Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма
«Кемпірқосақ»
әдісі
(Оқылым,
айтылым)
Мәтін мазмұнымен танысып,
түсініктеріңді кемпірқосақ әдісі арқылы талдаңыздар. Кемпірқосақ
түсінің реттілігі мен мәтін мазмұнының реттілігін сақтай отырып,
ойларыңызды ортаға салыңыздар.
Топтарға кемпірқосақ бөліктері
беріледі де өздеріне тапсырылған мәтіннің үзіндісі бойынша оқиға
желісін реттілікті сақтай отырып жинақтап әңгімелеу
тапсырылады.
-
Қозғалатын
сүйектер
-
Қозғалмайтын
сүйектер
-
Жартылай қозғалмалы
сүйектер
Дескрипторлар:
- Сүйектердің
байланыс түрлерін
біледі.
- Тірек-қимыл жүйесі үшін
байланыстардың маңызын
талдайды.
-Буын элементтерін
атайды.
(қол көтеру
арқылы оқушы бағалайды)
2-тапсырма
Кесте
әдісі
Сүйектің байланысу
типтерінің атауларын атап, ерекшеліктері мен маңызын
жазыңдар
(төмен деңгейдегі
оқушыға)
Сүйектің байланысу
типтері
|
Типтерге байланысты сүйек
атаулары
|
Ерекшелігі
|
Маңызы
|
Қозғалмайтын
|
|
|
|
Қозғалатын
|
|
|
|
Жартылай
қозғалатын
|
|
|
|
Дескрипторлар:
- Типтерге байланысты сүйек
атауларын біледі
-Байланыстардың
ерекшелігін айқындайды
-
Маңызын зерделейді
«Жұлдызша»
арқылы мұғалім бағалайды
(Жазылым
дағдысы)
Сергіту
сәті
Күннің қимылы
бойынша сергіту жаттығуын
жасайды.
3-тапсырма
«Сұрақтар
шеңбері» стратегиясы
(Орташа деңгейдегі
оқушыға)
Оқулықтағы мәтін
шеңбер бойынша кезекпен сұрақтар
қойыңдар.
Жұмыс
барысы:
Бұл әдіс бойынша
оқушылар кезекпен сұрақ
қояды.
-
Сүйек жігі дегеніміз
не?
-
Буын саңылауы қалай
түзіледі?
-
Буын қандай
элементтерден тұрады?
Оқушылар топ бойынша
төрт немесе бес адамнан шеңберлер құрады. Тақырып және ойлануға
біршама уақыт беріледі. Сосын талқылауды бастайды, әр оқушы үш
минут үзбей сөйлейді. Бұл уақытта ешкімге еш нәрсе айтуға рұқсат
етілмейді. Барлығы айтарын айтып болғаннан кейін, шағын топ үшін
және ортақ талқылау үшін тақырыпты ашады. Оқушы сөзін, өз ойымен
емес алдында айтып кеткен оқушының айтқанымен құру керек, сондай-ақ
олар жаңа идеялар келтірмеу
керек.
Дескрипторлар:
-Сүйек жігіне
анықтама береді;
-Буын саңылауының
түзілуін айтады;
-Буынның
элементтерін ажырата алады.
«Фигуралар»
арқылы мұғалім бағалайды
(Жазылым, оқылым,
тыңдалым)
4-тапсырма
«Фотокөрме»
стратегиясы
(қабілеті жоғар
оқушыға)
Оқулықтағы мәтінді
оқып болған соң, суретке сәйкес келетін сөздерді тауып, байланысу
жолдарын түсіндіріңдер.
Мына сұрақтарға
жауап беріңдер:
1.Сүйектің жартылай
қозғалмалы байланысу қызметін
сипаттаңдар.
2. Сүйектің
байланысу типтері мен атқаратын қызметі арасындағы байланысты
анықтаңдар.
3.Буын құрылымын
атаңдар.
Берілетін
суреттер:
г
ғ
Сөздер: Қозғалмайтын, жартылай
қозғалатын, қозғалмалы
Дескрипторлар:
- Суреттен
сүйектердің байланысу типтерін
анықтайды
- Сүйектің байланысу
типтерін бір-бірінен ажыратады, ерекшелік себебін
түсіндіреді
«Фигуралар »
арқылы мұғалім бағалайды
(Жазылым, оқылым,
айтылым, тыңдалым)
№5
тапсырма
Графикалық
органаизер
«Буынның құрылысы»
бойынша сызба сызыңдар.
Дескриптор:
-Буынның құрылысын
сипаттайды;
-Элементтерін
ажыратып жазады.
Басбармақ
арқылы оқушы
бағалайды.
|