Ережені хормен оқиды.315-жаттығу Тақтамен жұмысКөп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып бірнеше сөз тіркесін жаса Мыс.............бояу қызыл бояу сиыр мөңіреді. Үш дәптерБағалау геометриялық фигурамен бағаланады

    Кеңейтілген тапсырмаРебусты шешШешуіндегі сөзге сөйлем құрап жазШешуіндегі сөз туралы әңгімелеСмайлик арқылы бағалауСергіту сәті кім жылдам? Ойын арқылы дыбыстық талдау жасату313-жаттығу Жұмбақты оқып жатқа жаз және шешуін тапТоры тай,Табанында төрт ай (таға) Сөздерді мағынасына қарай топтап жаз және сұрақ қойЗаттың аты-тай,айЗаттың сыны-торыЗаттың саны-төрт«Бармақ» арқылы бағалау
    Қазақ тілі оқулығы

    Кесте ( сөз таптары)











    Геометриялық фигура



    тапсырма-лар



    Аяқталуы7-9 мин

    БББ-кестесін толтыруРефлексия. Смайликке алған әсерлерін стикерге жазып іледіҮй тапсырмасына 316-жаттығуды ұсыну шығармашылық тапсырма «Байқоңыр –ғарыш айлағы»

    смайликтер
    Қосымша ақпарат
    Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    Кеңейтілген тапсырма



    «Қол шапалақ»«Бармақ»«Үш,екі,бір шапалақ»«2 жұлдыз 1 ұсыныс»Әдебиеттік оқуДүниетану,математика
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және

    неліктен?











    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?





    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





















































    Пәні Қазақ тіліТақырыбыМектеп: Зат есім 1-6 -жаттығу
    Күні: 9.02.2017 Мұғалімнің есімі:
    Сынып: 3 «в»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:-
    Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)Сөз таптарының түрі зат есім оның ережесін меңгереді.Сөздерге тиісті сұрақтар қоя біледі.
    Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Сөз таптарының түрлерін, сұрақтарын меңгереді.


    Оқушылардың басым бөлігі:Сөздерді мағынасына қарай топтап жазады.Зат есімді тауып сұрақ қоя алады.


    Кейбір оқушылар:Сөздерді салыстырып, айырмашылығын дәлелдейді,талдау жасайдыМақалдардың мәнін түсінеді.
    Жетістік критерийі
    жеттіталпынды
    Сөз таптарын,олардың түрлерін,сұрақтарын ажырата алады.Сөз таптарын,олардың түрлерін,сұрақтарын ажыратуда қиналады.

    Тілдік мақсатОқушылар:Сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды,дыбыстық талдау жасайды.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
  • Сөз таптары,зат есім,сын есім ,етістік,сан есім


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:-Сөз дегеніміз не? -Сөйлем дегеніміз не?-Неліктен? Мысал келтіріп дәлелдей аласыңба?Сөз таптары нешеге бөлінеді?
    Алдыңғы оқуСөз таптары
    ЖОСПАР
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы



    5 мин
    «Психологиялық тренинг»1 2 3 бойға жинап күш Тыныштықты сақтаймызҚазақ тілі сабағы бастаймыз«Миға шабуыл »әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.7-жаттығуды оқып шығады.Бағалау «Смайлик»арқылыҮй тапсырмасын бекіту





    стикерлер

    Ортасы



    20- 25мин



















    Сергіту сәті3 мин
    Оқулықпен жұмыс 1 -жаттығу Кім жылдам?Кім? Не?Берілген сөздерді тиісті сұраққа орналастырБағалау шапалақ арқылыҰжымдық жұмыс Ережені хормен оқиды.2-жаттығу Оқы-жап-жазКім? Не? Сұрағына жауап беретін сөздердің астын сызНе?ақыл,тон,кен,сөз,қол,ақыл,білімКім?батыр,шешен4-жаттығу Тақтамен жұмыс Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып бірнеше сөйлем жаз Мыс..не үреді? Ит үреді. Не ұлиды? Қасқыр ұлиды.Бағалау геометриялық фигурамен бағаланадыСергіту сәті кім жылдам? Ойын арқылы дыбыстық талдау жасату5-жаттығу Оқы,жинақтап бір сөзбен атаТүйе ,сиыр,жылқы,қой-төрт түлікКесе,қасық,қазан,ожау-ыдыстар«Бармақ» арқылы бағалау

    Қазақ тілі оқулығы

    Кесте ( сөз таптары)











    Геометриялық фигура



    тапсырма-лар
    Аяқталуы5-7 мин

    Құзыреттілік тапсырмаАқын бұл зат есім иә жоқКөбелек бұл етістік иә жоқЖе бұл зат есім иә жоқСебебі: ережесін жазып дәлелде.Смайлик арқылы бағалау

    Рефлексия. Смайликке алған әсерлерін стикерге жазып іледіҮй тапсырмасына 6-жаттығуды ұсыну
    смайликтер

    Құзыреттілік тапсырма

    Қосымша ақпарат
    Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    Кеңейтілген тапсырма



    «Қол шапалақ»«Бармақ»«Үш,екі,бір шапалақ»«2 жұлдыз 1 ұсыныс»Әдебиеттік оқуДүниетану,математика
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?










    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!