Сұлтанмахмұт Торайғыров. Шығармашылық өмірі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сұлтанмахмұт Торайғыров. Шығармашылық өмірі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінің оқытушыларына көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

___9__ Сабак/Урок № __9___

Сабақжоспары/План урока

Пән/ Дисциплина Қазақ әдебиеті

Топ / Группа: ИС-137


Сабақтың тақырыбы Сұлтанмахмұт Торайғыров.

Тема урока: Шығармашылық өмірі. «Қамар сұлу» романы. «Шәкірт ойы», «Бір адамға»

өлеңдері

Сабақтыңмақсаты/ Цель урока:

Білімділік/ Образовательная Өлеңмен жазылған роман туралы білімдерін қалыптастыру

Дамытушылық /Развивающая Әдеби талдау арқылы оқушылардың тілін дамыту, өз ойларын

қазақ тілінде жеткізе білуге үйрету.

Тәрбиелік /Воспитательная Ана тілін сүйуге, туған жерін ардақтауға тәрбиелеу.

Сабақтыңтүрлері/ Тип урока_Жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдер/ Методы ой қозғау, сұрақ-жауап, Блум таксономиясы

Материалдар, оқу-әдістемелікәдебиет, аңықтамалықәдебиет / Материалы, учебно-методическая литература, справочная литература

Тұрсынғалиева «Қазақ әдебиеті» оқулығы, үлестірмелі материал

Құрал-жабдықтар, көрнектіқұралдар / Оборудование, наглядные пособия

Проектор, суреттер, плакаттар, түрлі-түсті қарындаштар

Пәнаралықбайланыс / Межпредметные связи қазақ тілі

Сабақбарысы / Ход урока



Сабақкезеңдері /

Этапы урока



Оқытушы іс-әрекеті /

деятельность преподавателя



Оқушыларіс-әрекеті /

деятельность обучающихся

Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар / оборудование, наглядные пособия

  1. Үйымдастыру-мақсаттықкезені / Организационно-целевой этап

Ұйымдастыру кезеңі/Орг.момент.

Сабақ мақсатын қою/Постановка цели занятия.

Оқу жұмысының мотивациясы/Мотивация учебной деятельности.

Сабақта оқу жұмыстарын ұйымдастыру/Организация учебной работы на занятии

Сәлемдесу.Келмеген оқушыларды белгілеу


-Бүгінгі сабақта біз бір ақынның өмірбаяны мен шығармаларымен танысамыз. Ол ақын атында Павлодар қаласында көше бар, кітапхана, мемлекеттік университет және 2017 жыл Жыл кітабы – сол ақынның шығармашылығы.






(С.Торайғыров)




2. Операция-танымдықкезеңі / Операционно-познавательный этап

2.1 Үй тапсырмасын тексеру/

Этап проверки домашнего задания:

Мыржақып Дулатов шығармашылығы

Тақырып бойынша өзара сұхбаттасу


2.2 Жаңа материалды белсенді меңгеруге оқушыларды даярлау кезеңі / Этап подготовки обучающихся к активному усвоению нового материала (актуализация):

-С.Торайғыровқа арналған бізде қандай іс-шара өткізілді?

- Оқуларға қандай курс студенттері қатысты?

-Оқулар неше кезеңнен тұрды?


  • «Торайғыров оқулары»

  • 1-2 курс суденттері


  • 2 кезеңнен: өлеңді жатқа айту және ақын өмірбаяны мен шығармашылығы жайлы сұрақтарға жауап беру






2.3 Жаңа білімді меңгеру /

Этап усвоения новых знаний:

Дәріс «Сұлтанмахмұт Торайғыров»

Тапсырма: ақын өмірбаяны бойынша сұрақтар құрастыру

Дәптерге дәріс жазады


Сұрақтар бойынша өзара сұхбаттасу


Үлестірмелі материал, презентация

2.4 Жаңа білімді бекіту /

Этап закрепления новых знаний:

3 топқа бөлініп «Сүйемін туған тілді анам тілін» өлеңімен жұмыс істеу:

  1. Мәнерлеп оқу

  2. Мазмұнын түсіну

  3. Тапсырмаларды орындау:

  1. Торайғыровтың шығармаларын атаңдар.




  1. Өлеңнің тақырыбы мен идеясы қандай болатынын анықтаңдар




  1. Өлең мәтінінде қандай көріктеуіш тәсілдер қоланғанын қарап жүйелеңдер.












  1. С.Торайғыров есімімен байланысты қандай туристік маршрут дайындаңдар иллюстрациялап, түсіндіріңдер.

(Павлодар облысы, тіпті Қазастанды да алуға болады)

  1. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың шығармаларын неге «Жыл таңдауы-2017» деп «Бір ел – бір кітап» акциясына таңдап алған?

3 топқа бөлінеді



Мәнерлеп оқиды

Мазмұнын қарайды



«Қамар сұлу», «Кім жазықты?» өлеңмен жазылған романдары, «Оқып жүрген жастарға», «Шәкірттерге», «Альбомнан» т.б.

Тақырыбы: Ана тілі

Идея: Ақын өз ана тілін сүйіп, туған тілдің әр адамның өміріндегі маңыздылығы туралы жазады.

Көріктеуіш тәсілдер:

Метафора- бесікте жүргенде-ақ берген білім, шыр етіп жерге түскен минутымнан, жаныма азық, терең ойлар.

Эпитет- туған тіл, ана тілі, таныс үнім.

Теңеу –намыс-қазық

Анафора – сол тілмен----

сол тілмен----

Синоним- туған тіл-ана тіл

Антоним – сүйгенім-жек көргенім

Қайталау -бірінші

Оқушылар Сұлтанмахмұт Торайғыров есімімен байланысты жерлерді қарастырып, қағазда иллюстрациялап, қай жерге, неге баратынын түсіндіреді.


Оқушылар дәлелдейді










Хрестоматия,

3. Рефлексивті бағалау кезеңі / Рефлексивно-оценочный этап

3.1 Үй тапсырмасы бойынша мәлімет беру кезені

С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы



3.2 Сабақты қорытындылау / Подведение итогов урока:



Бағалау


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
787
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі