Материалдар / Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер Футбол. Допты табанның ішкі қырымен тебу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер Футбол. Допты табанның ішкі қырымен тебу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
2908
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер: Футбол. Допты табанның ішкі қырымен тебу.Мектеп: Қандыағаш қаласы №1 ОМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Абуов Ж.О.
Сынып: 7Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:7.1.2.2 Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті жетілдіру және жинақтау.

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Футбол тарихын біледі. Ойын ережесін түсінеді. Допты ойынға қоса алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Допты алып жүре алады. Допты тебу біледі. Допты бір-біріне бере алады.


Оқушылардың кейбірі орындай алады:Футбол ойынын игерген. Айып соққысын орындай алады. Ойын тактикасын жақсы меңгерген.
Тілдік мақсат:Пәндік лексика және терминалогия: - Ойын-игра-game. - Доп-мяч-ball. - Аут-out. - Шабуылшы-нападающий-attack. - Қақпашы-вратарь-goalkeeper.-Аяқ, доп, ойыншы, алаң, қорғаушы.
Коммуникативтік оқыту:

Диалог:
Талқылауға арналған сұрақтар:Футбол алаңында әр командада неше ойыншы ойнайды?Пенальти неше метрден орындалады?Алаңда неше төреші болады?Бір тайм неше минуттан түрады?Ойын барысында қанша ойыншыны ауыстыруға болады?Ұтқан команда неше ұпай иеленеді?
Блум таксономиясы:Білу, түсіну, қолдану, талдау, бағалау.

Ишара:
Рухани құндылықтар. Дағдылар«Мәңгілік Ел» бағдарламасынан: Ұлттық идеясы - халқымыздың ұлы мұраты. «Қазақстандық патриотизм және азаматтық, жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық».Жеке және топпен жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту және дағдыландыру.
Пәнаралық байланыс:Математика, ағылшын тілі, тарих, орыс тілі
АКТ - қолдану:Бейнежазба (https://youtu.be/qlXz-di-XNs)


Жоспар
Сабақтың жоспарланған уақыт:Жоспарланған іс-әрекет:



Ресурстар:
Сабақтың басы:











































































































































Белсенді оқыту:









Тарих пәнімен байланыстыру:









Білу, тану









































Шеңбер құрып бір-бірімізбен жүрекпен амандасамыз.

Үш топқа бөлеміз:



Жүгіру жаттығулары:- Арнайы жүгіріс жаттығулар жасау.- Тізені көтеріп жүгіру- Аяқты артқа лақтырып жүгіру- Түзу аяқты алға созып жүгіру- Түзу аяқты артқа созып жүгіру- Оң жағымен жүгіру - Сол жағымен жүгіру- Бұғы жүгіріс- Сол, оң аяқпен биікке секіріп алға қозғалу- Теріс қарап жүгіру- Жылдам жүгіруЖалпы дамыту жаттығулары:1. Б.қ. н.т. қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз.2. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз.3. Б.қ. н.т. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз.4. Б.қ. н.т. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз.5. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ.6. Б.қ. н.т. оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа серменйміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз.7. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз.8. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ.Баланы уәждеймін: АКТ-ға сүйене отырып, атақты футболшыларды атап, көрсетіп өтемін.

Футбол — (ағылшынша  foot— аяқ, baal— доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады.Футбол тарихы XII ғасырдан басталады. Алғаш рет Англияда дамыдыСаяхатшы Гастон де Фуа өз заманында футболды бар ынтасымен бақылап«Ағылшындар футболды ойын деп есептесе, онда төбелесті не дейді деп жазып кеткен екен. Футболға қарсылық көрсеткендер болды.
  • 1313 жылы белгілі феодал Эдуард II қала ішінде футбол ойнауға шектеу қойған. Тіпті, 1314 жылдың 13 ақпанында король Лондон қаласында футболға қарсы шаралар қолданған деседі.
  • 1389 жылы Ричард II патша сарайы маңында доп тепкендерді өлім жазасына кескен. Патшаға бірнеше мәрте рұқсат сұрап барған футбол жанкүйерлері әрқашан жағымсыз жауап алып отырған.
  • Тек 1908 жылы футбол олимпиадалық ойындар тізімінен орын алды.
  • Ал, 1863 жылы Лондонда футболдың жаңа шарттары белгіленді. Жобаға енгізілген ережелерді арнайы комиссия жіті қараған.
  • 1872 жылдан бастап футболдан халықаралық кездесулер өткізілді. Доданы Англия мен Шотландия футболшылары ашты.




























































































































  • Сабақтың ортасы:



    Ағылшын тілі пәнімен байланыстыру:

























    Түсіну:





























    Қолдану:







































































    Саралау:



    Талдау







    Дескриптор:

    Бағалау.

    - Ойын-игра-game. - Доп-мяч-ball. - Аут-out. - Шабуылшы-нападающий-attack. - Қақпашы-вратарь-goalkeeper.-Аяқ, доп, ойыншы, алаң, қорғаушы.

    Үш топқа бөлінеміз:Доппен орындалатын эстафеталық ойын. Адидас тобы Найк тобы Пума тобыДопты табанның ішкі жағымен тебер кезде доп әдетте ойыншының дәл алдында болады. Оны аяқты сәл артқа сілтеп барып тебу керек. Бұл кезде доп тебетін аяқтың басы сәл сыртқа бұрылады. Допты аяқтың ішкі жағымен тебуді жүгіріп келіп немесе бір орнында түрып орындауға болады. Аяқ допқа неғұрлым төменіректен тисе, доп соғұрлым жоғары ұшады, ал жоғарырақтан тисе, доп төмен ұшады.Техника элементтері: Допты бір-біріне беру техникалары.Оқушыларды екі қатарға бөліп қарама-қарсы тұрғызып жұппен жаттығу жасау. Екі оқушыға бір доп, аралары 3-4 метр.- Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне, аяқтың іш жағымен беріп, өз тізбегінің ең соңына барып тұрады:



    - Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне, аяқтың іш жағымен беріп, жылдам қарсы тізбектің соңына барып тұрады:





    - Бір –біріне қарама-қарсы екі тізбек, орта-сында бір ойыншы, сол ойыншы өзіне келген допты аяқтың ішіменен, оған доп берген ойыншымен ширетпенен доп алмастырады:- Тізбектегі ойыншылар алма кезек допты жіргізу, кедергілерді айналып өту, басқа ойыншыларға допты беру жаттығуларын орындап, тізбектің соңына барып тұрады.



    - Қақпаға жіп тартылып 4 бөлікке бөлінеді де, тік соққылар тебу жаттығулары.







    А). Белгіленген жерден допты қақпаға дәл бағыттай алады. Қимыл қозғалыс комбинацияларын жақсы орындайды. Берген тапсырмаларды толығымен орындайды.

    В). Жаттығулардың реттілігін біледі және орындайды. Допты әріптесіне дәл бере біледі. Допты қақпаға тік бағыттаған кезде қателіктер жібереді.

    С). Іс-қимыл қозғалыстары баяу. Ойын ережесін білгенімен, қателіктер жібереді. Әріптесіне допты беру кезінде дәлдік жетіспейді.





    1). Толық меңгерген. Физикалық дайындығы жоғары. Техникасы жоғары дәрежеде.

    2). Қимыл қозғалысы жақсы. Техникалық дәлдігі игерілген. Жұппен жақсы жұмыс жасайды.

    3). Тапсырманы орындау кезінде қателіктер жібереді. Физикалық дайындығы төмен. Сабаққа ынтасы жақсы.








































































    Сабақтың соңы:



    Қалыптастырушы бағалау:



















































    Кері байланыс:Миға шабуыл



    Адидас тобыДопты табанның ішкі қырымен тебуді толық менгерді.Берілген тапсырмаларды толық игерді.Сабақ барысында тактикалық білімдерін жетілдірді.















    Найк тобыДопты алып жүруді меңгерді.Әріптесіне доп беру және қабылдау әдісін орындай алды.Допты табанның ішкі қырымен тебуді білді.















    Пума тобыОйын ережесін білді.Допты бір-біріне беру әдісін түсінді.Ойынның шығу тарихын түсініп білді.









    Білемін:Футбол тарихын;Допты табанның ішкі қырымен тебуді;Бір-біріне пас беруді.

    Білуім керек:Шабуылдау тәсілін;Қорғану тактикасын;Алдау тәсілдерін.

    Білгім келеді:Стратегиялық жоспар жасау;Төрешілердің ишараларын;Айып соққыларын орындау әдістері



























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!