Материалдар / "Сс дыбысы және әрпі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сс дыбысы және әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
С дыбыстының пайда болуын, артикуляциясын анықтау. Дыбысты буында, сөзде, сөйлемде дұрыс, анық айтуға, ажыратуға дағдыландыру. Сөздерден сөйлем құрап сөйлеуге үйрету. Тілдің грамматикалық құрылымын жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
322
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы : Сс дыбысы мен әрпіМақсаты:Білімділік: С дыбыстының пайда болуын, артикуляциясын анықтау. Дыбысты буында, сөзде, сөйлемде дұрыс, анық айтуға, ажыратуға дағдыландыру. Сөздерден сөйлем құрап сөйлеуге үйрету. Тілдің грамматикалық құрылымын жетілдіру. Дамытушылық: Танымдық белсенділігін арттыру. Тыныс алу, артикуляциялық аппараттың, саусақ бұлшық еттерінің қимыл-қозғалысын жетілдіру. Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиелілік: Балаларды ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Байланыстырып сөйлеу, қарым – қатынас мәдениетін қалыптастыру.Көрнекіліктер: Айна, түрлі суреттер, үлестірмелі тапсырмалар.

Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі. Слайд арқылы сауысқанның суреті. Қай әріптен басталатының сұрау. Құстың дауысыТаңғалу сәті: Сары шар. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Жұмбақ оқу.Білезікке қарайық.Ұқсайды оған қай әріп? )

Кескіндер бекеті.«С» дыбысының кескінің еске түсіреміз. «С» дыбысының дыбыстық белгісі, орны.

Артикуляциялық жаттығулар. 
  • «Күрекше»
  • «Тындамайтын тілді жазалау»
  • «Ашуланған мысық»


Буынға бөлу: а) Са-со-со, со-су-су-са сұ-со-сұ-сұ (аудио дыбыс)ә) Ұйқастар құрау: са-са сабын, сағат, сандық, сақа,...т.бҰсақ қол моторикаларына арналған жаттығулар: Шеңберге с әрпінен басталатын суреттерді орналастыру.

Фонематикалық қабылдауларын дамыту. а) С дыбысы бар сөзге қол соғу.ә) С дыбысының орнын көрсет. Дыбыстар сөздің қай жерінде кездеседі? Сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.Қас, сағыз, сандық, сабын, сарымсақ, тасбақа, сиыр, мысық.

Тіл ұстарту жаттығуы: Са-са-сана,Се-се – кесе,Со-со –соңа,Ес-ес-пышақпен кес.

С дыбысын сөзде айту.а) Әріптерден сөз құрау. Дыбыстық талдау жасау.әТез жауап береміз.Қандай тағамдарды білеміз? (самса, сәбіз, сүт, сарымсақ). Қандай ойындар ойнаймыз? (жасырынбақ). С дыбысы бар құстарды атаймыз (сауысқан, сұңқар).

Сергіту сәті: Тамшы түссе:тырс, тырс, Айтады гүл:дұрыс-дұрыс. Тамшы түссе:тырс, тырс, Айтады қыр:ырыс,ырыс.

Жаңылтпаш айту.Сұр інген сүрінген бе,Сүрінген сұр інген бе?Кері байланыс. «Сыйқырлы сандық»

Қорытынды. Қандай дыбыспен таныстық?Бүгін қандай дыбыспен таныстық? С дыбысы қандай дыбыс? Ненің дыбысын естідік?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!